Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Men er redd for at HC blir litt for newbies world. Det ble veldig spray and pray i MW2. Noobs kom inn å scorte bra. Krysser fingrene for at det ikke blir slik. EDIT: gi en lyd med en gang du har fått dratt den ut på slagmarken, og tatt dine første offer. Jeg har nå spillt i nesten 2 timer i Hardcore.. Det er SINNSYKT moro. Gled deg Du trenger bare 1 kule med M24 (?) så er fienden dø. Tror du kan one-shoote alle med hvilken som helst sniper. Mulig du må ha 2 kuler om du treffer de i lilletåa. Men på resten av kroppen trengs det bare 1 kule. Jeg spillte riktignok Recon heletiden. Men jeg så ikke mye til "spray and pray". Spillte også ett map som foregikk på vinteren midt på natta. Det var infantry only, kjempemoro . Måtte liksom snike seg frem heletiden. Nei, blir nok hardcore på meg fremover. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Men er redd for at HC blir litt for newbies world. Det ble veldig spray and pray i MW2. Noobs kom inn å scorte bra. Krysser fingrene for at det ikke blir slik. EDIT: gi en lyd med en gang du har fått dratt den ut på slagmarken, og tatt dine første offer. Nå er det vanligvis de gode som scorer bra, ikke noobsa... Om de bruker noobtube er det bare å drepe dem først Nå jeg spilt BC2 i 10 timer, har ikke lyst men må nok hoppe til køys. Dreper dere på slagmarken! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Men er redd for at HC blir litt for newbies world. Det ble veldig spray and pray i MW2. Noobs kom inn å scorte bra. Krysser fingrene for at det ikke blir slik. EDIT: gi en lyd med en gang du har fått dratt den ut på slagmarken, og tatt dine første offer. Jeg har nå spillt i nesten 2 timer i Hardcore.. Det er SINNSYKT moro. Gled deg Du trenger bare 1 kule med M24 (?) så er fienden dø. Tror du kan one-shoote alle med hvilken som helst sniper. Mulig du må ha 2 kuler om du treffer de i lilletåa. Men på resten av kroppen trengs det bare 1 kule. Jeg spillte riktignok Recon heletiden. Men jeg så ikke mye til "spray and pray". Spillte også ett map som foregikk på vinteren midt på natta. Det var infantry only, kjempemoro . Måtte liksom snike seg frem heletiden. Nei, blir nok hardcore på meg fremover. Jeg vil spille! Den nattbanen var vel bra? Var jo en av de to nye kartene! Gleder meg sykt til den! Så for meg at recon hadde vært kos på den også! hehe! Så en video på nettet, der en spilte online og hadde assault kit der han kunne gi ammo til teammates, OG hadde C4? Har man det? Hadde ikke det på demo, og ble positivt overrasket. Da kan man ha en del C4 med Assault da! haha! Hvilke baner er foreløpig best, og hvilke våpens har du unlocket? Må høre fra dere hele tiden, har seriøst sommerfugler i magen! Føles ut som man skal møte en gammel venn som har vært borte i flere år, igjen! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kan noen legge ut videoer av gameplay? Fra MP selvfølgelig! Det er det som gjør at jeg overlever. Kan leve av beskrivelser av opplevelser på slagmarken også. Jeg MÅ ha dette i morgen! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kunne ha c4 som assault på beta i alle fall, om du valgte shotgun som våpen (siden man mister tube) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg vil spille! Den nattbanen var vel bra? Var jo en av de to nye kartene! Gleder meg sykt til den! Så for meg at recon hadde vært kos på den også! hehe! Så en video på nettet, der en spilte online og hadde assault kit der han kunne gi ammo til teammates, OG hadde C4? Har man det? Hadde ikke det på demo, og ble positivt overrasket. Da kan man ha en del C4 med Assault da! haha! Hvilke baner er foreløpig best, og hvilke våpens har du unlocket? Må høre fra dere hele tiden, har seriøst sommerfugler i magen! Føles ut som man skal møte en gammel venn som har vært borte i flere år, igjen! Nattbanen var sykt moro ja. en av mine favoritter. Har ikke testa alle mapsa enda, men er iallefall 4-5stk som er kjempe gøye Om du har et spesiellt våpen til Assault, så kan du ha C4 ja. Jeg legger straks ut en liten filmklipp fra nattmappet på youtube. Men pga CPUen min er så svak, så er det bare 25fps Men du får se bittelitt av mappet. Kommer med URL så fort youtube har processa den. Når det kommer til våpner så har jeg ikke unlocka så mye, siden jeg har kjørt helikopter\tanks for det meste. Men har unlocka mye kult tilbehør til tankser! gled