svelemoe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hva tror dere om han her: http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ICH_BINS_JOLLO95/ En som jukser eller en som rett og slett bare er dyktig? K/D 13.90 spm 1143 Han spilte på Laguna Presa(30) TV2 i kveld og hadde 77/0 da jeg gav meg. GARANTERT juks. Når meir enn 80% er headshot, er det noko som er fishy. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Han bruker recon-våpen lite i tillegg. Hvis du er i frontlinjene så er det helt umulig å ha 14kd og 80% headshot Er det ikke mulig å folk permabannet? Er rart at man bare kan spille på servere som ikke banner cheaters og så ødelegge statistikken helt Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Han bruker recon-våpen lite i tillegg. Hvis du er i frontlinjene så er det helt umulig å ha 14kd og 80% headshot Er det ikke mulig å folk permabannet? Er rart at man bare kan spille på servere som ikke banner cheaters og så ødelegge statistikken helt Det var ikke admin tilstede, men mange klaga, så han blir nok rapportert og banna. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 haha, var ikke mye tvil der nei.. Uff. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har glemt passordet mitt, hvordan kan jeg få tilsendt nytt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ea support. live chatten deres har jeg fått hjelp fra ett par ganger. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jepp, anbefaler live chat-support på det sterkeste. Det fungerer, og det tar sjeldent mer enn 10 minutter! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Må man ikke logge inn for å bruke Live-Chatten? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Den dagen spillutviklere får til en ordentlig anti cheat, blir bra Synd den mest sannsynlig aldri vil komme..med det første iallefall Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Den dagen spillutviklere får til en ordentlig anti cheat, blir bra Synd den mest sannsynlig aldri vil komme..med det første iallefall Den dagen fryser helvete til is.. Det skjer bare ikke, dessverre. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Den dagen spillutviklere får til en ordentlig anti cheat, blir bra Synd den mest sannsynlig aldri vil komme..med det første iallefall Den dagen fryser helvete til is.. Det skjer bare ikke, dessverre. Slik? 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Syns mod/admin på spillere som er medlem av serveren er bra nok. Problemet er jo bare om de har nok mod/admins som gjør at det er alltid en spiller på serveren. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 OMFG hvor dumme er folka på EA chat support? For det første, hvorfor gidde å skrive noe vettugt i question vinduet når det tydeligvis ikke tar seg tid til å lese spm. Og i tillegg, så må jeg for pokker linke til wikipedia før fyren forstår at BF:V er ett standalone spill! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) ^De har alltid hvert hyggelig og hjelpsomme når jeg har snakka med de. Til og med den gangen jeg klagde på at Crysis 2 keyen min ikke funka, men fant ut at det var Crysis 1 coveret jeg hadde i henda. Endret 15. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) omfg, nå prøver han å si til meg at Battlefield 2 og Battlefield 2142 ikke gir veteran rank.... (men jeg får credit for heroes og BF: vietnam (originale)... Ikke misforstå, jeg har kontaktet dem 2-3 ganger før, og de har alltid vært hjelpsomme, men gud de er dumme som brød enkelte ganger. edit: det funket endelig. Han måtte legge inn BF1942+addons for at ranken min skulle gå opp, og ble plutselig rank 5 istedet for 4 som jeg hadde på veteran page (men bare 2 ingame)... jaja... Endret 15. august 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er det et kjent problem at Statsene inne på spillet ikke oppdateres i det hele tatt. Men leaderboarden har fått det med seg riktig, eneste som er dumt at eg ikke kan se antall kills eller noe lignende på Leaderboards... er det nettsiden man kan følge med på stats, husker det var en eller annen side på BC1. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Åh, stats var korrekte, og Veterans sida viste spillene mine riktig, med riktig vet. status(4). ref: Men vet. status ingame i BC2 viste 2. Så endret han på noe, ikke at vet page endret seg, og så viste ingame 3. (fremdeles 4 på sida). Og så prøver han å fortelle meg at Bare BF: vietnam, heroes og BC2 teller. At BF2 og 2142 ikke teller for vet. status... Og så forteller han meg "I deal daily with the issues. Please try to have faith in us." Særlig... Endret 15. august 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvilken side er det du er inne på der MrLee? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Så ut som den offisielle siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå