MrLee Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Jepp UAV går faktisk på samme killcounter som de andre helikopterene Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Ja på class star ja.. Men når du ser på vechicle star så ser du om du har platinum eller ei, og da viser det seg at jeg har platinum kun på Havoc og Apache.. Endret 15. september 2011 av Lami Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Men dei ti tusen poenga for platinum får du berre for kjøretøyklassen, Lami. Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Er det forresten noen her som har BF Vietnam? Vil dere isåfall anbefale meg å kjøpe det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 BC2 vietnam eller BF:vietnam? Jeg ville ikke brukt penger på det så nær BF3. Det er lite servere til det i forhold til vanilla, og det kommer til å bli mindre... Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Ja, jeg og han andre Necroen anbefaler det på det sterkeste. Grusefett, og det hele toppes med FORTUNATE SON!!! Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 BC2 Vietnam Men det koster jo bare 80 kr sist jeg sjekka da Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Noen som gamer på PC? og som faktisk ikke er ei camperhore ? Add meg som venn da,samme nick på BF som her.. jeg og en kompis blir nok sittende hele kvelden. Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Ja, jeg spiller på Pc Men er bittelitt "camperhore" må jeg nok innrømme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Kommer nok til å spille en del i kveld selv. Legger deg til. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 edit. Heter visst Gt0 Ret4rd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ja, jeg og han andre Necroen anbefaler det på det sterkeste. Grusefett, og det hele toppes med FORTUNATE SON!!! Som spilles i menyen men av en eller annen idiotisk grunn ikke er med i playlist ingame..? Og det mangler Wagner... Endret 16. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Den er da med ingame? Når man kjører div kjøretøy og helikopter. Det samme gjelder Ride of the Valkyries og. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 edit. Heter visst Gt0 Ret4rd adder deg Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Tror dere min bærbare Pc klarer å kjøre BF3? Er En Toshiba Satellite L650. 2.53 GHz intel Core i5 prosessor, 4 Gb ram. 64-bit Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Ikke veldig godt vil jeg tro. Hjelper om du lister skjermkortet ditt også Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 ATI Mobility Radeon HD 5650 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Har nettopp skaffet meg gaming-PC etter å ha gamet konsoll de siste ti årene, og skal selvfølgelig ha BF3 når det kommer ut, men trenger litt trening på PC så har derfor skaffet meg Bad Company 2. Har rundt 150t på konsoll så vet hva det går i, men på PC er jeg ikke like habil med geværet så spiller hovedsakelig som medic. Så hvis noen trenger en medic i squadet sitt utover dagen/kvelden/natten/fremover mot BF3, er ddet bare å legge meg til. Soldier Name: UNSC Capone Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Har nettopp skaffet meg gaming-PC etter å ha gamet konsoll de siste ti årene, og skal selvfølgelig ha BF3 når det kommer ut, men trenger litt trening på PC så har derfor skaffet meg Bad Company 2. Har rundt 150t på konsoll så vet hva det går i, men på PC er jeg ikke like habil med geværet så spiller hovedsakelig som medic. Så hvis noen trenger en medic i squadet sitt utover dagen/kvelden/natten/fremover mot BF3, er ddet bare å legge meg til. Soldier Name: UNSC Capone Noe som funket for meg på Alphaen på BF3 var å bruke x360 kontroller Men, det var meg da vet ikke hvordan det kan funke på BC2, har ikke det på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå