Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillt i en god time nå..utrolig moro :)

Sitter du og drømmer nå eller? Husk at BC2 er ikke ute før 4. Mars :p

Bare for de som ikke var smarte nok å kjøpe fra EA Store :D :D :D :D

MP er heeeelt wicked!

jeg antar at du bestilte fra ea, har vi fått cd-keyen på mail?

Lenke til kommentar

puuuh!

Klarte nesten ikkje å la være å spille BC2 nå. Gadd nesten ikkje å hente drikke 5 meter unna engang tongue.gif

Haha.

Nizzen, du kjører vel BF BC2 på SSD Disk? Merker du også at du får raskere loading?

Ganske moro..er alltid først inne på serveren.. Så kan jo velge å vrake om hvilket kjøretøy jeg vil bruke.. xD

03March_Wednesday_467lge-thumbnail.jpg

Lenke til kommentar

Spillt i en god time nå..utrolig moro :)

Sitter du og drømmer nå eller? Husk at BC2 er ikke ute før 4. Mars :p

Bare for de som ikke var smarte nok å kjøpe fra EA Store :D :D :D :D

MP er heeeelt wicked!

jeg antar at du bestilte fra ea, har vi fått cd-keyen på mail?

Er det ikke det du har spurt om mange ganger nå? :ermm:

Har ikke folk svart deg? Hehe! Jeg skulle gjerne hjulpet, men er PS3 på meg.

Sjekket mailen din egentlig? hehe! :w00t:

Lenke til kommentar

Har du kjøpt via EA Store så ligger CD KEyen inne på "kundestøtte" når du har logget inn på EA Store på websiden. du får den altså ikke i mail.

oki skal prøve.

gjorde dette:

det står jo at jeg får den i mail :hmm:

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Litt tidlig å stille dette spørsmålet! MEN det må stilles! Hvordan er M95? Dreper den på ett skudd i overkroppen? Håper DICE har fulgt litt realisme med sniperen, og gjort den dødelig. Blir du skutt av en M95 i overkroppen, så er det THE END. Den er designet for å ta ned helikoptre, stoppe tanks osv. Den er ett jævla dyr.

Lenke til kommentar

Litt tidlig å stille dette spørsmålet! MEN det må stilles! Hvordan er M95? Dreper den på ett skudd i overkroppen? Håper DICE har fulgt litt realisme med sniperen, og gjort den dødelig. Blir du skutt av en M95 i overkroppen, så er det THE END. Den er designet for å ta ned helikoptre, stoppe tanks osv. Den er ett jævla dyr.

Jeg har ikke testet den, men så vidt jeg har forstått så kreves det 2 kuler :(

Men med Hard Core, da er jeg ganske sikker på at man behøver 1 kule :) er HC som blir moro! iallefall mest realistisk.

Lenke til kommentar

Men er redd for at HC blir litt for newbies world. Det ble veldig spray and pray i MW2. Noobs kom inn å scorte bra.

Krysser fingrene for at det ikke blir slik.

EDIT: gi en lyd med en gang du har fått dratt den ut på slagmarken, og tatt dine første offer.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Jaja runda singleplayer idag, var ganske bra. Lyden var fantastisk, grafikk var OK men kunne vært bedre på noen steder, og ytelsen er veldig forbedret fra beta, kjører alt på fullt med HSAO off. Likte også selve skytingen, multiplayer blir nok kanon.

Får håpe det kommer cd-key på eposten min når jeg våkner imorgen, for akkurat nå har den ikke dukket opp noen steder, heller ikke hos EA store.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

2 i magen, 1 i hue...

Grafikken er forresten ikke bare OK, den er crysis-like...

Helt nydelig!!! Snøbanene og jungelen er fantastisk :)

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Cd key ligger hos ea store kundeservice/kundestøtte... én må logge inn med ordre nummer og passord fra én av de øverste linkene på eastore kundestøtte

ty,sikkert mange andre som har svart det samme bare jeg som ikke fikk det meg meg :)

Lenke til kommentar

Fin grafikk, men et godt stykke for Crysis-grafikk desverre. Kommer jo litt ann på hva man mener med et godt stykke, men har nok ikke noe store problemer med å skille de to grafikkmessig. Personer ser omtrendt like bra ut, mens vegetasjon, omgivelsene langt unna (falske, ikke i 3D) og vannet er en del dårligere. Dog imponerende 1. brett i singelplayer, rent grafikkmessig. :)

Men kreve noe mindre gjør det, og mye bedre lyd er det også. :)

Samt enda kulere! :D

Visse eksplosjoner er jo også bedre, mens andre noe dårligere kanskje. Jaja, det får bli en smakssak.

Ganske moro..er alltid først inne på serveren.. Så kan jo velge å vrake om hvilket kjøretøy jeg vil bruke.. xD

Det forklarer hvorfor det er helt tomt den første tiden. :p Velge og vrake i kjøretøy er deilig det. :)

Med en godt overklokket CPU og SSD så tar det vel ivhertfall ikke mange sekundene å loade et brett. Førstegangsloadingen tar nok fint under 10 sekunder.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hater Absoluttspill akkurat nå... -.-

Mhm. De har release satt til 4. mars.. så hvis de ikke sender i morgen er alt håp ute...... -_-

virker som om at de har tatt ferie... tror jeg skifter forhandler til neste spill...

Det som er litt skummelt er at De nylig la ned sin fysiske butikk i kongsberg, telefonnr dems virker ikke, svarer ikke på mail, privatperson som styrer firmaet svarer ikke på telefon.. -_-

Såpass? da har de nok gått konken:( da har jeg nok sikkert gått på en kjempe smell der då:(

Tviler på at de er konk. Se her: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=991621784

Hvis de hadde vært det så står det her under "Kunngjøringer".

Til dere andre som spiller.....shut the hell up. Driver å preloader nå. Klør i spillmusa.

#¤%& steam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...