Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Og MG3 har oppfellbart pinnesikte. Så i bunn og grunn er det ikke det samme læll Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 MG3 er ikke HK Rheinmetall Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Kills: 42 Death: 19 RImelig fornøyd med den runda. Helvete som jeg herjet. Hadde vel rundt 2k poeng mer en nest beste. PS3, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hva er selvfølgelig med PS3? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Ohh just the neverending console battle <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Bare for å være føre det skjer: Dropp alle planer om en fanboy-krangel i denne tråden med en gang. Det klarer vi oss fint uten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jo, fanboykrig Heckler & Koch vs FN Herstal. GO! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Alt som trengtes for å provosere var "PS3 selvfølgelig". Vi er ikke litt hårsåre og halvfurtne er vi deT? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Alt som trengtes for å provosere var "PS3 selvfølgelig". Vi er ikke litt hårsåre og halvfurtne er vi deT? Erfaringsmessig er det alt som skal til dessverre. På samme måte som du ikke kan ha en artikkeltråd om et Appleprodukt uten at det samme skjer der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Nå var det ikke meninga å provosere noen. Skjønner virkelig hvordan det der kan provosere noen? Men jeg sa "PS3, selvfølgelig" for 42 - 19 hadde vært latterlig dårlig på PC, men for meg er 42 - 19 rimelig greit på PS3. På PC hadde det mest sannsynelig vært snakk om 84 - 9. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 All hails! Var jaggu meg lenge siden sist jeg hadde spilt BC2. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er litt stolt over meg selv Klarte 17 kills, 0 deaths og 100% accuracy på en runde Rush (brukte M95 sniper) Jeg er vanligvis helt ræva når det kommer til å bruke sniper rifle, men den her ene gangen gikk det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 I går presterte jeg å bli kicka fordi de trodde jeg juksa. I am proud. Må bety at jeg var for god for dem. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er litt stolt over meg selv Klarte 17 kills, 0 deaths og 100% accuracy på en runde Rush (brukte M95 sniper) Jeg er vanligvis helt ræva når det kommer til å bruke sniper rifle, men den her ene gangen gikk det. Isla Inocentes, defender, siste base. Snik deg opp på fjellet frå den staden der alle gøymer seg til høgre på kartet, rett ved vegen inn til basen. Eg fekk rundt 13 kills på nokre få minutt der med M24, og forstyrra fiendane slik at dei ikkje tok m-coms. Great success. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Defens på Arica. Ingen skulle forbi meg! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) L4R5: Jeg slipper heldigvis det problemet, ikke er jeg så veldig god å spiller dessuten på Ps3. Svelemoe: Har ikke noe problemer med å få kills så lenge jeg spiller Engineer, men da har man som regel blitt drept noen ganger + at accuracyen ligger rundt 10%. Har spillt litt med VSS Snayperskaya Special og Red Scope. Et supert våpen å bruke på Rush Edit: Trives best i kampens hete istedenfor å ligge milesvis unna å snipre. Endret 19. august 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 L4R5: Jeg slipper heldigvis det problemet, ikke er jeg så veldig god å spiller dessuten på Ps3. Jeg er ikke spesielt god. Tør ikke avsløre K/D-en min her, men den er ikke så pen. Jeg hadde bare en særdeles god runde plutselig. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) hehe, E-wok, tank horing er artig med hvert Endret 19. august 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 PP2K og UMP-45 er flott med red dot. Dei fleste SMG er eigentleg ganske bra, så lenge ein veit korleis ein brukar dei. Engineer er best på conquest, spesielt atacama. Som medic har eg XM8 LMG med ACOG. Den har flotte ironsights, det er ikkje det, men 4x scope gjer long range litt enklare. Som recon er det greitt å ha G3 med 4x scope, kan både snipe og takle close quarter combat. Veldig greitt å bruke om ein vil ha motion mine, men ikkje vil vere bushmonster. C4 er også knall på isla inocentes, hiv bak betongveggane og fyr laus. Får lett multiple kill på den måten. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) L4R5: Jeg slipper heldigvis det problemet, ikke er jeg så veldig god å spiller dessuten på Ps3. Jeg er ikke spesielt god. Tør ikke avsløre K/D-en min her, men den er ikke så pen. Jeg hadde bare en særdeles god runde plutselig. Trenger du friends i bc2? Berre å sende meg ein invite, lovar at eg ikkje skal avsløre nicket ditt til alle slik at dei kan mobbe K/Den din. Ffffffff, ingen automerge. Endret 19. august 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå