""" Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Er jo null problem. Trenger ikke å gjøre mer enn å spille bra, så kommer man seg fort ut. I allefall jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Er laget så dårlig at man blir baserapet så fortjener man det. 2 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jævla trist. Halvveis ut i baserapen: "elektronisk:boring.." "Svelemoe: Well only you can do something about it..." "elektronisk:Yes, kill faster." Dette er alt som er gale med bc2. ALT. Finner du de rette serverene så er det ikke det store problemet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ginecólogo Necrolamedor: Nettopp. Det er derfor man spiller på lag med meg. Endret 6. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Ikke alle banene det er så enkelt på. Laguna Alta er et helvette å komme seg noen vei på visst de står alle mann med tanks på utsiden. Er bare å rage quitte da Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Absolutt ikke. Jeg anser det å quitte som noe jævlig dårlig. Faen meg jævlig kjipt når folk quitter.Feigt! Drit i å spill om det er så jævlig kjipt og bli eid av deres overmenn. Baseraper sånn ca. aldri selv, btw. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Spawn heller hele squaden som engi med hver deres AT-4, og gi ild på en og en tanks. Boom sha-sha-shaking the room, så kommer dere ut in no time. Endret 6. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Dessuten, det er ikke som om lagene plutselig starter slik, det ender opp med baseraping fordi det ene laget spiller så forferdelig ræva. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Har kun opplevd å bli Baseraped når jeg spiller med random lag. Ikke alle der som er så gode. Jeg er ikke sånn super flink jeg heller, men jeg prøver hvertfall å ta basene, mens 80% av laget ligger i en busk å sniprer. Foretrekker å spille med klanen min for der har vi ganske balanserte Classes, men er jo ikke alltid de er pålogget. Endret 6. september 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Greit om jg adder dg på psn? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Add meg på BC2 guyz, så tar vi en squad runde: Sikiduck Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Add meg på BC2 guyz, så tar vi en squad runde: Sikiduck Sikkert kjekt å fortelle om det er på PC, Xbox eller PS3 du spiller da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jg spiller på ps3:). Christoffero89 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 PC amir90 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Ikke alle banene det er så enkelt på. Laguna Alta er et helvette å komme seg noen vei på visst de står alle mann med tanks på utsiden. Er bare å rage quitte da Derfor MÅ man spille på lag alle sammen fra begynnelsen. Holder man huset oppe til høgre, så er det ikkje noe problem. Men problemer kommer når 10 stk absoulutt skal snipe..... Da mister man flagg ja Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 På xbox har det vore et skikkelig oppsving i nye spelarar den siste tida, så det er faktisk mindre baserape no. Alt for masse virring til at et lag dominerer, med mindre man møter en teamstack... Er det slik på pc og ps3 også? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Sjeldent opplevd baserape i det hele tatt på PS3. Sikkert en 4-5 ganger, tror jeg, og da har det alltid vært i det jeg kommer inn i spillet. Sikkert fordi jeg er så jævla god. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Hva heter du på psn? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 kattlauv Men blir lite BC2 nå, har fått nytt spill i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå