Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

I knew it! :mad: Det gjør som regel at jeg dør, fordi det er random hvor lenge de har det, ofte har de kunnet snu seg og skyte meg, da jeg står å plaffer løs som en gærning eller prøver å telle til 1002. Men nå har jeg noe å skylde på :tease:

 

Merkeligt at jeg aldri får det selv =/ Men nå kan det være som du sa, meg rusher med en gang jeg blir ressa som regel :)

Jeg tror det har med ping å gjøre. Jeg har ganske ræva nett her så jeg opplever det samme omtrent hele tia :mad:

 

Synes å det er litt merkelig når man blir skutt på å springer bak cover så dør man 1-1,5 sekund etter at du har klart å gjemme deg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe grunnleggende feil med hitboxen. Bare prøv å skyt på en person bak steiner eller trær f.eks. Man merker det sjeldent, men skulle man spille på en server hvor man har høy ms vil man merke den betraktelig bedre. Dette sier jo seg selv.

 

I alphaen på BF3 merket jeg ingen ting til dårlig hitbox registrering - og dette etter at jeg i flere runder testet ut akkurat dette. Så fra hva jeg har opplevd kan jeg si at hitboxes i BF3 er kraftig forbedret, kanskje til og med perfekt?

Lenke til kommentar

Det er vel ingen hemmelighet at hitboxen i BC2 er elendig :) Det er en av de småtingene som ødelegger spillet. Syntes det er merkelig at mange våpen i hardcore trengs det bare ett skudd for å drepe uansett hvor man treffer, mens med en kraftig LMG eller standard assault-våpen kan du ikke en gang drepe en person med ett hodeskudd...

 

 

Hagle i BC2 er så fjernt fra virkeligheten som det kan bli... Heldigvis ser det ut til at de har balansert våpnene ganske bra i BF3.

Lenke til kommentar

Jeg er nesten litt stolt som kommer på første plass når jeg har 3stk lvl 50 og 2stk lvl 45 på laget :)

 

post-88331-0-99385200-1315494660_thumb.jpg

 

Lvl 50 betyr berre at man har masse tid til å spele, og ikkje nødvendigvis at man er en fps-gud. Underteikna er vel et godt eksempel på det...

 

Men godt jobba, ace pin er alltid trivelig å vinne. :)

Lvl 50 betyr at dem har spillt BC2 over dobbelt så lenge som meg.

 

Hadde en ganske god spille dag i dag med FMJ klanen og Cristoffer, kom som topp 3 på nesten hver runde :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er nesten litt stolt som kommer på første plass når jeg har 3stk lvl 50 og 2stk lvl 45 på laget :)

 

post-88331-0-99385200-1315494660_thumb.jpg

 

Lvl 50 betyr berre at man har masse tid til å spele, og ikkje nødvendigvis at man er en fps-gud. Underteikna er vel et godt eksempel på det...

 

Men godt jobba, ace pin er alltid trivelig å vinne. :)

Lvl 50 betyr at dem har spillt BC2 over dobbelt så lenge som meg.

 

Hadde en ganske god spille dag i dag med FMJ klanen og Cristoffer, kom som topp 3 på nesten hver runde :thumbup:

Lvl 50 har vel strengt tatt spilt minst 10 ganger mere enn deg.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

LVL 50 betyr ingenting.

Det kan være en som suger,og har brukt lang tidpå å grinde seg opp via å spille rambomedic for alt vi vet. Eller en som er utrolig god og ble lvl 50 på null komma nix p.g.a høy Score pr minute.

Lvl 50 betyr gjerne at du har spilt jævlig mye :) Og suger du da, er du rævva i fps spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...