Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne serialen min foruten mail? Har bestillt fra EA Store.

Hjelper uansett ikke enda siden keyene ble publisert i natt, men så trukke tilbake. Den dukker nok opp igjen i natt forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hmm, nice... Har kjøpt spillet på Elkjøp akkurat :p

Sto i hylla, så kunne ikke la være heller synes jeg...

Hvilken elkjøp? :D

Lenke til kommentar

Da var SP runna. Den var fet, men plages av en del bugs, virker også veldig scripta (untatt ødeleggelser da). SP er ikke like gjennomført som MW2, men har en annen måte å gå frem på.

Av en eller annen grunn føles det som om jeg har spillt et par av oppgraga før, spesielt en scene som er nøyaktig lik en i cod2... Grafikken er bra, men ikke på Crysis nivå. Er det bare meg som syntes skyggene er litt "pixeliserte" ? Hadde vært fint med et blur-filter over de. Men når det er sagt så er stemningen og level designet sinsykt bra, de utnytter virkelig motoren :) Digger de anti-MW2 komentarene :rofl:

Pga. en del irriterende bugs vil jeg annbefale alle om å spare SP lnntil de har fått patcha litt.

Endret av lars_era
Lenke til kommentar

Hva slags bugs? Jeg har runnet SP to ganger, men ikke funnet en eneste bug. Jeg har dog funnet utallige feil i grafikken, men ingen bugs som går utover spillbarheten eller som har fucket opp noe for meg mens jeg spillte. Med grafikken så er det masse textures som sliter/rendres feil. Er dog helt enig i at skygger og lighting ikke ser like bra ut som i MW2. En ting BC2 skal få umåtelig skryt av meg for dog er grafikken på personene og ansiktene, den er rett og slett helt rå! Spesielt med skyggelegging av ansikter o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...