deg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Klør i hele kroppen her nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Her er den første filmen iallefall http://www.youtube.com/watch?v=UQiXkwHQ5sw Dere burde kjøre den i 1080p i fullscreen om dere skal få mest "nytte" av den. Etter 40 sekunder så kan dere egentlig bare avslutte..gjør ikke noe spennende etter det Bare gadd ikke redigere filmen noe Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fantastisk deilig å se! Nå gleder jeg meg så jævlig! Drømmer seriøst om dette om natten! Aldri gledet meg mer til ett spill! Hehe Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fantastisk deilig å se! Nå gleder jeg meg så jævlig! Drømmer seriøst om dette om natten! Aldri gledet meg mer til ett spill! Hehe Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Litt tidlig å stille dette spørsmålet! MEN det må stilles! Hvordan er M95? Dreper den på ett skudd i overkroppen? Håper DICE har fulgt litt realisme med sniperen, og gjort den dødelig. Blir du skutt av en M95 i overkroppen, så er det THE END. Den er designet for å ta ned helikoptre, stoppe tanks osv. Den er ett jævla dyr. Om du har på en skuddsikker vest er vel ikke det sikkert den dreper på første kule? Om du ikke har pansrete kuler da, som du ikke har. Og sniping på BC2 er absolutt ALT for lett og bør ikke gjøres lettere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Litt tidlig å stille dette spørsmålet! MEN det må stilles! Hvordan er M95? Dreper den på ett skudd i overkroppen? Håper DICE har fulgt litt realisme med sniperen, og gjort den dødelig. Blir du skutt av en M95 i overkroppen, så er det THE END. Den er designet for å ta ned helikoptre, stoppe tanks osv. Den er ett jævla dyr. Om du har på en skuddsikker vest er vel ikke det sikkert den dreper på første kule? Om du ikke har pansrete kuler da, som du ikke har. Og sniping på BC2 er absolutt ALT for lett og bør ikke gjøres lettere. Så lenge man ikkje camper, men løper rundt hele tiden, så blir man ikkje snipet så lett. Å være i squad hjelper også, fordi da kan man bli "reviva" Jeg er selv en medichore Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kan aldri være nok medichorer! Deilig å kunne spille sp så tidlig EADM <3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Litt tidlig å stille dette spørsmålet! MEN det må stilles! Hvordan er M95? Dreper den på ett skudd i overkroppen? Håper DICE har fulgt litt realisme med sniperen, og gjort den dødelig. Blir du skutt av en M95 i overkroppen, så er det THE END. Den er designet for å ta ned helikoptre, stoppe tanks osv. Den er ett jævla dyr. Om du har på en skuddsikker vest er vel ikke det sikkert den dreper på første kule? Om du ikke har pansrete kuler da, som du ikke har. Og sniping på BC2 er absolutt ALT for lett og bør ikke gjøres lettere. Så lenge man ikkje camper, men løper rundt hele tiden, så blir man ikkje snipet så lett. Å være i squad hjelper også, fordi da kan man bli "reviva" Jeg er selv en medichore Liker medichorer så lenge de ikke gjennoppliver deg midt i en skytterbane. Uansett joa mange snipere som ikke greier deg da men det finnes folk som faktisk er helt syke i sniper og vet hvor foran deg de skal skyte for at du skal løpe inn i din egen død. Kjenner en syk sniper skjønner ikke hvordan han får det til. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) På betaen så var det lik sensetivity på musa når jeg ikke var scopa og når jeg var. Er dette fiksa? Hva tenker jeg med? Har jo spilt det selv, tenkte ikke på det. Ja, det er fiksa. Endret 3. mars 2010 av Dofty Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 På betaen så var det lik sensetivity på musa når jeg ikke var scopa og når jeg var. Er dette fiksa? Hva tenker jeg med? Har jo spilt det selv, tenkte ikke på det. Ja, det er fiksa. :!: Jo opplevelser som deles settes stor pris på! Håper på å ha det i posten i dag, litt optimistisk men Hvis ikke, håper jeg folk legger ut gameplay osv osv! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha, vannrørene på skolen har fryst fast så jeg har fri. : D Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har noen hørt noe ifra absolutt spill? jævlig kjipt om ikke de ikke har sendt avgårde spillet til lanseringsdagen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Absoluttspill er helt AFK nå. Svarer ikke på mail osv. Skal kjøpe det på Elkjøp imorra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå