Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I lol'd på slutten for å si det sånn. Fin killstreak

Den var ikke så insane, faen så mange forsøk han skulle bruke på å knife en dude som så og si sto stille xD

Sa aldri den var insane heller. Og jeg sa jo at jeg lo av det som skjer der på slutten. :roll:

Lenke til kommentar

Men WTF! jeg finner ikke keyen min noe sted. Har den ikke i mail (kun key til beta og limited ed. key) og når jeg logger meg på eastore med ordrenr og passord så er feltet "Opplåsningskode" blankt.

Lenke til kommentar

Fikk ca 50 000 poeng på 3 timers spilling i går. Så hvis jeg spiller 20 dager av 3 timer, så blir det èn million poeng :p

Litt annet poengsystem enne battlefield 2 gitt  :yes:

Husker ikke poengsystemt på BF2 lenger jeg xD

Jeg hadde iallefall en veldig ødelagt statetikk fra all 2004 noobinga mi. Jeg svømte og svømte og svømte mot båten til USA for å snipe på den, men når jeg først kom meg dit drepte jeg en god del folk. xD

Hvordan var BF2 poengene igjen?

Lenke til kommentar

Men WTF! jeg finner ikke keyen min noe sted. Har den ikke i mail (kun key til beta og limited ed. key) og når jeg logger meg på eastore med ordrenr og passord så er feltet "Opplåsningskode" blankt.

Samme hos meg også ! Si ifra hvis du finner den !

Lenke til kommentar

Hvem gidder å kjøpe på ea store? betale full pris for 1 års nedlastingsmulighet? nei takk!

Jeg preordra først på EA Store, så kansellerte jeg den og kjøpte på Steam istedet.

Men EA Store insisterte på at de ville sende meg en key alikavel. Så nå har jeg egentlig 2 keys. :p

Men BC2 Mp er awesome. iallefall hardcore :)

Kom inn på Battlefield.no Server #9 folkens, det er hardcore.

Bare sorter etter servernavn i serverbrowsern, så finner du den fort :)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Jeg vet dette er litt OT men spør her likevel...

Jeg har som mange andre begynt å pre-loade BFBC2, men nå, midt i nedlastinga av spillet, har jeg fått muligheten til å installere Windows 7. Hva burde jeg gjøre? Vente til spillet er ferdig loada og installert, og så ta backup av det og de andre spillene jeg har på Steam via Steams backup-funksjon, eller installere Windows 7 og deretter pre-loade alt på nytt?

Lenke til kommentar

Dersom du har vært smart og installert steam og spillene på en annen disk enn OSet ditt kan du bare formatere OS disken og reinstallere steam når du har formatert. Da slipper du å preloade spillene, den backup funksjonen har jeg aldri testet men funker sikkert det også :p

Lenke til kommentar

Hvem gidder å kjøpe på ea store? betale full pris for 1 års nedlastingsmulighet? nei takk!

Jeg preordra først på EA Store, så kansellerte jeg den og kjøpte på Steam istedet.

Men EA Store insisterte på at de ville sende meg en key alikavel. Så nå har jeg egentlig 2 keys. :p

Men BC2 Mp er awesome. iallefall hardcore :)

Kom inn på Battlefield.no Server #9 folkens, det er hardcore.

Bare sorter etter servernavn i serverbrowsern, så finner du den fort :)

Du spiller vel ikke gjennom steam vel? hos meg står det unreleased forsatt, men har preloada alt.

Lenke til kommentar

Dersom du har vært smart og installert steam og spillene på en annen disk enn OSet ditt kan du bare formatere OS disken og reinstallere steam når du har formatert. Da slipper du å preloade spillene, den backup funksjonen har jeg aldri testet men funker sikkert det også :p

Det er jeg fult klar over... Om det bare hadde vært så enkelt...

Men en del av komponentene i PC-en, blant annet harddisken, er fra en Fujitsu Siemens, så alt er på samme disk... Jeg har uansett bruk for en opprydning, men vil jo helst bruke minst mulig tid på nedlasting av spill og andre programmer.

Lenke til kommentar

Dersom du har en USB-disk eller lignende kan du også bare kopiere hele steam mappa dit. Eneste man trenger er selve mappen "Steam" med innhold og etter en formatering trenger man bare å laste ned og installere steam klienten så ordner alt seg av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...