Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Tenkte det men grei tå ha noen spillere klare til bf3:). Orker ikke spille med kids lengre så prøver å finne noen over 20 da jeg selv er 22 Endret 7. september 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Ahh... greit det. Jeg er så gammal at jeg kunne vært storebror'n din! HAH! Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Sjeldent opplevd baserape i det hele tatt på PS3. Sikkert en 4-5 ganger, tror jeg, og da har det alltid vært i det jeg kommer inn i spillet. Sikkert fordi jeg er så jævla god. http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/kattlauv/ Du er faenmeg AWESOME! Synd du er på feil konsoll, ellers kunne vi teama opp og tatt over verden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Statsen er ikke akkurat bra, men så var det ikke jeg som spilte de første 20 timene, dama, søstera og bruttern som knapt hadde rørt en FPS på konsoll før. Når det i starten er tusen runder på rad med 1/12 så ser det ikke akkurat noe bra ut. Og ja. Jeg er AWESOME! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Ikkje for å vere ekkel, men om det der er "AWESOME" er eg ein jævla aimbot. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Du kan ikke lese? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det kan godt vere at andre øydela statsa dine, men det er fortsatt ikkje ekstremt imponerande. For all del, det er greitt, men ikkje superawesome. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Nja, nå var det litt kødd med at jeg er superduperawesome, det trodde jeg folk forsto. Var rimelig elendig når jeg startet å spille og, men nå er jeg som regel blant de tre beste i hver runde. Men er for ustabil, og har endel drittrunder nå og da hvor alt faller sammen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alt under 1.00 i KD er dårlig imo. Og i gjennomsnitt drepe en mann før en dør er ikke akkurat store krav. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 K/D whores dere da? Nå må man huske på at noen må og være support. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Greit om jg adder dg på psn? Who me? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alt under 1.00 i KD er dårlig imo. Og i gjennomsnitt drepe en mann før en dør er ikke akkurat store krav. I et spill som BF, så er jeg sterkt uenig. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alt under 1.00 i KD er dårlig imo. Og i gjennomsnitt drepe en mann før en dør er ikke akkurat store krav. Alle kan jo være ego å ligge bak en busk å øke statsene, mens andre igjen gjerne vil prøve å få laget til å vinne. Jeg spiller som regel med Engineer å da er det ganske naturlig at man får litt lavere K/D ratio enn Recon f,eks. Nå som jeg har spillt noen timer bruker jeg som regel å ha høyere kills enn deaths. De 20 første timene jeg spillte var det ganske motsatt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Greit om jg adder dg på psn? Who me? Ja, prøver å finne noen over 20 å spille med:) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alt under 1.00 i KD er dårlig imo. Og i gjennomsnitt drepe en mann før en dør er ikke akkurat store krav. I et spill som BF, så er jeg sterkt uenig. Hilsen Medichore Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Alt under 1.00 i KD er dårlig imo. Og i gjennomsnitt drepe en mann før en dør er ikke akkurat store krav. I et spill som BF, så er jeg sterkt uenig. Hilsen Medichore Det er skummelt å lett hvor mye poeng man kan få som medic 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det er skummelt å lett hvor mye poeng man kan få som medic Er man i en effektiv frontinje er det skummelt lett å få poeng som både medic og assault! Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Så sant.. Spiller selv medic. Er level 44 og har en fin slump med poeng. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Digger medics som absolutt skal revive hele tiden, uansett hvor kroppen min ligger, og uansett situasjon! Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Digger medics som absolutt skal revive hele tiden, uansett hvor kroppen min ligger, og uansett situasjon! Så ikke bli skutt da vel. Ligger du når jeg kommer forbi..er det opp å stå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå