Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han bruker recon-våpen lite i tillegg. Hvis du er i frontlinjene så er det helt umulig å ha 14kd og 80% headshot

Er det ikke mulig å folk permabannet? Er rart at man bare kan spille på servere som ikke banner cheaters og så ødelegge statistikken helt

Lenke til kommentar

Han bruker recon-våpen lite i tillegg. Hvis du er i frontlinjene så er det helt umulig å ha 14kd og 80% headshot

Er det ikke mulig å folk permabannet? Er rart at man bare kan spille på servere som ikke banner cheaters og så ødelegge statistikken helt

Det var ikke admin tilstede, men mange klaga, så han blir nok rapportert og banna.

Lenke til kommentar

OMFG hvor dumme er folka på EA chat support?

For det første, hvorfor gidde å skrive noe vettugt i question vinduet når det tydeligvis ikke tar seg tid til å lese spm.

Og i tillegg, så må jeg for pokker linke til wikipedia før fyren forstår at BF:V er ett standalone spill!

Lenke til kommentar

^De har alltid hvert hyggelig og hjelpsomme når jeg har snakka med de. Til og med den gangen jeg klagde på at Crysis 2 keyen min ikke funka, men fant ut at det var Crysis 1 coveret jeg hadde i henda. :p

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

omfg, nå prøver han å si til meg at Battlefield 2 og Battlefield 2142 ikke gir veteran rank.... (men jeg får credit for heroes og BF: vietnam (originale)...

Ikke misforstå, jeg har kontaktet dem 2-3 ganger før, og de har alltid vært hjelpsomme, men gud de er dumme som brød enkelte ganger.

edit: det funket endelig. Han måtte legge inn BF1942+addons for at ranken min skulle gå opp, og ble plutselig rank 5 istedet for 4 som jeg hadde på veteran page (men bare 2 ingame)... jaja...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Er det et kjent problem at Statsene inne på spillet ikke oppdateres i det hele tatt. Men leaderboarden har fått det med seg riktig, eneste som er dumt at eg ikke kan se antall kills eller noe lignende på Leaderboards... er det nettsiden man kan følge med på stats, husker det var en eller annen side på BC1.

Lenke til kommentar

Åh, stats var korrekte, og Veterans sida viste spillene mine riktig, med riktig vet. status(4).

ref: th_Capture.jpg

Men vet. status ingame i BC2 viste 2.

Så endret han på noe, ikke at vet page endret seg, og så viste ingame 3. (fremdeles 4 på sida).

Og så prøver han å fortelle meg at Bare BF: vietnam, heroes og BC2 teller.

At BF2 og 2142 ikke teller for vet. status... :w00t:

Og så forteller han meg

"I deal daily with the issues.

Please try to have faith in us."

Særlig...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...