Christoffero89 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Fått dilla på bc2 igjen:D. Utrolig digg spill 2 Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Funker bra som oppvarming til BF3 også, spillte en runde på Valparaiso i stad, fikk 48-7 i K/D. Utrolig hvor god følelse man får av det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Blir kasta ut fra servere hele tiden, og får "Connection with EA Online was lost". Titta litt rundt og kan se ut som det har noe med ruteren og UPnP å gjøre, har brukt UPnP en god stund og aldri hatt noe trøbbel i noe annet, bortsett fra BFBC2. Prøvde å åpne portene som anbefales til BFBC2 også, men samme greia skjer. Noen som peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Får knapt spilt 5min. Edit: Fant denne: http://forums.electronicarts.co.uk/members-helping-members/1371404-fix-if-you-get-dced-after-5-10-minutes.html og ser ut til å funke så langt, merke at en commando linje var alt som skulle til. Endret 5. september 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Fann forresten ut at eg skal platte iallefall ei sniperrifle før BF3. Landa på VSS med 4x, det at eg heile tida jaktar på assault-spelarar så eg kan fylle opp ammo gjer det heile ganske morsomt. Vel, bortsett frå white pass CQ tidlegare i dag, alle var medic bortsett frå meg. Tom for ammo og blei reviva 4 ganger før eg fekk respawna Ja hva er det med det? ALLE er medic for tida, også er det pkm som er brukt av samtlige. Helst sitt langt pokkerivold og bruk dette som en sniper, og sist men ikke minst: SPRAY! Motta en haug med poeng for alle kills. Nei, har fått helt dilla på UMP'en jeg, ufattelig deillig, men litt lite ammo, og aldri en assault i nærheten. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Bruker medic fordi statsene og våpne forsvinner hele tiden med beholder alltid mg3 sa pga jg kjøpe de. Håper dette problemet gor seg snart Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Blir kasta ut fra servere hele tiden, og får "Connection with EA Online was lost". Titta litt rundt og kan se ut som det har noe med ruteren og UPnP å gjøre, har brukt UPnP en god stund og aldri hatt noe trøbbel i noe annet, bortsett fra BFBC2. Prøvde å åpne portene som anbefales til BFBC2 også, men samme greia skjer. Noen som peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Får knapt spilt 5min. Edit: Fant denne: http://forums.electronicarts.co.uk/members-helping-members/1371404-fix-if-you-get-dced-after-5-10-minutes.html og ser ut til å funke så langt, merke at en commando linje var alt som skulle til. har du telenor og thomsonmodem? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Har Canal Digital, men kan stemme at modemet er fra Thomson ja. Men som sagt fungerte det å bruke -pingInterval 50000, enn så lenge hvertfall. Men ja, er det thomson modemet som egentlig er den slemme her? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Har Canal Digital, men kan stemme at modemet er fra Thomson ja. Men som sagt fungerte det å bruke -pingInterval 50000, enn så lenge hvertfall. Men ja, er det thomson modemet som egentlig er den slemme her? Thomson modemer har vært slemme i mange sammenhenger tidligere. Det er blant annet en bug i flere av deres software i forhold til QoS, som forårsaker drops i connection - dog har jeg kun hørt om tilfeller der maskiner er tilkoblet via trådløst, ikke via kabel, men kan fort være samme dritten. Uansett, de gangene jeg har sett problemet har det løst seg ved hjelp av firmware update til modemet, så kan jo være verdt å teste. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Hva funker best til å ta ned helis? De få treffene jeg har kan vel knapt kalles noe annet enn lucky shots, og da er det AT4 som har vært the weapon of choice. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Hva funker best til å ta ned helis? De få treffene jeg har kan vel knapt kalles noe annet enn lucky shots, og da er det AT4 som har vært the weapon of choice. Det kjem veldig an på piloten. Det beste til lavtflygande sirkel-autistar er tank. Hvis du ikkje har en, så er CG frå utkanten av sirkelen et godt alternativ. En god pilot som holder seg høgt, har en god gunner og som følger med på AA gun respawn... Tja. AT4 er nok best. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) AT4 uten tvil Synes nå jeg i alle fall. Endret 5. september 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Bruker tracer og carl gustav! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Eg brukar Carl Gustav utan tracer. Like a boss. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hva jeg bruker for å ta ned heli: Tank AT4 RPG + tracer dart (funker alltid) (random rekkefølge..) Endret 5. september 2011 av Lami Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Eg brukar Carl Gustav utan tracer. Like a boss. ditto Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hvor høy ping har dere når det spilles BFBC2? Selv har jeg alt fra 95 til 120++ i ping på TV2 sine servere. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Vanligvis mellom ca.80-100 på TV2 sine servere. Noen ganger under 80 og noen ganger over 100. Gjennomsnittet tror jeg ligger på rundt 90. Endret 6. september 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jævla trist. Halvveis ut i baserapen: "elektronisk:boring.." "Svelemoe: Well only you can do something about it..." "elektronisk:Yes, kill faster." Dette er alt som er gale med bc2. ALT. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Baserape er kjedelig, uansett om man gir eller får. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Skulle kommet opp leaving the area så fort man nærmer seg basen til motstanderene. Er ikke noe som er kjedeligere enn å bli sperret inne på basen uten mulighet for å stikke av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå