Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Sikker på at den koden ikke bare er Limited Edition koden din? Jeg fikk to mails her om dagen der den ene sa at jeg måtte logge meg på kundestøtte hos EA for å finne multiplayer koden min, og en annen mail som inneholdt Limited Edition koden. Sistnevnte får du ikke brukt for å regge selve spillet, men må "redeemes" fra MP menyen senere, etter du har fått MP keyen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt fra Elkjop.no?

Ingen leveringsbekreftelse er å se, foreløpig. Bestilte pga. en grei pris, men ser nå at jeg burde kjøpt over disk hos lokale Elkjøp. :-/

Men har ikke Elkjøp noe sånn Collect@Store opplegg?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Nå er jeg litt irritert her. Opplåsningskoden min vil ikke fungere i EA Downloadmanager. Står bare at koden er ugyldig, selv om jeg har sjekket flere ganger at det er riktig kode. None tips?

Du må vel ikke skrive inn noe kode i EADM? Jeg logget bare inn med min EA Konto, BF kom automatisk opp der, så lastet jeg det ned.

Serialen\Keyen skriver du inn ingame

Hos meg står det kun "Ingen rettigheter." under mail-fanen. Må jeg ikke skrive inn koden under Aktivering, slik at jeg får lastet ned? Fungerer hvertfall ikke det.

edit: Logget inn og ut, BFBC2 dukket opp nå, så vi får se hvordan det går!:)

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Elkjop.no?

Ingen leveringsbekreftelse er å se, foreløpig. Bestilte pga. en grei pris, men ser nå at jeg burde kjøpt over disk hos lokale Elkjøp. :-/

Evt bare hos EAStore eller Steam hvor du kan laste ned spillet med en gang det blir tilgjenglig ;)

Lenke til kommentar

Skal du bestille på EA Store? Kickback gir deg igjen 5% av kjøpssummen i form av for eksempel Universal Gavekort.

Er vel bedre å bruke VoucherCodes.com25% siden du da sparer 100kr (25%)

Du kan bruke begge ;)

Kickback er ikke noe kode du taster inn, kravet er bare at du klikker deg inn på EA Store via kickback.no, så registreres det automatisk.

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått leveringsbekreftelse fra Absoluttspill. Får nok ikke spillet før neste uke regner jeg med... :(

Men nå kom jeg på at jeg skal hente Xbox-versjonen imorra da, så da klarer jeg meg...

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

jeg kjøpte spillet via EA download manager og har lastet det ned. Men når jeg prøver å logge inn for å spille multiplayer, må jeg taste inn en kode. De eneste kodene jeg har fått er BETA nøkkelen (virker ikke) og koden for unlocks av div ting. Begge kommer opp som ugyldige. flere som har problemet med det

Lenke til kommentar

Noen som vil skrive et litt lengre førsteinntrykk om mp-delen eller en kort mini-anmeldelse :) ?

Så du klarer ikke vente til i morgen med å finne ut hvordan det er?tongue.gif

Skjønner deg godt! Har gledet meg nesten helt siden vi begynte å ha BFBC-demo-LAN for et par år sidenthumbup.gif

Lenke til kommentar

Jeg får ikke spilt noe særlig i morgen pga. de damned ugly leksene. Engelsk presentasjon :( < BFBC2

Jeg har novelle-analyse på engelsk som skal være ferdig til fredag, og ikke minst masse matte-greier så da er vi to!thumbdown.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...