TheKims Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner ikke poenget med juks, da er jo all morroa borte. Noe sier meg at du aldri har prøvd cheats(?), så derfor er det vel ikke riktig å uttale seg om at morroa er bort eller lignende? Utfordringen ved å mestre en ting bedre enn for 10min/1 måned siden er det som er gøy i sånne spill. Der ødelegger cheats absolutt alt sammen! Enig. Cheating i online spill hører ikke hjemme noen plass. Å bruke cheats på Super Mario er en annen sak. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Cheate som en gud i Aoe2 demoen da jeg var liten, nå er jeg lamma for livet når det kommer til RTS. Eneste jeg har vært god i er WiC Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har blitt beskylt for cheating uten å gjøre det. Helt sant. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner ikke poenget med juks, da er jo all morroa borte. Noe sier meg at du aldri har prøvd cheats(?), så derfor er det vel ikke riktig å uttale seg om at morroa er bort eller lignende? Utfordringen ved å mestre en ting bedre enn for 10min/1 måned siden er det som er gøy i sånne spill. Der ødelegger cheats absolutt alt sammen! Har ikke prøvd cheats, men jeg kan si kategorisk at jeg hadde syntes det var gøy i ca 30 sekunder (muligens mindre). Fordi jeg ikke er en liten drittunge. Ei heller tror jeg at andre blir imponert over at jeg tilsynelatende er dritgod i spillet (om det ikke blir oppdaget). Men mest fordi jeg ikke er en drittunge. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har blitt beskylt for cheating uten å gjøre det. Helt sant. Du er kul Cheating er lame i skytespill. Hele morroa er jo å mestre spillet:). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 private match å på bc2 i ps3. add meg christoffero89 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 I SVARTASTE HESTKUK. ADMINSA PÅ GERMANTEAMFIGHTERS KAN SLEIKE MEG I RÆVA. Eg flankar rundt deira massive medic-clusterfuck og plukkar som ein gud bakfrå, og blir KICKA for CAMPING! CAMPING!! Så JÆVLA synd at serveren ikkje har ei skikkelig nettside, då skulle dei faen meg fått kjent det. Andre gongen eg har fått ban i fleire timar fordi eg var GOD. Det verste er at det er den einaste balanserte og nesten gode serveren eg har funne. Men når det spelar maktsjuke, elleveårige admins der knuser eg nesten tastaturet. 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) I SVARTASTE HESTKUK. ADMINSA PÅ GERMANTEAMFIGHTERS KAN SLEIKE MEG I RÆVA. Eg flankar rundt deira massive medic-clusterfuck og plukkar som ein gud bakfrå, og blir KICKA for CAMPING! CAMPING!! Så JÆVLA synd at serveren ikkje har ei skikkelig nettside, då skulle dei faen meg fått kjent det. Andre gongen eg har fått ban i fleire timar fordi eg var GOD. Det verste er at det er den einaste balanserte og nesten gode serveren eg har funne. Men når det spelar maktsjuke, elleveårige admins der knuser eg nesten tastaturet. Såså, ta det som et kompliment! Endret 21. oktober 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 I SVARTASTE HESTKUK. ADMINSA PÅ GERMANTEAMFIGHTERS KAN SLEIKE MEG I RÆVA. Eg flankar rundt deira massive medic-clusterfuck og plukkar som ein gud bakfrå, og blir KICKA for CAMPING! CAMPING!! Så JÆVLA synd at serveren ikkje har ei skikkelig nettside, då skulle dei faen meg fått kjent det. Andre gongen eg har fått ban i fleire timar fordi eg var GOD. Det verste er at det er den einaste balanserte og nesten gode serveren eg har funne. Men når det spelar maktsjuke, elleveårige admins der knuser eg nesten tastaturet. :!: hahaha ahhhh, xbox hehe, neida. Har nesten lyst til å se hvor ille dette er selv Gleder meg til bf3 så jeg får sett hvor ivrige admins er på å kicke. har hørt mange gode storyer her, men denne tar kaka Lenke til kommentar
audible Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 lol, good shit right there! Du skulle jo heller brukt CG to make a statement, mye gøyere når folka spruter alle veier. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Nok en god grunn for å søke til seg en plass som admin på en grei server Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 19 kill streak i går Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tyske admins er noe av det værste som finnes. På CSS også, banner de og kicker de meg bare fordi jeg er bedre enn adminene og de ikke får bra score. Samma på alle andre online FPS spill. Er vell like ille russerne også. Jævla tapere begge landa. 1 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 ingen som spiller dette nå ? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 På xbox er det vist litt vrient å finne servere nå har jeg hørt? Mulig dette bare er ett internettproblem hos min kamerat da Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 På xbox er det vist litt vrient å finne servere nå har jeg hørt? Mulig dette bare er ett internettproblem hos min kamerat da jeg finner ingen ting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 ingen som spiller dette nå ? Det er vel muligens et annet nært beslektet spill som har overtatt mye av interessen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 R.I.P. BC2. Rakk å bli level 45 siden juletider. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg skal starte Battlefield 3 så kommer jeg bare til Battlelog-siden, som sier meg at jeg er "not allowed". Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Litt feil tråd eller? Får nok bedre svar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå