N1ko Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jeg har 592. Aner ikke om det er bra eller dårlig, bryr meg egentlig ikke så mye. Skill level på 592? Det meste jeg har sett er 200. Edit: Nå sjekket jeg min på bfbc.com å der var min på 374. På statsverse er den på kun 171 BEREAN FUNDAMENTAL BAPTIST CHURCH - WWW. BFBC. COM ? Sjekka BFBC2 Stats, og der har jeg 458 i skill level. Lurer på hva de baserer den på. Endret 21. september 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Den eine skill staten (den som går til 200, og visast ingame) blir beregna utifrå den andre. Sistnevnte går til 600, trur eg. Utifrå det eg har lest, så går skillen din opp mykje når du dreper folk med høg skill, opp veldig lite når du dreper folk med lav skill. Likedan går skillen din ned lite når du blir drept av folk med høg skill, og ned veldig mykje når du blir drept av folk med lav skill. Hvis du konstant ligger mellom 190 og 200 i ingame skill, så er det ganske bra i mi bok. edit: på bfbcs heiter staten kun "level", og står rett under skill level. Samme stat som på statsverse heiter skill level, altså. Endret 21. september 2011 av Misteltein Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Bfbcs har skill Level og Level Level er buga og beveger seg aldri. Selv har jeg 110 der, og den har vært det siden jeg starta. Skill Level beveger seg, jeg sitter akkurat nå på 1000, men hvor høyt du får den vet ikke jeg. Har selv hat 1086 som høyeste. Endret 21. september 2011 av Faddn Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Det er vel forskjell mellom pc og konsoll på dette då... Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Noen som har prøvd ut den nye patchen til bf:bc2? Holder på å laste den ned selv,men dette tar tid.. Er det nye brett med denne patchen? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Noen som har prøvd ut den nye patchen til bf:bc2? Holder på å laste den ned selv,men dette tar tid.. Er det nye brett med denne patchen? Nei, ingen nye brett. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/09/18/battlefield-bad-company-2-patch-for-pc-to-be-released-on-wednesday.aspx Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Merket ingen forskjell, men tok kun en runde DM nå nettopp. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Ok. Takker. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Et par bugs er funnet allerede: * Printscreen funka veldig dårlig. Tok bare bilde av en liten del av skjermen. * Det står '[invalid ]' foran navnet mitt i scoreboard. Jaja, laif gåoos ånn. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 navnet ditt har sikkert noe med at du bruker andre bokstaver en de som er i det engelske alfabetet. Lå i hvert fall en bug der Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Må være noe annet ettersom jeg bare har engelske bokstaver. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Ingen forskjell, skrudde tilbake fra gamle instillinger får å se om dem hadde fikset blackscreen problemet, men nei, det var der forsatt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Bleh, var det eneste jeg håpet de hadde fikset. Men beta snart. Så BF3 beta og Fifa12 vil vel holde meg opptatt til 27. okt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Meh, det viktigste i patchen var mindre rubberbanding og mindre lagspikes ved chat - vet ikke om de fiksa det da, men de andre tingene er trivielle i forhold.. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 På ps3 går skillevel opp og ned som en berg og dalbane. Før den ene matchen har jeg 190ish og neste har jeg 0 igjen. Har det noe å si i d hele tatt, eller just for show? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Trur det er en bug, får det noen ganger jeg også, men logger jeg inn igjen uten å spilt en match så er jeg oppe på 190+ Det samme med hvilket lag som vinner kampen, noen ganger er det grusing med 100 tickets igjen på motsatt lag og de "vinner" ifølge filmen på slutten Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Jepp, men du får feks "rush winner pin" selv om det står at ditt lag tapte, så er nok en bugg. Har også opplevd å tape som defender på rush, uten at attackers har sprengt alle kassene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 19 kills 10 death 9 kills med kniv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Husker med forferdelse sist gang vi spilte, og jeg trykka feil hver ENESTE gang jeg skulle knive noen. Å stå rett bak en fiende og så kaste en granat i ryggen på ham er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Men å snike seg bak fire snipere å knive de en etter en er å anbefale. Det samme med tre. For en deilig følelse. Er det noe rart jeg blir høy på meg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå