Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp kjøpt meg min første skikkelige gamer-PC fram mot blant annet BF3. Og tenkte det kunne være lurte "trene" litt ved å spille Bad Company 2, men har ikke mye erfaring med FPS på PC da jeg har gamet konsoll det siste tiåret. Så lurte på om noen har noe gode tips? Og hvordan komme inn i miljøet får å ha noen Å spille med, vet av erfaring at å ha et godt squad er viktig.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg min første skikkelige gamer-PC fram mot blant annet BF3. Og tenkte det kunne være lurte "trene" litt ved å spille Bad Company 2, men har ikke mye erfaring med FPS på PC da jeg har gamet konsoll det siste tiåret. Så lurte på om noen har noe gode tips? Og hvordan komme inn i miljøet får å ha noen Å spille med, vet av erfaring at å ha et godt squad er viktig.

Heisann og velkommen.

Viktigste er å kjenne de forskjellige brettene og ikke minst våpen.

Man lærer mye av å være i squad,være en god teamplayer(se hvordan andre gjør det).

 

Du kan adde meg: jetzbullet

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Men han som hadde 40k kills og 39k headshots, hvordan cheater han på PS3? Skjønner ikke hvordan man kan cheate på konsoll, men har selv møtt noen. Men igjen, det er vel flest folk som har modda kontrollen til å tømme magasin og sånt. Fant en gang en som hadde ump, som brukte den som shotgun :p alle skudde kom ut samtidig med spray. Og lyden var shotgun. Men killcam mente det var ump :)

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg min første skikkelige gamer-PC fram mot blant annet BF3. Og tenkte det kunne være lurte "trene" litt ved å spille Bad Company 2, men har ikke mye erfaring med FPS på PC da jeg har gamet konsoll det siste tiåret. Så lurte på om noen har noe gode tips? Og hvordan komme inn i miljøet får å ha noen Å spille med, vet av erfaring at å ha et godt squad er viktig.

Heisann og velkommen.

Viktigste er å kjenne de forskjellige brettene og ikke minst våpen.

Man lærer mye av å være i squad,være en god teamplayer(se hvordan andre gjør det).

 

Du kan adde meg: jetzbullet

 

Skal se om jeg får addet deg i morgen. Har ca 200t spilt på 360 så kjenner våpnene og brettene ;)

Lenke til kommentar

Må bare takke for tipsene jeg fikk angående gaming på PC. Har som sagt spilt Bad Company 2 nesten 200t på Xbox, så har en fordel av at jeg i hvert fall kjenner kartene. Overgangen har vært en liten vekker, er overrasket over hvor mye action det faktisk er, er utrolig hektisk. Er en overgang å gå til mus og tastatur, så kan vel ikke skryte av å beherske skytingen enda (K/D går til skogen). Så de rundene jeg har spilt har jeg vært medic, noe jeg synes er helt utrolig gøy og dette er en rolle jeg kjenner godt fra tiden på xboxen. Må bare si det var morsomt å havne som den med 3. høyeste på laget i et game, mellom 2 som var level 50 havnet jeg som ikke hadde level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...