fsx v1.1 Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Vil grafikk kortet mitt Nvida geforce g100 på bad company 2 alt på low klare over 7 fps? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Vil grafikk kortet mitt Nvida geforce g100 på bad company 2 alt på low klare over 7 fps? Hvorfor er 7fps kriteriet? må jo nesten gange det med 10 før du får noe som kan kalle sspillbart! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg klarer og spille med 8 fps! så hva klarer kortet? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg klarer og spille med 8 fps! så hva klarer kortet? Hva går det i? Du har glemt en "0" regner jeg med?? 80fps er brukbar flyt i bc2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 hvorfor 80fps? og ikke 40fps? fks og klarer kortet mitt spillet? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 tviler på du vil få noe særlig glede ut av spillet med det kortet. når det kommer til fps så er det vel subjektivt men generelt så føles skytespill som sirup på 40fps. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 rip bc2 4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 R.IP. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Testet Bad Company 2 i dag, i forbindelse med det nye skjermkortet jeg har kjøpt. Var veldig fin flyt, nesten konstant 60fps (vsync på). Så gøy som testingen var, så tror ikke jeg skal spille dette spillet mer, blir vel BF3 bare når jeg får kjøpt det. Første gang på 1 år eller noe hvor jeg prøvde på en normal server, er virkelig nivå så lavt på normal, eller er det fordi alle de "gode" skiftet til BF3? Leste også akkurat at det ble solgt ca 11 millioner kopier av BC2, holy smoly :o Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Og BF3 er allerede oppe i 5 mill, så vidt jeg husker.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor er det RIP på BC2? Forsatt veldig mange som spiller BC2. Nei amir, er nok bare du som kom på en server med litt dårlige spillere da. Du kan skjekke ranken dems. Rank 50 sier seg selv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Og BF3 er allerede oppe i 5 mill, så vidt jeg husker.. Mener det var 5 million solgt den første dagen. Mest sansynelig har de regnet med alle som forhåndsbestillte. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Hvorfor er det RIP på BC2? Forsatt veldig mange som spiller BC2. Tro det eller ei, men det er faktisk en del av oss som spiller slike spill på konsoll og sist jeg sjekket var det ingen servere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg kan vel si at når betaen til BF3 kom gikk K/Dratioen min mye opp i BC2. Ikke nødvendigvis fordi jeg ble bedre... Lenke til kommentar
att Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Noen som vet om det er mulig å resete statsa i BC2? Isåfall, hvordan gjør man det? Spiller på PS3, og er gira på å begynne "på nytt". Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Du må vel lage ny soldat ? Gjøres ihvertfall slik på pc. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor er det RIP på BC2? Forsatt veldig mange som spiller BC2. Tro det eller ei, men det er faktisk en del av oss som spiller slike spill på konsoll og sist jeg sjekket var det ingen servere. Jeg har i alle fåll gått tilbake til BC2 igjen etter at jeg gikk lei av BF3. Jeg syns det holder seg godt,selv om det er betydelig færre spillere som spiller. Jeg har funnet meg et par servere som oftest er nokså fulle og da må man vel si seg fornøyd. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg sliter med å koble til servere Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Husk å ticke av for tomme servere i filteret Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Har hittil aldri hatt noen som helst problemer med BF3, men idag har det vært enormt med disconnections, nesten hver 3. match. Game disconnected: your connection to the server timed out. Feil tråd lol... Endret 16. mai 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå