N1ko Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Digg og bli drept av admin sin console pga jeg dreper tre stk med RPG, grunna at det ikke var lov og skyte folk med RPG... Følg server rules, problem solved! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Latterlig å klage på folk som bruker RPG, CG, 40mm osv, derfor unngår jeg stort sett servere som har slike regler. Eneste regelen man egentlig trenger å ha på en server er "no baserape". Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sånne regler er for jenter. Samme med "no baserape". Gode spillere som blir baserapet kommer seg ut av. Alt er lov, utenom juks, det er for jenter. Mhv Necro, anti-baseraper. 4 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sånne regler er for jenter. Samme med "no baserape". Gode spillere som blir baserapet kommer seg ut av. Alt er lov, utenom juks, det er for jenter. Mhv Necro, anti-baseraper. Kommer gode chopper piloter eller flere gode snipere og start å baseraper ville du ikke sakt det. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jo. men når det er sagt; er man god så blir man ikke baserapet til å starte med. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nå er vel ikke alle "god", derfor trengs det visse regler når enkelte ikke forholder seg til "gentlemen's agreement". 1 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jo. men når det er sagt; er man god så blir man ikke baserapet til å starte med. Enkelt og greit. Så klart du kan, bf er ikke one man army. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du sier noe der. Det er vel bare jeg og min bror som har ekstreme BC2-ferdigheter. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Så kjør dere to mot ett helt lag da, så ser vi hvem so blir jekka ned to-tre-tjue hakk.. 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Sånne regler er for jenter. Samme med "no baserape". Gode spillere som blir baserapet kommer seg ut av. Alt er lov, utenom juks, det er for jenter. Mhv Necro, anti-baseraper. Jeg og to kamerater ble så jævlig lei en dag av at folk baserape at vi slo tilbake med samme mynt. To tanks og 3 engineer var nok til å stoppe et helt team på 16 menn på Africa Harbour TV2 sin server, de hadde det nok dritfett! Vanskelig var det heller ikke. Trenger ikke skills for baserape, er en grunn til at man ble banna for slikt Battlefield 1942 servere før i tiden hvor det var færre shit kids, og Battlefield var en seriøs arena sammenlignet med quake,cs og Unreal Tournament. Endret 19. september 2011 av Heradon 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Baseraping er for tapere. Hadde ikke gjort det selv om jeg fikk betalt for det. Så kjør dere to mot ett helt lag da, så ser vi hvem so blir jekka ned to-tre-tjue hakk.. Har da gjort det. Eller, okei, har spilt på lag med 5 (6 med meg) mot 11. Men vi vant da tilslutt, selv om 4 av de på laget var mongiser. Snipere som ikke brukte mortar, og ingen hadde over 200 poeng når vi var ferdige. Jeg og en ukjent medic løpte rundt som to fuckings Ramboer og herjet hemningsløst og vilt. Null stress. Granater hjelper deg med alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jo. men når det er sagt; er man god så blir man ikke baserapet til å starte med. Enkelt og greit. Du er kanskje av den oppfatningen at dersom man blir baserapet i utganspunktet så fortjener man det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Helt ærlig, nei. Jeg ser som sagt på baseraping som en aktivitet for tapere, og folk burde holde seg for gode for sånt tull. Det smålig og kjedelig, og ødelegger spillet veldig. Men spiller man taktisk bra så ender det sjeldent i baserape. Spilte på lag med flere som baserapet engang. Spawna i den ene tanksen og stakk, fikk melding like etterpå om at jeg var en drittsekk. Jeg ble stolt og og følte ære. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg føler noe da jeg dreper skrytepaver, men hva det er vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er en av de som også føler noe når han dreper skrytepaver. jeg tror det er glede. Når det er sagt så dreper jeg skrytepaver utelukkende med kniv. Alt annet blir for lett for en som meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Haha, fint du lever opp til signaturen din. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er hverken frekk eller motbydelig nå. Det er kun du som virker ekstremt butthurt, til tross for at det ikke finnes NOE SOM HELST å være butthurt over. Skjerpings. 1 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Baserape er kjedelig. Synes BF1943 hadde den enklaste løysinga, med 0 poeng for kills i spawn. Hadde funka i CQ iallefall... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Djizez. Blir man baserapet så har man to valg: 1: Forlat spillet og finn en annen server. 2: Gi jernet, kontakt venner du KAN spille bra sammen med og snu kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er hverken frekk eller motbydelig nå. Det er kun du som virker ekstremt butthurt, til tross for at det ikke finnes NOE SOM HELST å være butthurt over. Skjerpings. Så så, ikke bli fornærmet. Må da gå an å ha litt selvironi over måten du skriver på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå