Xander^ Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Hva er det beste support-våpenet? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Det du liker best. Er ikke slik at du blir rambov2 om du velger rett våpen. Men er ikke en egen support class, så antar du mener medicvåpen? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Noen er presise, noen skyter fort, noen har masse skudd, noen har innebygd sikte, noen har bedre ironsights enn andre osv. Bare å velge og vrake. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Da har jeg nådd level 50.. Alt for mange timer foran pc`n, men damn så morsomt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Er så mye man kan justere på våpnene ang. sikter og funksjoner. Selv liker jeg ikke LMGene medicene har, så jeg bruker som oftest G3 med enten x4 eller ironsight, alt etter hvilket map det er. Samme gjelder engineer, men det hender jeg plukker opp UZIen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Beste LMG må jo vere XM8 Som defender i eitt hektisk spel må eg vere recon med 870 eller medic med usas eller NS2000. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Herregud som jeg hater snipere. Både de på laget og de på motstanderlaget. DØ! Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hva er det beste support-våpenet? Personlig så favoriserer jeg MG3'en med "red dot" nå for tiden. Den er ikke spesielt god på avstand, men river i filler alt på kloss hold. På middels avstand må du bare passe på å bare ikke holde inne avtrekkeren, men gjøre det i kontrollerte runder. Ellers liker jeg både M60, MG36 og XM8 LMG. Det er ofte veldig forskjellig fra kart til kart, og situasjon til situasjon. MEN, det beste for tiden i min mening er å bruke en bolt action sniper rifle med 4x sikte. Da er det bare å løpe rundt i motsetning til å campe. Får du første skuddet; u win! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Noen ganger når jeg blir drept ser jeg at fienden har et gult våpen der det står "SA" etter. For eksempel MG3 SA. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Det er eget farge på våpnet og andre klær på seg:). Jeg fikk det pga jeg kjøpte de i storen:). 1 våpen pr classe er i sa I medic er det mg3 sa I assult er det m16 sa I "support" er det ump45 sa Endret 11. september 2011 av NinjaChriis 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Noen ganger når jeg blir drept ser jeg at fienden har et gult våpen der det står "SA" etter. For eksempel MG3 SA. Hva betyr dette? De har kjøpt denne pakken. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Våpnene er helt like, bare med skin. Samme stats. Eneste fordelen med våpnene er om du vil farme poeng, så får du 100p for 1 ekstra kill etter f.esk. assault rifle efficiency. Det beste med pakken er at du får 2 set med kits. Mye raskere å velge mellom Engineer med AT4 og engineer SA som har AT miner f.eks... og at rus medic ikke har rød "skyt på meg!" beret. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Herregud som jeg hater snipere. Både de på laget og de på motstanderlaget. DØ! Da vil du antakelig like denne: 5 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Sykt ba! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Fet video! Er forresten jævlig deilig og knive snipere på den ene banen. Ser bana på videoen. Står veldig ofte 2-3-4 snipere der, så er bare og kommer bakfra og knive de. Deiligere enn baconfett! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Snipere gjr jo ofte en bra jobb de, så lenge de vet hvordan man skal spille og bytte posisjon. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Snipere gjr jo ofte en bra jobb de, så lenge de vet hvordan man skal spille og bytte posisjon. Nettopp. Og i løpet av mine 200+- timer har jeg vel spilt med max 20 gode snipere. Resten suger som faen, og da blir det bare ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Snipere gjr jo ofte en bra jobb de, så lenge de vet hvordan man skal spille og bytte posisjon. En recon kan gjøre mye bra for laget om han bl.a er flink til å bruke "motion sensor" og spotte. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Ja, enig. Spottig er veldig viktig, og er vel omtrent hovedjobben til en sniper. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Synd 95% av sniperne er elendige. Og spess når halve laget sniper er man kjørt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå