bruno99 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men man får det ikke før i mars? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men man får det ikke før i mars? Om du kjøper spillet hos EA Store, vil du få tilgang til Betaen som starter 28 januar. Den varer i 1 måned. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hmm okay så Eastore for 299, men da får jeg bare laste det ned. Ikke noe cd cover? =( Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hmm okay så Eastore for 299, men da får jeg bare laste det ned. Ikke noe cd cover? =( ja, du laster det ned når det kommer ut i mars. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har det kommet noen screenshots av forskjellige map ennå? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hmm okay så Eastore for 299, men da får jeg bare laste det ned. Ikke noe cd cover? =( Det er så utrolig trist med spill man laster ned, får ikke cover Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Og ingen manual å sniffe på Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hmm okay så Eastore for 299, men da får jeg bare laste det ned. Ikke noe cd cover? =( Det er så utrolig trist med spill man laster ned, får ikke cover Hehe enig, men er vel derfor spillet blir en smule billigere også. Du kan jo sikkert prøve og bestille manual + cover only, så se langt du kommer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når man blir litt eldre, så finner man fort ut at cover egentlig er noe piss. sånn ca samtidig som man finner ut at det kanskje ikke er så stas å ha hele filmsamlingen stående på display også Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når man blir litt eldre, så finner man fort ut at cover egentlig er noe piss. sånn ca samtidig som man finner ut at det kanskje ikke er så stas å ha hele filmsamlingen stående på display også Personlig digger jeg cover, legger opp litt i samlinga mi : 3 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er forhåndsbestillingstilbudet hvor man fikk beta tilgang borte ? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er forhåndsbestillingstilbudet hvor man fikk beta tilgang borte ? Tror det var et begrenset antall. :/ Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Stod det inne på siden at Beta tilgang fulgte med når dere forhåndsdbestilte (som da nå er fjernet), eller er informasjonen innhentet en annen plass ? Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noen som har fått beta key? Jeg kjøpte BC 2 i november på EA store og lurer på når jeg får beta key. Det står nederst på siden i rød skrift at du garantert vil få beta key. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Er det noen som har fått beta key? Jeg kjøpte BC 2 i november på EA store og lurer på når jeg får beta key. Det står nederst på siden i rød skrift at du garantert vil få beta key. hva var det du ikke skjønte med dette "Forhåndsbestill Battlefield: Bad Company™ 2 for PC og få garantert tilgang til BETA-versjonen til PC fra og med 28.januar 2010 Endret 18. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noen som har fått beta key? Jeg kjøpte BC 2 i november på EA store og lurer på når jeg får beta key. Det står nederst på siden i rød skrift at du garantert vil få beta key. hva var det du ikke skjønte med dette "Forhåndsbestill Battlefield: Bad Company™ 2 for PC og få garantert tilgang til BETA-versjonen til PC fra og med 28.januar 2010 FRA OG MED ja. Da blir det andre boller Den gangen jeg bestillte var det ikke snakk om noe beta:P Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Lurer på å kjøpe spillet fra Ea store (for å få beta - eller er det sagt noe om andre måter å få beta på enda?), men hva gjør jeg da vis Pc'en crasher eller lignende? Hvor lagres spillet ettersom det er en download? Kan det lastes ned igjen? Andre muligheter ? Ser dette ble en del spørsmål men men.. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 du har en bruker på ea downloader som du kan laste ned spillet når som helst Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 du har en bruker på ea downloader som du kan laste ned spillet når som helst Aah Ja, men da er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Noen som vet om det kommer en ny PS3 beta? Endret 18. januar 2010 av shsleen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå