Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5,71 gb er jo veldig lite til dagens spill å være. Hadde regnet med at det tok minst 10 gb, men det gjør tydeligvis ikke det da. Men på system requirements står det at disc utgaven trenger 10 gb og digitale 15...

Det må man jo ta med ei klype salt det som står der ;p

Betaen var jo på 1.5gb eller noe. Var jo ganske mye stuffs der også.

Lenke til kommentar

hvilken noob var det som sa at vi måtte vente til 3 eller 4 mars for å spille? Nå har jeg spillt i 2 timer laugh.gif

Synn pingen ikkje vises i serverbrowser, men heldigvis så vises pingen ingame med g15 tastaturet :D Genialt å ha g15 tastatur til bc2 siden det støtter spillet :)

Lenke til kommentar

hvilken noob var det som sa at vi måtte vente til 3 eller 4 mars for å spille? Nå har jeg spillt i 2 timer laugh.gif

Synn pingen ikkje vises i serverbrowser, men heldigvis så vises pingen ingame med g15 tastaturet :D Genialt å ha g15 tastatur til bc2 siden det støtter spillet :)

Genialt med LCD Displayet ja.

Har selv G19, får masse info derfra. ganske kjekkt :)

Haha genialt. Jeg avbestillte Bad Company 2 fra EA Store den 28. Siden jeg kjøpte det på steam istedet.. fikk mail at de hadde kansellert orderet osv.. nå ser jeg i mailen at de ikke har fjerna BF BC2 fra EA DM kontoen min xD

02March_Tuesday_6y05p.jpg

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Bittert at Steam henger etter.

Hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle kjøpe spill der lenger, men gjorde et unntak for BC2, blir nok det siste unntaket jeg gjør når jeg ser folk koser seg med spillet allerede, og jeg ikke engang får pre-loada det. Stusselig.

Dyrere var det vel også, men men, hva gjør man ikke for noen dager med Beta? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...