E-wok Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Folk som KUN sitter i spawn og venter på helis får som regel en tracer dart i trynet fra meg. Samme for wookies som sitter igjen i spawn på Rush Attacker... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Folk som KUN sitter i spawn og venter på helis får som regel en tracer dart i trynet fra meg. Samme for wookies som sitter igjen i spawn på Rush Attacker... Pleier å gjøre det samme selv. Er forbanna irriterende å ha trace i trynet. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det synes jeg er urimelig,for folk må ha full rett til å spille spillet slik de selv ønsker, selv om det kan være irriterende for andre. 3 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det synes jeg er urimelig,for folk må ha full rett til å spille spillet slik de selv ønsker, selv om det kan være irriterende for andre. Nei. 5 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det synes jeg er urimelig,for folk må ha full rett til å spille spillet slik de selv ønsker, selv om det kan være irriterende for andre. Nei. Jo, det synes jeg, men at du er uenig er helt greit. 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det synes jeg er urimelig,for folk må ha full rett til å spille spillet slik de selv ønsker, selv om det kan være irriterende for andre. Nei. Jo, det synes jeg, men at du er uenig er helt greit. Da er vi enige om å vere uenige Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det synes jeg er urimelig,for folk må ha full rett til å spille spillet slik de selv ønsker, selv om det kan være irriterende for andre. Nei. Jo, det synes jeg, men at du er uenig er helt greit. Da er vi enige om å vere uenige Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det største problemet med helikopter er vel at det er så dørgande kjedelig. All respekt til dei som gidder å flyge heile tida, det gjer jo det heile meir interessant for oss andre. Fann forresten ut at eg skal platte iallefall ei sniperrifle før BF3. Landa på VSS med 4x, det at eg heile tida jaktar på assault-spelarar så eg kan fylle opp ammo gjer det heile ganske morsomt. Vel, bortsett frå white pass CQ tidlegare i dag, alle var medic bortsett frå meg. Tom for ammo og blei reviva 4 ganger før eg fekk respawna Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg synes helikopteret i bc2 er så kjedelig å kjøre i forhold til BF2, at jeg gidder rett og slett ikkje kjøre det som transport engang. Nå skal det sies at jeg liker best å spille på infantery only servere også da Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Uff, jeg ble så jævlig oppgitt og irritert når folk ikke klarte å fly heli BC2. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det synes jeg er urimelig,for folk må ha full rett til å spille spillet slik de selv ønsker, selv om det kan være irriterende for andre. Enig der. Du får spille på servere med 500/100 tickets hvis du absolutt skal ha deg et helikopter. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Uff, jeg ble så jævlig oppgitt og irritert når folk ikke klarte å fly heli BC2. Enkelte har til og med problemer med å lette!... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Uff, jeg ble så jævlig oppgitt og irritert når folk ikke klarte å fly heli BC2. Enkelte har til og med problemer med å lette!... Husk at alle har vært noobs en gang Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Ja selvfølgelig! Men det skal da være grenser! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Nei, ikke når du er nybegynner Er glad for at jeg er dritgod, og ikke får å skryte, eheh xD Endret 3. september 2011 av Lami Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Uff, jeg ble så jævlig oppgitt og irritert når folk ikke klarte å fly heli BC2. så fly selv da.. eller gi f.. i å hoppe om bord 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kontrollene i BC2 er da totalt monogoloide, man må reversere kontrollene før det blir flybart. Noe som igjen betyr at man må reversere når man skal fly UAV. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Sånnt sett, så er det vel bare UAV kontrollene som er idiotiske Og de klarte jo å gjøre det samme med TV missile i BF2 også.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Uff, jeg ble så jævlig oppgitt og irritert når folk ikke klarte å fly heli BC2. jeg klarer ikke å fly noe særlig bra, dog jeg er så bevist på det at hvis jeg skal sette meg i et chopper er jeg aldri piloten. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kontrollene i BC2 er da totalt monogoloide, man må reversere kontrollene før det blir flybart. Noe som igjen betyr at man må reversere når man skal fly UAV. HELT enig. Det der irriterer meg så j****g! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå