Zero- Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 I Limited edition er det en del unlocks som blir unlocka med en gang, sann at du slipper å levle for å få tak i det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tidenes kanskje kjipeste Limited Edition. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Betalte ikke akkurat noe mer for det da, sånn sett.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Det koster jo ca 125 kr mer for LE enn vanlig da... Vanlig koster f.eks. 275 kr mens LE koster 400 kr en del steder... Men det varierer sikkert Endret 3. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Egentlig skal LE koste like mye som den vanlige, og er for de som forhåndsbestiller/kjøper like etter release. Er LE dyrere i butikken enn den vanlige utgaven er det butikken selv som har skrudd opp prisen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er i hvert fall en del som skrur opp prisen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Om jeg handler BC2 på eastore.no nå, vil jeg kunne spille det etter jeg har lasta det ned da? Leste om flere som hadde fått key i forveien. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Absoluttspill @facebook Hei. Beklager at det har tatt lang tid å svare dere her. Jeg skjønner at dere er frustrert og irritert over måten du har blitt behandlet. Det er ikke slik vi liker å fremstå. Vi har vært i en overgangsfase hvor vi har måttet kutte litt på ansatte. Hovedgrunnen til dette er at de store kjedene har gått ned på prisene, og skal vi kunne drifte videre måtte vi derfor kutte kostnadene. Vi jobber steinhardt med å få alt på plass slik at kundeservicen er tilbake på topp igjen. Dere vil få en rabattkode som en kompensasjon for at prisen ble satt ned i etterkant. Prisen ble satt ned pga. de store kjedene satte ned prisen, og vi måtte følge etter. På grunn av den store arbeidsmengden i forbindelse med kutting i staben og nedleggelse av vår fysiske butikk i Kongsberg, har det gått hardt ut over kundeservicen vår desverre.... Vis mer Så vi beklager at vi ikke har vært flinke nok med informasjonen, og beklager at vi ikke har kunnet levere alt til release. Vi kommer garantert sterkere tilbake veldig snart. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 LE koster 100,- kroner mer hos Komplett enn det vanlig gjør, bare kjøpte den siden den var på lager. Har hatt så mye trøbbel ang. ventetid på varer hos Komplett før, så 100,- kroner betyr ikke allverden for meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Om jeg handler BC2 på eastore.no nå, vil jeg kunne spille det etter jeg har lasta det ned da? Leste om flere som hadde fått key i forveien. Keyen vises ikke nå lenger. Jeg vet ikke om man kan få spillt SP uten keyen, noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har akkurat bestillt inn ny pc, i anledningen den nye realesen. Gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det noen andre her som har problemer med hvite teksturer? At halve skjermen plutselig får spasmer og alt blir hvitt og svart og rosa og gud vet.. Skjer som oftest der det er lysest på bildet. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Bestilte likegodt på eastore.no, ettersom jeg kun betalte 299kr med rabattkoden jeg fant tidligere i tråden! edit: Fikk faktisk cd-key nå, så nå blirre online:D Endret 3. mars 2010 av razh0r Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvilken rabattkode? Send gjerne på PM eller post den igjen please Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skriv inn "VoucherCodes.com25%" i rabattfeltet. Hm, mulig jeg kun fikk kode til å laste ned spillet, skal sjekke litt rundt. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal du bestille på EA Store? Kickback gir deg igjen 5% av kjøpssummen i form av for eksempel Universal Gavekort. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal du bestille på EA Store? Kickback gir deg igjen 5% av kjøpssummen i form av for eksempel Universal Gavekort. Er vel bedre å bruke VoucherCodes.com25% siden du da sparer 100kr (25%) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå er jeg litt irritert her. Opplåsningskoden min vil ikke fungere i EA Downloadmanager. Står bare at koden er ugyldig, selv om jeg har sjekket flere ganger at det er riktig kode. None tips? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå er jeg litt irritert her. Opplåsningskoden min vil ikke fungere i EA Downloadmanager. Står bare at koden er ugyldig, selv om jeg har sjekket flere ganger at det er riktig kode. None tips? Du må vel ikke skrive inn noe kode i EADM? Jeg logget bare inn med min EA Konto, BF kom automatisk opp der, så lastet jeg det ned. Serialen\Keyen skriver du inn ingame Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som har bestilt fra Elkjop.no? Ingen leveringsbekreftelse er å se, foreløpig. Bestilte pga. en grei pris, men ser nå at jeg burde kjøpt over disk hos lokale Elkjøp. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå