Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å kjøpe battlefield bad company 2.. har hvert en hyppig COD spiller og har spillt stortsett alle spillene..

men har lyst til å bli litt "vant" med BF før det nye BF kommer ut :D

bedre en Call Of Duty spillene?

Du vil føle at det er litt rart at man ikke kan "strafe" (gå sidelengs), det er en annen våpen følelse, på normale servere tåler man en del(etter min mening) på hardcore servere er det mer rettferdig og balansert. Du vil legge merke til at spillet er mer lagbasert, selvom muligheten for "Lone wolf" er mulig.

Du vil også legge merke til langt mindre cheesing, spesielt siden vi ikke har killcam, iallefall ikke noe alla cod.

Og den som sier den ene er bedre enn det andre kan ta seg en bolle! (nam)

Cod og bf er helt forskjellig, man kan fint nyte begge to.

Bruk mer tid på spilling, enn hva som er best diskusjon, som er idiotisk og bortkast tid spør du meg.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som har høyere level har også litt bedre våpen

Nei, ikke bedre, bare anderledes.

Tør påstå at de er bedre da de tar mer skade og er bedre til å plassere kulene :)

Er mange faktorer som spiller inn på hvor bra ett våpen er, skade, skuddtakt, stabilitet, magasin størrelse og antall kuler totalt (og for meg så spiller lyden en rolle). De fleste full auto assault våpen er veldig like, er ikke helt fan av xm8, og F2000 fikser jeg ikke, ellers dreper jeg like bra med de fleste andre.

PP-2000 er ett våpen som ikke ser nødvendigvis veldig bra ut hvis man ser utelukkende på stats'ene som vises i spillet, men skuddtakten veier opp for den lave skaden, og våpenet har nesten ikke rekyl. Men det spiser kuler, så du går raskt tom hvis man ikke er forsiktig og klarer å få jevnlig påfyll.

Fremdeles så står jeg på bedre, nei, kun anderledes. Det kommer også mye an på spillestil, preferanse osv i forhold til hvor bra man syntes ett våpen er.

Lenke til kommentar

Spasten-klanfolka er veldig profesjonelle, og dei KAN rush. Spelte fleire runder på isla inocentes med minst 4 av dei på kvart lag. Ekstremt god action og imponerande teamplay. Andre som ikkje var frå den klanen var også veldig flinke. Det ser ut til at andre, inkludert meg, får mykje meir lyst til å rushe skikkeleg om ein har gode teammates. Svært gøy å spele så aktivt og bra :D

Lenke til kommentar

Sliter med at BC2 fryser hele PC'en min etter rundt 15 minutter med spilling, begynner å bli passe irriterende, noen som har idè på hva som er galt?

Specs står i Sig/profil, kjører 11.6 driverne på grafikkortene (nyeste versjon), og overklokkene på både CPU'en og GPU'ene er stabile i alt annet, så tror ikke det er det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sliter med at BC2 fryser hele PC'en min etter rundt 15 minutter med spilling, begynner å bli passe irriterende, noen som har idè på hva som er galt?

Specs står i Sig/profil, kjører 11.6 driverne på grafikkortene (nyeste versjon), og overklokkene på både CPU'en og GPU'ene er stabile i alt annet, så tror ikke det er det :dontgetit:

vis du bruker msi afterburner slå den av,de er en konflikt melom afterburner og punkbuster

Lenke til kommentar

Hva slags type frys er det? Bildet fryses og lyden hakker/repetere hele tiden?

Skjer det samme under campaign?

Har du et lydkort?

ALT fryser, alt av ting plugget til PC'en reagerer ikke, kan ikke gjøre noenting, bildet fryser og lyden stopper.

Skal prøve å fjerne overklokken og se hvordan det går :)

Bruker et G35 headsett som har innebygget lydkort, men har også noe "realtek high definition audio" lydkort som ligger på hovedkortet.

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Hva slags type frys er det? Bildet fryses og lyden hakker/repetere hele tiden?

Skjer det samme under campaign?

Har du et lydkort?

ALT fryser, alt av ting plugget til PC'en reagerer ikke, kan ikke gjøre noenting, bildet fryser og lyden stopper.

Skal prøve å fjerne overklokken og se hvordan det går :)

Bruker et G35 headsett som har innebygget lydkort, men har også noe "realtek high definition audio" lydkort som ligger på hovedkortet.

Min skjerm frøs helt tilfeldig, løsningen var for meg å skaffe meg et lydkort, hadde innebygd lydkort som du har der, er noe med punkbuster, den liker visst ikke sånne løsninger. Nå fryser det ALDRI!

Du kan teste om dette er et problem ved å gå på device manager og slå av onboard audio/realtek HD audio. Usikker på hva det heter på norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...