arthoz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Finnes det noen liste av hvor mye points man trenger for unlocks enda? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 faen! i går kunne jeg se opplåsnings koden i det felte, men hadde ikke tid til å gå inn i spillet å skrive inn koden men i dag, kommer dette opp: Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det noe sted hvor jeg kan se control-layout for PC? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) faen! i går kunne jeg se opplåsnings koden i det felte, men hadde ikke tid til å gå inn i spillet å skrive inn koden men i dag, kommer dette opp: Samme her, jeg sjekket dog ikke går, men i dag tidlig og da var det ingenting der. En annen ting er når man går inn på ea sidene til bc2 (via UK flagget) så står det fortsatt at det er 9 timer til release... Det virker nesten som om keys har blitt released/sent ut litt hip som hap rundt omkring, men at offisiell release enda ikke har vært. På den norske eastore siden står det at release er den 4/3/2010... Endret 3. mars 2010 av Feh Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 aaahh... Digg å kunne spille uten noe herk fra Steam.. mmmmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har noen butikker nattåpent? Vet de har i andre byer enn Oslo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 faen! i går kunne jeg se opplåsnings koden i det felte, men hadde ikke tid til å gå inn i spillet å skrive inn koden men i dag, kommer dette opp: haha bummer Fikk min key derfra igår, men idag er den borte..heh Jaja, du får det uansett inatt kl 00:01 ca Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 I Steam står det "This game will unlock in approximately 10 hours". Blir vel til at jeg skal teste litt for å se hvordan det er....ender helt sikkert opp med at jeg blir sittende resten av natta. Hmmmmm What to do Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Legg med enda et klipp fra BC2 (Multiplayer) http://www.youtube.com/watch?v=Bvl6tkq65Jk Får se om jeg får nok "små klipp", så sette det sammen til en liten film etterhvert.. men blir ikke noe idag. Edit: Filmen sees best i 1080p \ fullscreen. Endret 3. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Spilte bf igår jeg. Men idag måtte jeg reinstallere windows. Men nå står ikke opplåsingskoden på nettsiden min på ea. Jeg har tatt backup av gamle windows, users, og program files mappa. Er det noe mulighet å hente ut nøkkelen derfra? edit: windowsen lagrer også internetsidene på disken? kanskje jeg kan finne det der? Endret 3. mars 2010 av evgeny Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spilte bf igår jeg. Men idag måtte jeg reinstallere windows. Men nå står ikke opplåsingskoden på nettsiden min på ea. Jeg har tatt backup av gamle windows, users, og program files mappa. Er det noe mulighet å hente ut nøkkelen derfra? edit: windowsen lagrer også internetsidene på disken? kanskje jeg kan finne det der? Mulig jeg tar feil nå, men tror cd keyen er registrert på brukeren din. Så alt du trenger å gjøre er å installere, så logge inn ingame. Mulig det er feil, men tror iallefall det er slik :o Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spilte bf igår jeg. Men idag måtte jeg reinstallere windows. Men nå står ikke opplåsingskoden på nettsiden min på ea. Jeg har tatt backup av gamle windows, users, og program files mappa. Er det noe mulighet å hente ut nøkkelen derfra? edit: windowsen lagrer også internetsidene på disken? kanskje jeg kan finne det der? Mulig jeg tar feil nå, men tror cd keyen er registrert på brukeren din. Så alt du trenger å gjøre er å installere, så logge inn ingame. Mulig det er feil, men tror iallefall det er slik :o Hmm håper det. Det finner jeg ut om 10 min. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Nå er 92% av pre-loadinga ferdig! Gleder meg så sykt! Endret 3. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei Bekrefter at Battlefield: Bad Company 2 sendes fra oss i dag. Håper du blir fornøyd. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS http://absoluttspill.no [email protected] haha dårlig samvittighet for å ha kjeftet dem ned så mye nå.. XD Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kjøper det imorra på gamestop. Orker ikke å surre med Absoluttspill mer. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg vil ha key NÅ! Finnes det noen måter å få tak i en slik at jeg kan få spillt i dag? Gir beng om det koster spenn. Har man endelig fri en ettermiddag gidder jeg ikke loke i singleplayer Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 haha dårlig samvittighet for å ha kjeftet dem ned så mye nå.. XD Det skal du absolutt ikke ha, de ga deg rævva kundeservice! Jeg vil ha key NÅ! Finnes det noen måter å få tak i en slik at jeg kan få spillt i dag? Gir beng om det koster spenn. Har man endelig fri en ettermiddag gidder jeg ikke loke i singleplayer Hver fornøyd du, jeg får ikke spilt SP en gang før imorgen ettermiddag/kveld Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei Bekrefter at Battlefield: Bad Company 2 sendes fra oss i dag. Håper du blir fornøyd. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS http://absoluttspill.no [email protected] haha dårlig samvittighet for å ha kjeftet dem ned så mye nå.. XD Jeg sendte en mail til de der jeg gav de litt inn.. da fikk jeg til svar at de har kuttet ut butikken og satser kun på nett og har nedbemannet slik at de kan selge spill like billig som alle de andre nettbutikkene, men jeg skulle jo ha det til ps3 og det har de ikke fått inn i dag så da kansellerte jeg ordren... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor kan jeg finne serialen min foruten mail? Har bestillt fra EA Store. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Cd key ligger hos ea store kundeservice/kundestøtte... én må logge inn med ordre nummer og passord fra den øverste linkene på eastore kundestøtte Endret 3. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå