saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det er skummelt å lett hvor mye poeng man kan få som medic Er man i en effektiv frontinje er det skummelt lett å få poeng som både medic og assault! Uenig, man kan få masse poeng som en god assault, men det er forsatt lettere å være medic, Spesielt når de har OP våpen Type 88 anyone? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 K/D whores dere da? Nå må man huske på at noen må og være support. Man får da kills uansett hvilken rolle man spiller. Selvsagt, en medic i frontlinjen får mer kills enn en wookie, og dør dermed mer. Men direkte vanskelig er det ikke å holde en ratio over 1 uansett hvilken class du spiller. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Spiller du på et ubalansert team får du dårlig K/D uansett hvor god du er. 1 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alt under 1.00 i KD er dårlig imo. Og i gjennomsnitt drepe en mann før en dør er ikke akkurat store krav. I et spill som BF, så er jeg sterkt uenig. Hilsen Medichore Å legge til samtykke før revive er det beste DICE har gjort for BF3. Alle klassene har forøvrig våpen, så det går fint an å ha positiv k/d og samtidig vere nyttig. Medics som ramboreviver uten å ha rydda området først er like ubrukelige, og langt meir irriterande å ha på laget enn 12x recons. I det siste har eg begynt å vente på medictoget etter kills. 1 kill kan ofte bli til 3-4, dei er som fluger på drit når revive-ikonet dukker opp på minimap Min k/d gjekk nettopp opp med 0.01, forresten. Veit ikkje om eg tåler meir awesome i dag, må legge meg nedpå litt. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Spiller du på et ubalansert team får du dårlig K/D uansett hvor god du er. Gjennomsnittet! Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Spiller du på et ubalansert team får du dårlig K/D uansett hvor god du er. Spille stil har mest å si. Jeg ligger under 1,men så har jeg det travelt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Har det travelt sjøl. Har nettopp kommet meg opp på 1. http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Sigh%20%26%20Explode/ Kan forøvrig sikkert klassifiseres som en "eldre spiller", til han som ønska noen å game med. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Greit om jg adder dg på psn? Who me? Ja, prøver å finne noen over 20 å spille med:) Ja bare send meg en venneforespørsel du Her er en link til en Facebook gruppe en kompis av meg ordnet. Her finner du bare "voksne" spillere som spiller på Ps3. Endret 7. september 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Har nådd level 50 og laget meg en ny profil. Med den gamle har jeg en K/D på 2.20. Med den nye, 2.75 og sterkt økende. Det er gøy å starte på nytt når man kjenner brettene og vet hva man skal gjøre. Tror det er mulig å få en K/D på 4-5. Det er riktignok ikke målet. Mye mer gøy nå med ny profil enn når jeg begynte første gangen. Det er også morsomt å se 50 folket bak meg på score lista, når jeg selv har level 1, 2 osv . Endret 7. september 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Greit om jg adder dg på psn? Who me? Ja, prøver å finne noen over 20 å spille med:) Ja bare send meg en venneforespørsel du Her er en link til en Facebook gruppe en kompis av meg ordnet. Her finner du bare "voksne" spillere som spiller på Ps3. Hvor ofte spiller du? Bruker du mic? Har s økt om medl emskap i gruppa:) Har det travelt sjøl. Har nettopp kommet meg opp på 1. http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Sigh%20%26%20Explode/ Kan forøvrig sikkert klassifiseres som en "eldre spiller", til han som ønska noen å game med. Ps3? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Spiller omtrent daglig så lenge jeg ikke tar en øl Jeg får mic på Mandag igjen, får ikke liv i den jeg har nå så kjøper ny da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Såbra:). Spiller mye selv pga er sykemelt:) Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Å legge til samtykke før revive er det beste DICE har gjort for BF3. Alle klassene har forøvrig våpen, så det går fint an å ha positiv k/d og samtidig vere nyttig. Medics som ramboreviver uten å ha rydda området først er like ubrukelige, og langt meir irriterande å ha på laget enn 12x recons. I det siste har eg begynt å vente på medictoget etter kills. 1 kill kan ofte bli til 3-4, dei er som fluger på drit når revive-ikonet dukker opp på minimap Min k/d gjekk nettopp opp med 0.01, forresten. Veit ikkje om eg tåler meir awesome i dag, må legge meg nedpå litt. Er enig at man kan velge å spawne er greit Men, rambomedics kan fungere, om man tenker seg om litt Jeg spilte mye medic i starten, har nesten 8k kills på M60'en før de ødela den. Men uansett, jeg snudde flere situasjoner der det var meg mot 5 og jeg hadde en eller to døde kamerater ved siden meg som akkuratt hadde dødd. Jeg resser dem og vi knerter plutselig alle 5 istede for at de kjører over lille meg og tar flagget. Mange situasjoner som det er bra å ha en rambomedic. Men det er enda flere situasjoner som det ikke er bra å ha de i da En smart rambomedic derimot Btw, er det noen fler som legger merke til at når fienden blir ressa så har de "godmode" i ett sekund eller mer? Men når jeg blir ressa så kan jeg dø i samme sekund.. Det gjelder også spawning på squad. Alle fiender har ett ekstra sekund der de ikke tar skade.. Mulig jeg har bare sinnsyk delay eller muligens de har en positiv delay..? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Sikker på at det ikke er du som begynner å bevege deg med en gang? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Å legge til samtykke før revive er det beste DICE har gjort for BF3. Alle klassene har forøvrig våpen, så det går fint an å ha positiv k/d og samtidig vere nyttig. Medics som ramboreviver uten å ha rydda området først er like ubrukelige, og langt meir irriterande å ha på laget enn 12x recons. I det siste har eg begynt å vente på medictoget etter kills. 1 kill kan ofte bli til 3-4, dei er som fluger på drit når revive-ikonet dukker opp på minimap Min k/d gjekk nettopp opp med 0.01, forresten. Veit ikkje om eg tåler meir awesome i dag, må legge meg nedpå litt. Er enig at man kan velge å spawne er greit Men, rambomedics kan fungere, om man tenker seg om litt Jeg spilte mye medic i starten, har nesten 8k kills på M60'en før de ødela den. Men uansett, jeg snudde flere situasjoner der det var meg mot 5 og jeg hadde en eller to døde kamerater ved siden meg som akkuratt hadde dødd. Jeg resser dem og vi knerter plutselig alle 5 istede for at de kjører over lille meg og tar flagget. Mange situasjoner som det er bra å ha en rambomedic. Men det er enda flere situasjoner som det ikke er bra å ha de i da En smart rambomedic derimot Btw, er det noen fler som legger merke til at når fienden blir ressa så har de "godmode" i ett sekund eller mer? Men når jeg blir ressa så kan jeg dø i samme sekund.. Det gjelder også spawning på squad. Alle fiender har ett ekstra sekund der de ikke tar skade.. Mulig jeg har bare sinnsyk delay eller muligens de har en positiv delay..? Rambomedic er must når man spiller på team. Delay ja..har dette problemet selv,liker å skylde på sentralen som ligger ca 4km unna Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Nei, nylig revivede folk har invulnerability i noen sekunder etter revive. Som skal forsvinne med en gang de begynner å bevege seg.Som for min del som regel er umiddelbart. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Hva tenker du på? Om jeg spawner og begynner å spurte i random retning? Det skjer nok ofte, men det har også skjedd at jeg spawner og dør ett millisekund etterpå Og fiender som gjør det samme absorberer alle kuler. Men det om jeg beveger meg eller ikke har faktisk noe å si? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Det er sånn jeg har forstått det. Men folk sier litt forskjellig, så det kan være det skal være sånn, er buggy p.g.a. lag og lignende så jeg er ikke helt 100% sikker. Men nylig revivede skal i utgangspunktet har godmode en liten stund. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 I knew it! Det gjør som regel at jeg dør, fordi det er random hvor lenge de har det, ofte har de kunnet snu seg og skyte meg, da jeg står å plaffer løs som en gærning eller prøver å telle til 1002. Men nå har jeg noe å skylde på Merkeligt at jeg aldri får det selv =/ Men nå kan det være som du sa, meg rusher med en gang jeg blir ressa som regel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå