""" Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Selvironi er for folk som blir baserapet. F9z, k9z! 1 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er en av de som også føler noe når han dreper skrytepaver. jeg tror det er glede. Når det er sagt så dreper jeg skrytepaver utelukkende med kniv. Alt annet blir for lett for en som meg. Hvilket nave bruker du ingame? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ny patch til BC2 i morgen! LINK. What is the patch about? Its main goal is to address stability problems with the game and performance issues. It is not intended to address game logic fixes. You are being vague. Exact changelist please! Ok, here goes... Removed some memory leaks Fixed crashes when the game attempted to render lots of content (high detail, high FOV or multiple-monitor modes); this should particularly help multi-monitor users Chat window no longer causes lag spikes Chat window reworked opacity & visibility-time is controllable through settings in settings.ini Clantag is remembered when using auto-login Banner URLs can be up to 252 characters in length SecuROM wrapper removed from non-Steam version Minor performance enhancements Reduced rubberbanding on servers with more than 24 active players PrintScreen takes a screenshot, file stored in Documents\BFBC2\Screenshots directory How large is the patch? It is approximately 2.6GB. Endret 20. september 2011 av N1ko 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Djizez. Blir man baserapet så har man to valg: 1: Forlat spillet og finn en annen server. 2: Gi jernet, kontakt venner du KAN spille bra sammen med og snu kampen. Men ingen vil jo være med i den franske versjonen av 'Vil du bli millionær'! Get it? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Totally didnt get it. What's the pun? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ang. ny patchen... Are there any known problems with it? If your Windows username contains non-English characters (such as ö, ý, etc) then PunkBuster will not activate properly. To work around this, ensure that your Windows username uses only characters from the English character set. In other words, "7-bit ASCII only, please". We caught this at the very end of the validation pass, and decided that it was better to deliver the build to the public than to give it another tour through the whole patch generation and validation process. Kanskje greit å legge seg på minnet hvis du heter Øyvind, Øystein eller Ågot.. ( Sikkert noe med at franskmenn er lette å få til å overgi seg.) Endret 20. september 2011 av Topguy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Ja, jævla surrendermonkeys Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Hadde matcmaking fungert i BC2 hadde det omtrent ikke blitt baseraping. Håper de har fikset det på BF3. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Destruction 2.0-kills. 5 av 16318 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Hadde matcmaking fungert i BC2 hadde det omtrent ikke blitt baseraping. Håper de har fikset det på BF3. Hvordan da? Det er ingen sammenheng mellom rang og skills. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Heller ikke skills og douche-nivå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Hadde matcmaking fungert i BC2 hadde det omtrent ikke blitt baseraping. Håper de har fikset det på BF3. Hvordan da? Det er ingen sammenheng mellom rang og skills. Kanskje ikkje, men det seier seg sjølv at eitt lag med 16 lvl 2-20 vil bli totalt voldtatt av eitt lag med over 6-7 lvl 50. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Njaa, teamwork har igrunn mer og si etter min mening. Det og generelle fps skills. Jeg er vel lvl 29 sammen med en kompis på lvl 32, banker vi som relgel de andre squads'a på BF, kan ikke si vi alltid vinner Rush, men det er ikke lett for 2 spillere og gjøre alt alene. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Hadde matcmaking fungert i BC2 hadde det omtrent ikke blitt baseraping. Håper de har fikset det på BF3. Hvordan da? Det er ingen sammenheng mellom rang og skills. Men nå har jo faktisk BC2 en statistikk som heter "skill level" da. Den er så vidt jeg har skjønt mye basert på KDR og hvilken rank de du dreper og de du blir drept av er. http://statsverse.com viser den ikke men http://bfbcs.com viser den. På PC så velger man jo stort sett server selv så matchmaking har liten plass der. På PS3/Xbox så kan jeg forstå ønsket. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 "Skill level" på BC2 er totalt bugga hos meg. Mitt "skill level" er på 0, og er er ikke akkuratt elendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Jeg har 592. Aner ikke om det er bra eller dårlig, bryr meg egentlig ikke så mye. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg har 592. Aner ikke om det er bra eller dårlig, bryr meg egentlig ikke så mye. Skill level på 592? Det meste jeg har sett er 200. Edit: Nå sjekket jeg min på bfbc.com å der var min på 374. På statsverse er den på kun 171 Endret 20. september 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Hmm, ser man det. Samme hos meg også. 592 på bfbcs, og 174 på Statsverse. Tydeligvis litt bugga ja. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 På den ene profilen min har jeg 955 i skill level. På Stats Vers O? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 512 på bfbcs og 0 på statsverse :/ Eg er ikkje den største m-com rusharen, men eg gjer det eg meinar er nødvendig for å sikre seieren til laget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå