Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ville jeg håpe det var nedlastnings filen da, noe annet ville vært absurd... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ville jeg håpe det var nedlastnings filen da, noe annet ville vært absurd... Spillet tar 5.71Gb (installert) :-) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sjekk i kontrollpanel > programmer --- og se hvor mye som står der. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 5,71 gb er jo veldig lite til dagens spill å være. Hadde regnet med at det tok minst 10 gb, men det gjør tydeligvis ikke det da. Men på system requirements står det at disc utgaven trenger 10 gb og digitale 15... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 5,71 gb er jo veldig lite til dagens spill å være. Hadde regnet med at det tok minst 10 gb, men det gjør tydeligvis ikke det da. Men på system requirements står det at disc utgaven trenger 10 gb og digitale 15... Det må man jo ta med ei klype salt det som står der ;p Betaen var jo på 1.5gb eller noe. Var jo ganske mye stuffs der også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dice er flinke på gode og fremgangsrike patches da.. Uansett så var jo Crysis også på 1 DVD9 plate. tygg litt på den. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nå kan spillet Predownloades hos steam Ser forresten ut som setupen tar 6.2gb i Steam. Endret 2. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Napoleon Total War som jeg fikk i posten forrige bruker 20,9 gb, så hadde regnet med at BC2 tok litt også Endret 2. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hvilken noob var det som sa at vi måtte vente til 3 eller 4 mars for å spille? Nå har jeg spillt i 2 timer Synn pingen ikkje vises i serverbrowser, men heldigvis så vises pingen ingame med g15 tastaturet Genialt å ha g15 tastatur til bc2 siden det støtter spillet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) hvilken noob var det som sa at vi måtte vente til 3 eller 4 mars for å spille? Nå har jeg spillt i 2 timer Synn pingen ikkje vises i serverbrowser, men heldigvis så vises pingen ingame med g15 tastaturet Genialt å ha g15 tastatur til bc2 siden det støtter spillet Genialt med LCD Displayet ja. Har selv G19, får masse info derfra. ganske kjekkt Haha genialt. Jeg avbestillte Bad Company 2 fra EA Store den 28. Siden jeg kjøpte det på steam istedet.. fikk mail at de hadde kansellert orderet osv.. nå ser jeg i mailen at de ikke har fjerna BF BC2 fra EA DM kontoen min xD Endret 2. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 HVORDAN ER SPILLET FOLKENS!? Multigamer.no er første norske ut med anmeldelsen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 HVORDAN ER SPILLET FOLKENS!? Multigamer.no er første norske ut med anmeldelsen Tror nok VG slo dem der. http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=582216 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hvilken noob var det som sa at vi måtte vente til 3 eller 4 mars for å spille? Nå har jeg spillt i 2 timer hvor fikk du cd-keyen fra? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bittert at Steam henger etter. Hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle kjøpe spill der lenger, men gjorde et unntak for BC2, blir nok det siste unntaket jeg gjør når jeg ser folk koser seg med spillet allerede, og jeg ikke engang får pre-loada det. Stusselig. Dyrere var det vel også, men men, hva gjør man ikke for noen dager med Beta? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Viser jo bare at dice er flink til å oakke spillet :-) Blir jo mye større når det er innstallert. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 4 BF spill burde vel holde til å unlocke Veteran stuff? I BC (1) trengte man minst 2 spill for å få F2000 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Må si jeg ble ganske skuffet av BC2. Synes SP var rusha å dårlig gjennomført med lite variasjon og dårlig story. MP var helt grei men folk tåler alt for mye. Vil si MW2 er mye bedre. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Men det kommer Hardcore mode til MP. Det blir NICE! Lenke til kommentar
Monday Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 4 BF spill burde vel holde til å unlocke Veteran stuff? I BC (1) trengte man minst 2 spill for å få F2000 Trenger bare 1 spill for M1 garand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå