Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer for diskusjon.no server... Nao!

Det hadde vært gøy! Men jeg tviler litt på at det blir noe av med det første...

Nå har jeg endelig fått forhåndsbestilt spillet på Steam, så nå kan det pre-loade så mye det bare vil! (Før jeg skrur av PC'nph34r.gif)

post-169569-1267564985,1355_thumb.jpg

Dette går sakte framover...

...nå ligger den på 6,0% nedlastetnew_woot.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

puuuh!

Klarte nesten ikkje å la være å spille BC2 nå. Gadd nesten ikkje å hente drikke 5 meter unna engang tongue.gif

Elsker å være medichore, samme som jeg var på Battlefield 2 :D

Unlocksa kommer i hytt og pine de første timene man spiller, er ganske jillt det der thumbup.gif

Går det smud med absoulutt all grafikk på og med 32 spillere? JA! wub.gif

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Kan hende du laster ned raskere hvis du skifter til en annen region Meh. ;) Taiwan f.eks.

Det kan godt hende, men det trådløse nettverket her er jo sikkert en av de største flaskehalsene alle filene og datapakkene skal igjennom... Bare jeg finner ut hvor jeg skal legge TP-kabelen så skal jeg nok få fart på nettet!

Jeg er på 16,4% nå, så det går i hvert fall framoverthumbup.gif

Hadde maskina vært mer stillegående kunne jeg jo latt den gå i natt, men den bråker litt for mye :p

Lenke til kommentar

må si meg enig med de andre som har prøvd MP, det er bare helt sykt gøy.

men jeg ser at de har gjort noen endringer på mapet fra betaen, f.eks. så er det nå mulig for defendere å gå opp på snipe-mountain :D tror jeg fikk 14 kills der den ene runden, først kill streak på 8 før jeg døde, så kill streak på 6 :D DIGG :D

det andre de har forandret er at du ikke lenger kan gå opp på fjellet, sett fra angrips siden, forran 2 Bravo M-COM kjipt men jeg syns det er mer rettferdig at de ikke har det med

BTW: det er bare mulig å spille port valdez med rush mode, frem til lanseringen. i hvert fall det de andre i spillet har sakt + surce

EDIT: kan ikke være her mer, må spille mer :p

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Hater Absoluttspill akkurat nå... -.-

Mhm. De har release satt til 4. mars.. så hvis de ikke sender i morgen er alt håp ute...... -_-

virker som om at de har tatt ferie... tror jeg skifter forhandler til neste spill...

Lenke til kommentar

Mhm. De har release satt til 4. mars.. så hvis de ikke sender i morgen er alt håp ute...... -_-

virker som om at de har tatt ferie... tror jeg skifter forhandler til neste spill...

Det som er litt skummelt er at De nylig la ned sin fysiske butikk i kongsberg, telefonnr dems virker ikke, svarer ikke på mail, privatperson som styrer firmaet svarer ikke på telefon.. -_-

Lenke til kommentar

Det som er litt skummelt er at De nylig la ned sin fysiske butikk i kongsberg, telefonnr dems virker ikke, svarer ikke på mail, privatperson som styrer firmaet svarer ikke på telefon.. -_-

Såpass? da har de nok gått konken:( da har jeg nok sikkert gått på en kjempe smell der då:(

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

må si meg enig med de andre som har prøvd MP, det er bare helt sykt gøy.

men jeg ser at de har gjort noen endringer på mapet fra betaen, f.eks. så er det nå mulig for defendere å gå opp på snipe-mountain :Dtror jeg fikk 12 kills der den ene runden, først kill streak på 8 før jeg døde, så kill streak på 6 :D DIGG :D

Noe som ikke stemmer her. 8+6 blir ikke 12.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...