Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 har jeg for dårlig pc til å spille dette spillet? jeg ser ikke lenger enn 3-4 meter i sp, før det er helt svart. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bittert at Steam henger etter. Hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle kjøpe spill der lenger, men gjorde et unntak for BC2, blir nok det siste unntaket jeg gjør når jeg ser folk koser seg med spillet allerede, og jeg ikke engang får pre-loada det. Stusselig. Dyrere var det vel også, men men, hva gjør man ikke for noen dager med Beta? Dette visste du før du kjøpte spillet hos Steam. De har ikke endret noenting på release datoen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Må si jeg ble ganske skuffet av BC2. Synes SP var rusha å dårlig gjennomført med lite variasjon og dårlig story. MP var helt grei men folk tåler alt for mye. Vil si MW2 er mye bedre. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 vet ikke om det er dette du er ut etter. men,men system: Microsoft Windows XP Home Editon Versjon 2002 Service Pack 3 Datamasikin: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 2.30 GHz, 2.00 GB RAM Fysisk adressutvidelse Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 vet ikke om det er dette du er ut etter. men,men system: Microsoft Windows XP Home Editon Versjon 2002 Service Pack 3 Datamasikin: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 2.30 GHz, 2.00 GB RAM Fysisk adressutvidelse Var det siste jeg var ute etter. Hvordan skjermkort har du? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 vet ikke om det er dette du er ut etter. men,men system: Microsoft Windows XP Home Editon Versjon 2002 Service Pack 3 Datamasikin: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 2.30 GHz, 2.00 GB RAM Fysisk adressutvidelse Var det siste jeg var ute etter. Hvordan skjermkort har du? srrry... hvor ser man det? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fullførte akkurat SP, syns den var bra bortsett fra en del latterlige bugs. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 No offense, men noe sier meg at du ikke interesserer deg mye for hardware eller har mye peiling Åpne kabinetter så får du vel sett det;) Men tror ikke du kan kjøre spillet på mer enn low med tanke på prossesoren og 2gb ram. Ser ut som du har noe rundt minimumskravene. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 men noe sier meg at du ikke interesserer deg mye for hardware eller har mye peiling Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ah. da har jeg også endelig kommet meg inn i spillet.. Server spiller vi på ? Tv2 sine eller battlefield.no? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bittert at Steam henger etter. Hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle kjøpe spill der lenger, men gjorde et unntak for BC2, blir nok det siste unntaket jeg gjør når jeg ser folk koser seg med spillet allerede, og jeg ikke engang får pre-loada det. Stusselig. Dyrere var det vel også, men men, hva gjør man ikke for noen dager med Beta? Dette visste du før du kjøpte spillet hos Steam. De har ikke endret noenting på release datoen. Jeg visste ikke at folk som kjøpte via EA downloader eller hva greia heter kunne spille allerede nå. Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Då var det ferdig pre-loada frå steam. Berre å få tida å gå fram til release no:) Kanskje ein gjennomgang av Band Of Brothers er god oppladning:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Damn you guys... som har fått innstallert og spiller nå Gleder meg enda mer for hver dag som går Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Var det siste jeg var ute etter. Hvordan skjermkort har du? hjelper dette? Lenke til kommentar
baosen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Var det siste jeg var ute etter. Hvordan skjermkort har du? hjelper dette? Last ned Everest Ultimate Edition: http://www.lavalys.com/products.php?ps=UE&lang=en&page=10 Kjør programmet og sjekk under skjerm-fanen Da vil du se hvilket grafikkort du har Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Eller bare skriv dxdiag i kjør feltet, og så trykk på skjerm-fanen Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) dette? Endret 2. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skal slite med det kortet tror jeg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 liker alltid å ha coveret og spillet på disc. Enig i at det er kjekt å ha cover osv. men jeg vil heller ha det på Steam... Da har jeg i hvert orden på hvilke spill jeg har, selv om jeg logger inn på en annen PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå