Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du unlocker rødpunkt og ACOG (4x) senere på alle klasser ja (kan til og med bruke sniper rifler med rød-punkt(men ikke andre rifler med 8x scope)). Ettersom engi. primært er RPG +vehicle basert, så får de dem litt senere hvis jeg ikke husker helt feil?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg personlig klarer fint uten ekstra sikte, iallefall på uzi og ump.

Bare husk ikke være så langt unna og skyt helst i burst.

Men du skal få sikte etterhvert iallefall :o

Uzi og UMP har jo et veldig bra sikte uten at man trenger noe mer. De er ganske fine våpen når man venner seg til dem.

Lenke til kommentar

Liker ikke hullsikter, de stenger for synet. For meg har 9A-91 og AK74U perfekte sikter. :)

Har 21% acc med 9a-91, det er milevis bedre enn andre engi guns. Mulig det er fordi eg har blitt bedre med tida, men uansett! Fine irons, ja.

Får prøve ak74u som neste plat då kanskje, har berre 60 kills igjen med 9a-91. Nesten trist :p

Lenke til kommentar

AK74u (eller osamagun som jeg liker å kalle den :p ) er favoritten min som Engi også, om jeg må/skal gå for en carbine. Men det er som oftest G3 med Irons for alle penga her i gården. Sykt effektiv, uten reddot eller ACOG.

Generellt sett har alle HK våpnene i spillet ok "irons".

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ikke helt. G3 og MP5 har samme ja, men så er MP5 jo en nedskalerte versjoner av G3 også da. HK416 har vel ca det samme, skjønt jeg føler det ser annerledes ut ingame?

XM8 våpnene har en "trident" sikte.

MG36 har integrert reddot, så det er jo über..

UMP er det så lenge siden jeg har brukt at jeg ikke husker :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...