Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at Tj har hatt over 100 i et game også. Tror også de statsene fikk han bannet fra TV2 en liten stund.

 

Han hadde 104/3 som bestenotering den ene kveld :p

post-125391-0-52996300-1312934317_thumb.jpg

 

Han ble ikke bannet, men nevnte kveld ente med 27 (tror det var tallet) klager på klagemuren til TV2/battle.no :p

Må si meg fornøyd som heli pilot de kvelden :D:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet av sidene ja. Men de er enda dårligere oppdatert. Og queue'n på oppdateringa er for lang for at jeg noen gang gidder å se til det. Og spurte du når jeg begynte å spille bc2? (Hvis ja, siden februar tror jeg ).

 

Noen servere holder egen oversikt over stats. Dvs. at statsene som SPM ikke er fra da folk var rank 1 og var helt ny i spillet. På slike oversikter ligger en del folk godt over 600 SPM.

 

Statsverse har maks ett minutt kø for meg. Både statsverse og bfbcs tar stats frå stats-serveren, så det med dårlig oppdatering forstår eg ikkje heilt. Er det et pc-spesifikt problem?

 

Uansett om det berre er på en server der man kun speler når man er på sitt beste, er det veldig imponerande med 600spm. Mulig det er litt lettare på pc, med fleire å skyte på, men likevel! Sjekka gjennom oppdateringshistorikken min på bfbcs, det beste eg hadde var 513spm på noko som ser ut som ei enkelt runde. Gjennomsnittet er langt lavare :ermm:

Lenke til kommentar

Skulle til å si at jeg spiller regelmessig og kan spille med deg

 

...men så spiller du på 360

Se her ja, mega tråd om bc2 som jeg ikke har fått med meg:) her får man begynne på side 1. Forøvrig lvl 45 alle pins og insignia flere platinium og en bøtte goldstars. Spiller minst sniper da det å snipe i bc2 virkelig har gått over stokk og Stein og skjer på de minst logiske tidspunkt. Skulle ønske jeg fikk se et map hvor det satt ti snipere på hver sin side og skikket i siktet på leting etter hverandre, og alle kunne spørre seg: hvem skal ta com stasjonene :)

 

Noen som spiller på sene kvelder i ukers er og helg på nesten fast basis? Kunne tenkt meg noen å spille med som kommer fra Norge.spiller ofte med fem forskjellige fra andre steder i verden. Går på 360 her. Kom Evy med gametag og ca alder :)

 

Evy betyr gjerne. Autocorrect

Endret av Solosuper
Lenke til kommentar

Se her ja, mega tråd om bc2 som jeg ikke har fått med meg:) her får man begynne på side 1. Forøvrig lvl 45 alle pins og insignia flere platinium og en bøtte goldstars. Spiller minst sniper da det å snipe i bc2 virkelig har gått over stokk og Stein og skjer på de minst logiske tidspunkt. Skulle ønske jeg fikk se et map hvor det satt ti snipere på hver sin side og skikket i siktet på leting etter hverandre, og alle kunne spørre seg: hvem skal ta com stasjonene :)

 

Noen som spiller på sene kvelder i ukers er og helg på nesten fast basis? Kunne tenkt meg noen å spille med som kommer fra Norge.spiller ofte med fem forskjellige fra andre steder i verden. Går på 360 her. Kom Evy med gametag og ca alder :)

 

Evy betyr gjerne. Autocorrect

 

360 her, bare å adde meg. Gamertag: envio.

 

Level 41. Stats. Begynte å spille litt før jul tror jeg, ble superhooked, og egentlig kun spilt BC2 siden da. :) Spiller fortsatt ofte!

 

edit: alder: 20

Endret av E-wok
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se her ja, mega tråd om bc2 som jeg ikke har fått med meg:) her får man begynne på side 1. Forøvrig lvl 45 alle pins og insignia flere platinium og en bøtte goldstars. Spiller minst sniper da det å snipe i bc2 virkelig har gått over stokk og Stein og skjer på de minst logiske tidspunkt. Skulle ønske jeg fikk se et map hvor det satt ti snipere på hver sin side og skikket i siktet på leting etter hverandre, og alle kunne spørre seg: hvem skal ta com stasjonene :)

 

Noen som spiller på sene kvelder i ukers er og helg på nesten fast basis? Kunne tenkt meg noen å spille med som kommer fra Norge.spiller ofte med fem forskjellige fra andre steder i verden. Går på 360 her. Kom Evy med gametag og ca alder :)

 

Evy betyr gjerne. Autocorrect

 

360 her, bare å adde meg. Gamertag: envio.

 

Level 41. Stats. Begynte å spille litt før jul tror jeg, ble superhooked, og egentlig kun spilt BC2 siden da. :) Spiller fortsatt ofte!

 

edit: alder: 20

 

Konge:) god eller dårlig veteran eller fersking spiller ingen rolle bare man er litt over stemmeskifet med ostepopfingre festet i en desperat håndjager arm og en stemme som roper: please mamma bare fem minutter til ...

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet for en stund siden.

Har egentlig kun spilt SP, men fikk lyst å prøve meg på MP og må si jeg ble helt hekta. Timene flyr mens jeg spiller. Utrolig artig.

Er kun level 4 eller 5.

Men storkoser meg uansett =)

Selv om det er stunder hvor jeg lurer på hvorfor fyren jeg skyter på ikke dør, mens jeg går ned rimlig raskt. Kanskje han har noen spesial greier jeg ikke har fått enda.

 

Spiller på PC.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet for en stund siden.

Har egentlig kun spilt SP, men fikk lyst å prøve meg på MP og må si jeg ble helt hekta. Timene flyr mens jeg spiller. Utrolig artig.

Er kun level 4 eller 5.

Men storkoser meg uansett =)

Selv om det er stunder hvor jeg lurer på hvorfor fyren jeg skyter på ikke dør, mens jeg går ned rimlig raskt. Kanskje han har noen spesial greier jeg ikke har fått enda.

 

Spiller på PC.

 

Kos deg, og ikke gi opp hvis det blir litt gørr en periode. Digg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...