Tablespoon Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Haha, vittig film, fy så moro det er med slugs. USAS-12 med slugs er helt konge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Å sitte 3 - 4 stykker og campe ved skipsskorsteinen på Atacama er helt greit, mens jeg blir kicket for å bruke C4 på ATV. Morsom admin. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Å sitte 3 - 4 stykker og campe ved skipsskorsteinen på Atacama er helt greit, mens jeg blir kicket for å bruke C4 på ATV. Morsom admin. konsoll > pc Man slipper iallefall scrubs som er rusa på admin powar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det er så jævlig å sette seg inn i et helikopter, klar for å massakrere alt som er bare for å bli sprent til fillebiter. Fuck C4! Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Gynekologen, du får trøste deg med at morroklumpen som planta c4 på helikopteret antageligvis har brukt dei siste fem minutta på å sitte i ei busk og knise mens han venta på deg. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Neppe. Helikopteret hadde ikke vært der lenge når vi hoppa inn i det. Max et minutt, tenker jeg. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Har nettopp kjøpt meg min første skikkelige gamer-PC fram mot blant annet BF3. Og tenkte det kunne være lurte "trene" litt ved å spille Bad Company 2, men har ikke mye erfaring med FPS på PC da jeg har gamet konsoll det siste tiåret. Så lurte på om noen har noe gode tips? Og hvordan komme inn i miljøet får å ha noen Å spille med, vet av erfaring at å ha et godt squad er viktig. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Har nettopp kjøpt meg min første skikkelige gamer-PC fram mot blant annet BF3. Og tenkte det kunne være lurte "trene" litt ved å spille Bad Company 2, men har ikke mye erfaring med FPS på PC da jeg har gamet konsoll det siste tiåret. Så lurte på om noen har noe gode tips? Og hvordan komme inn i miljøet får å ha noen Å spille med, vet av erfaring at å ha et godt squad er viktig. Heisann og velkommen. Viktigste er å kjenne de forskjellige brettene og ikke minst våpen. Man lærer mye av å være i squad,være en god teamplayer(se hvordan andre gjør det). Du kan adde meg: jetzbullet Endret 13. september 2011 av jetzbullet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvordan i herrens navn er det mulig å ha over 600 i score pr min?? http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/SuM1PoPPeD_Ya_G/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Bare ved å jukse. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 40.000 kills med VSS og 39.000 Headstots! Yeeeaaaahhhh... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvis man sorterer leaderboards etter k/d-ratio finner man mye morsomt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Men han som hadde 40k kills og 39k headshots, hvordan cheater han på PS3? Skjønner ikke hvordan man kan cheate på konsoll, men har selv møtt noen. Men igjen, det er vel flest folk som har modda kontrollen til å tømme magasin og sånt. Fant en gang en som hadde ump, som brukte den som shotgun alle skudde kom ut samtidig med spray. Og lyden var shotgun. Men killcam mente det var ump Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Har aldri møtt noen som har jukset på PS3, noe jeg er veldig, veldig glad for. Juks er for tapere. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Har nettopp kjøpt meg min første skikkelige gamer-PC fram mot blant annet BF3. Og tenkte det kunne være lurte "trene" litt ved å spille Bad Company 2, men har ikke mye erfaring med FPS på PC da jeg har gamet konsoll det siste tiåret. Så lurte på om noen har noe gode tips? Og hvordan komme inn i miljøet får å ha noen Å spille med, vet av erfaring at å ha et godt squad er viktig. Heisann og velkommen. Viktigste er å kjenne de forskjellige brettene og ikke minst våpen. Man lærer mye av å være i squad,være en god teamplayer(se hvordan andre gjør det). Du kan adde meg: jetzbullet Skal se om jeg får addet deg i morgen. Har ca 200t spilt på 360 så kjenner våpnene og brettene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 det blir vel litt å venne seg til mus+tastaur, fravær av autoaim og raskere tempo på bevegelser.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Må bare takke for tipsene jeg fikk angående gaming på PC. Har som sagt spilt Bad Company 2 nesten 200t på Xbox, så har en fordel av at jeg i hvert fall kjenner kartene. Overgangen har vært en liten vekker, er overrasket over hvor mye action det faktisk er, er utrolig hektisk. Er en overgang å gå til mus og tastatur, så kan vel ikke skryte av å beherske skytingen enda (K/D går til skogen). Så de rundene jeg har spilt har jeg vært medic, noe jeg synes er helt utrolig gøy og dette er en rolle jeg kjenner godt fra tiden på xboxen. Må bare si det var morsomt å havne som den med 3. høyeste på laget i et game, mellom 2 som var level 50 havnet jeg som ikke hadde level. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jepp, mye mer action på PC. Mye p.g.a. høyere antall spillere. Husker jeg så gameplay fra atacama desert på conquest fra xbox 360. Fyren sprang rundt i flere minutter uten å bli skutt mot eller møte FI, helt ute i det åpne. Slikt skjer ikke på PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå