N1ko Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Har blitt veldig flink til å knive folk. Er absolutt ingenting som føles bedre enn å knive noen ii BC2. Gjerne 2-3 stk som står samlet og sniper. Deilig som bare det! Skal også legges til at jeg synes det er ekstremt flaut og bli knivet. Dritflaut! This! Er så sykt epic med knife chains! 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Bare jeg som synes det er sært å ikke ha bronse en gang på kniv, når man er level 50? Nei. Kniv var vel det første jeg fikk Platinum på av alle våpnene... muligens Tank da, men den teller ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Er spesielt morsomt når man spiller som defender på rush, og man flanker rundt og bak de som angriper. Da er det bare å forsyne seg. Fikk 18 tags på én runde for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Den kniven har jeg så mange problemer med at jeg like gjerne gir dem et nakkeskudd isteden. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/RH%252eNET/ Ja der var jukseren sin... medic stats på 6904 kills og 232 dau. Måtte han brenne Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Såppas ja... Team Score: 14,375 Squad Score: 17,275 Objective Score: 8,000 Vehicle Score: 8,760 Award Score: 1,932,865 Bonus Score: 191,178 Score per Minute: 1,363 Hvordan kan han få 2 mill award score når det andre er såppas lavt ? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Itillegg har han bare brukt 36 timer. Imponerende! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Hahhaa... 1363 i SPM ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Må nesten spørre: er det noe her som har jukset, og som kan forklare meg hva som er greia? Seriøst, hva er morsomt ved å jukse? Forventer ikke svar, men seriøst, faen so ekkelt! Forresten, jeg har 1362 i SPM på PS3. Så god er jeg faktisk. Lyver ikke! Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Jeg jukset veldig mye i Age of Empires 2 og i Warcraft 3 når jeg var liten Tror det var fordi jeg syntes at noen av oppdragene var ekstremt vanskelige (var ikke veldig gammel) og fordi det var kult å kjøre rundt i en bil med maskingevær fastmontert og drepe uskyldige peasants. I MP-spill har jeg aldri jukset Endret 27. august 2011 av Error Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg skjønner fint at barn tar u bruk juksekoder. Men når du fyller 12 år, hva er greia? Jeg bruker hverken walkthrough eller koder på noen som helst måte. Noen ganger skulle jeg ønske det (Final Fantasy VII. Brukt en del timer i bilioteket på den ene plassen, og ekstremt mange timer for og åpne safen litt seinere i spillet, så tapte jeg og husker ikke den fuckings koda! Har ikke orker å spilt etter det. ), men det er helt uaktuelt. Jeg velger heller og sitte fast og ikke runne et spill enn og bruke walkthrough's og juksekoder. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Jeg jukset ganske mye i CS. Jeg synes dette var utrolig gøyt de gangene jeg jukset, selvom jeg ofte var så god at jeg ble bannet fra servere da de trodde at jeg jukset (noe jeg ikke gjorde de gangene). Spiller ingen rolle hvor god du er, ihvertfall ikke hos meg. Jeg jukser ikke med aimbot/wallhack osv fordi jeg suger i spill, men synes det er artig, rett og slett. Men la oss ikke spore av Irriterer meg problemet jeg har, noen ganger når jeg joiner en server så er bilde helt svart Jeg må ofte lukke spillet og gå inn igjen og ut i Windows og det flere ganger før jeg faktisk ser noe. Har reinstallert PCen og lagt inn nye drivere fra ATI, men neida. Endret 27. august 2011 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Nærmer seg 3000 timer spilt, med 0,38 og 0,43 i k/d-ratio, 5% og 7% i accuracy, og 65 og 61 i spm. Imponerende. http://bfbc2.statsve.../Godzilla%2026/ http://bfbc2.statsve...ts/pc/ARTWORKS/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg jukset ganske mye i CS. Jeg synes dette var utrolig gøyt de gangene jeg jukset, selvom jeg ofte var så god at jeg ble bannet fra servere da de trodde at jeg jukset (noe jeg ikke gjorde de gangene). Spiller ingen rolle hvor god du er, ihvertfall ikke hos meg. Jeg jukser ikke med aimbot/wallhack osv fordi jeg suger i spill, men synes det er artig, rett og slett. Men la oss ikke spore av Irriterer meg problemet jeg har, noen ganger når jeg joiner en server så er bilde helt svart Jeg må ofte lukke spillet og gå inn igjen og ut i Windows og det flere ganger før jeg faktisk ser noe. Har reinstallert PCen og lagt inn nye drivere fra ATI, men neida. Uninstall wallhacken... :!: Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Hehehe xD neidu.. Nei, jeg jukser ikke nå lengre. Dette var før Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Once a cheater, always a cheater 3 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Hehehe xD neidu.. Nei, jeg jukser ikke nå lengre. Dette var før Gjelder det bare BC2, at du får sort skjerm? Endret 27. august 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Once a cheater, always a cheater Synd du ser det slikt. Ronron25: Jepp :/ Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Once a cheater, always a cheater Synd du ser det slikt. Ronron25: Jepp :/ Kanskje det hjelper å sette Bloom i settingsfila til false? Bloom=false Jeg pleide å få sort skjerm tidligere. Dette hjalp meg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Ah, takk. Endelig noe jeg kan prøve! Men får ikke prøvd dette før i kveld, så kommer tilbake da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå