N1ko Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Vil virkelig ikke anbefale å bruke X360 kontroll på pc. DU vil bli overkjørt av de med mus og tastatur uansett hvor skilled du er med stikka. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Blir bare dumt å spille med 360 kontroll når jeg har kjøpt PC. Noen som er med å Spille? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Blir bare dumt å spille med 360 kontroll når jeg har kjøpt PC. Noen som er med å Spille? Nå? Jeg kryssa nettop ut spillet, men kan godt starte det igjen! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Blir bare dumt å spille med 360 kontroll når jeg har kjøpt PC. Noen som er med å Spille? Nå? Jeg kryssa nettop ut spillet, men kan godt starte det igjen! Ja, hadde vært kjekt å hatt noen å spille med. er ikke like enkelt alene Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Blir bare dumt å spille med 360 kontroll når jeg har kjøpt PC. Noen som er med å Spille? Nå? Jeg kryssa nettop ut spillet, men kan godt starte det igjen! Ja, hadde vært kjekt å hatt noen å spille med. er ikke like enkelt alene Kan bli med nå jeg! Bruker du origin? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Blir bare dumt å spille med 360 kontroll når jeg har kjøpt PC. Noen som er med å Spille? Nå? Jeg kryssa nettop ut spillet, men kan godt starte det igjen! Ja, hadde vært kjekt å hatt noen å spille med. er ikke like enkelt alene Kan bli med nå jeg! Bruker du origin? Aha, noe jeg har glemt. Skal få installert det nå. (Helt ny til PC-gaming) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Aha, noe jeg har glemt. Skal få installert det nå. (Helt ny til PC-gaming) Det er valgfritt å bruke det med BC2, men er greit å kunne bruke chatten osv, så må man jo uansett installere det til BF3. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Aha, noe jeg har glemt. Skal få installert det nå. (Helt ny til PC-gaming) Det er valgfritt å bruke det med BC2, men er greit å kunne bruke chatten osv, så må man jo uansett installere det til BF3. Er jo en stor fordel å kunne bruke chatten. Hadde lastet det ned i forbindelse med BF3 forhåndsbestilling før jeg fikk den nye PCen, men har helt glemt det nå. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Aha, noe jeg har glemt. Skal få installert det nå. (Helt ny til PC-gaming) Det er valgfritt å bruke det med BC2, men er greit å kunne bruke chatten osv, så må man jo uansett installere det til BF3. Er jo en stor fordel å kunne bruke chatten. Hadde lastet det ned i forbindelse med BF3 forhåndsbestilling før jeg fikk den nye PCen, men har helt glemt det nå. Nice, add Nikolai-N når du er ferdig! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Fleire som ikkje får logga inn? Når eg kom meg inn på ein server ei kort tid hadde eg ingen våpen. Så fekk eg disconnect. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Svelemoe, har akkurat samme problem, ihvertfall jeg har ingen våpen. Har prøvd å lukket spillet, logget ut og inn flere ganger uten hell. Jeg som tenkte å ta meg en runde med rush nå... hmf Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Fyfaen, blir KVALM av aimbots. Instant headshot av ein KUK frå 400 meter med SAW i det eg rundar eitt hjørne. http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/P500ikill/ Sjekk headshots på saw. Absolutt fantastisk... Ironisk nok høyrte eg på Becoming Insane i det eg spelte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Musikk når man spiller? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Ja, er du gal svele? Her skal effektene NYTES! Endret 18. september 2011 av Lami Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Musikk når du spiller? hehe, bruker det av og til når jeg bare chiller. Men som oftest spiller jeg seff uten! Et eksempel er jo bare det å høre når noen planter C4 i nærheten av deg. Greit å høre det To name one thing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Liker BC2: Vietnam. Musikken er integrert. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Ja, er du gal svele? Her skal effektene NYTES! Det kjem ei tid i ein kvar gamers liv der lyd berre ikkje gjer noko. Eg hoppar rundt instinktivt, plaffar ned jævlar med 870 og nyter musikken eller stillheita. Det er artig med lyd også, men det går faktisk ekstremt lett å spele med minimalt med lyd. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Ja enig. Selv om jeg foretrekker lyden fra spillet. Synes det blir litt feil å høre "fest hos mange.." mens jeg plaffer ned folk med XM8. Vil høre lyden fra g Endret 18. september 2011 av Lami Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Digg og bli drept av admin sin console pga jeg dreper tre stk med RPG, grunna at det ikke var lov og skyte folk med RPG... 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Det er bare skikkelig teit synes jeg å bruke auto kill på en som har brukt RPG... Hvis det står en klynge med folk må man vel å lov til å skyte dem ?? Hva vist man er tom for ammo på alt annet en RPG ? Skal man da ikke drepe de folkene da ?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå