Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Noen ligger på 6-800 SPM, andre på 100 SPM. Kommer ann på spillestilen din. En taktikker vil vanligvis ha lavere SPM enn en agressiv (og god) spiller. F.eks. en halv-agressiv Recon som holder seg på flanken og er spawnpoint for squaden sin, sender i veien mortar's på HeavyMG/kjøretøy/andre viktige steder og prøver å holde fienden på defensiven vil ikke oppnå maksimal SPM. Hvor en agressiv [Hvilken som helst klasse] som vil samle flere kills, bruke supportkits og egenskaper av ymse slag, endre sitt eget kit, være mer aktiv mot HeavyMG/kjøretøy/andre viktige steder (c4 og AT rockets) vil ha høyere SPM.

Så om det er bra? Ikke mot hva som er mulig å oppnå, men en god SPM er relativt :)

Mistenker deg for å dra tallet på 800spm rett ut av egen rompe... :p

400 er meir sannsynlig for noen som er veldig, veldig god jevnt over.

Når det er sagt, så er det slik at plats, insignias og pins teller med i spm, så det er lettare å ha høg spm på lavare ranks, fram til man begynner å gå tom for enkle insignias.

Spm under 200 er et godt tegn på at du loker for mykje, og at du antageligvis har et usunt forhold til 12x scope. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ligger på 6-800 SPM, andre på 100 SPM. Kommer ann på spillestilen din. En taktikker vil vanligvis ha lavere SPM enn en agressiv (og god) spiller. F.eks. en halv-agressiv Recon som holder seg på flanken og er spawnpoint for squaden sin, sender i veien mortar's på HeavyMG/kjøretøy/andre viktige steder og prøver å holde fienden på defensiven vil ikke oppnå maksimal SPM. Hvor en agressiv [Hvilken som helst klasse] som vil samle flere kills, bruke supportkits og egenskaper av ymse slag, endre sitt eget kit, være mer aktiv mot HeavyMG/kjøretøy/andre viktige steder (c4 og AT rockets) vil ha høyere SPM.

Så om det er bra? Ikke mot hva som er mulig å oppnå, men en god SPM er relativt :)

Mistenker deg for å dra tallet på 800spm rett ut av egen rompe... :p

400 er meir sannsynlig for noen som er veldig, veldig god jevnt over.

Når det er sagt, så er det slik at plats, insignias og pins teller med i spm, så det er lettare å ha høg spm på lavare ranks, fram til man begynner å gå tom for enkle insignias.

Spm under 200 er et godt tegn på at du loker for mykje, og at du antageligvis har et usunt forhold til 12x scope. ;)

Nei, jeg drar ikke 6-800 SPM ut av min egen rumpe. Men om du mener at jeg mente at folk ligger på 800 SPM i gjennomsnitt, så var det ikke det jeg mente. Men har sett ladders hvor folk har hatt over 600. Selv ligger jeg på 331 SPM, uten noe som helst fokus på SPM. Hadde jeg prøvd å forbedre SPM hadde jeg nok klart det. Hadde jeg sluttet å loke rundt og kødde ville den nok vært enda høyere. Hadde BC2 siden vært helt oppdatert ville den nok vært enda høyere igjen. Og jeg er langt ifra den beste ;)

Lenke til kommentar

Games: 1,006

Wins: 540

Losses: 466

W/L Ratio: 1.16

Greitt nok. :p

Snart platinum på akban no. Etter det blir det nok UMP-45, SVU eller NS2000. Ser for meg at 870 MCS er lett også, men eg har kun 19 kills med den.

SPM er nok veldig enkel å få høg om ein startar på ny soldier og er medichore 24/7. Til venstre i første basen som defender, Port Valdez, er det enormt enkelt å få poeng. Eg fekk ein combo på nesten 700 på under 15 sekund kun av healing og revives.

Lenke til kommentar

For min del så prøver jeg å ha fokus på flagg, spiller omtrent utelukkende conquest, og gjør ofte helomvending i forhold til hva jeg har planlagt om jeg ser at vi mister ett flagg, er viktigere å beholde enn å kapre nye. Men må selvfølgelig se an forholdene litt, ser jeg på kartet at det er mange nok i nærheten, så får de ta seg av det. Ofte syntes jeg mange syntes det er mer morsomt å stå å stange i mot en "kjøtt kvern" enn å prøve å ta over/tilbake flagg

Har ofte en litt for offensiv spille stil, som gjør nok at spm blir litt lavere. Tok også lang tid før jeg kom meg opp på positiv k/d (1+), tror det først skjedde etter rundt 5000 kills. Ellers så er jeg fornøyd med k/d på 1.15, w/l 1.36, som har resultert i en spm på 211. Ser at det er i nærheten av "du antageligvis har et usunt forhold til 12x scope", for min del så er det langt unna sannheten ;) Har over dobbel score på engineer og medic, og 3-4 gangeren på assault i forhold til recon :D Når jeg spiller recon er det ytterst sjeldent at jeg ender opp i en busk, men det har selvfølgelig skjedd, men jeg kan ikke ta flagg fra en busk ...

Og jeg begynner å nærme meg 1000 dog tags, synd man ikke kan få flere platinum på ett våpen.

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Crowly0/

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvis det er flere som spiller jevnlig fortsatt, så er det bare å legge til Dwight Fry. Ser at mange på vennelista mi har slutta for lenge siden.

Lenke til kommentar

Nei, jeg drar ikke 6-800 SPM ut av min egen rumpe. Men om du mener at jeg mente at folk ligger på 800 SPM i gjennomsnitt, så var det ikke det jeg mente. Men har sett ladders hvor folk har hatt over 600. Selv ligger jeg på 331 SPM, uten noe som helst fokus på SPM. Hadde jeg prøvd å forbedre SPM hadde jeg nok klart det. Hadde jeg sluttet å loke rundt og kødde ville den nok vært enda høyere. Hadde BC2 siden vært helt oppdatert ville den nok vært enda høyere igjen. Og jeg er langt ifra den beste ;)

Eg meinte på globale stats. Ladders veit eg ingenting om.

BC2 siden...? Du veit om statsverse og bfbcs, sant?

ELLER at bc2 var mitt aller første multiplayer fps eg prøvde å setje meg inn i, og har brukt ein account frå dag 1.

Samme som meg. Kom inn i det med mmo-tankegangen om at healer er alltids fint, så eg holdt på ganske lenge som rambo revive-medic og sanka achievements. Etter achievements gjorde eg unna samtlige insignias. Koste meg storveges, men eg var jo ubrukelig for laget mitt. :p

Husker ikkje spm på det lavaste, men k/d var nede på 0.8ish, samme med w/l ratio. Trur det var rundt rk 25-30.

Lenke til kommentar

Eg meinte på globale stats. Ladders veit eg ingenting om.

BC2 siden...? Du veit om statsverse og bfbcs, sant?

Jeg vet av sidene ja. Men de er enda dårligere oppdatert. Og queue'n på oppdateringa er for lang for at jeg noen gang gidder å se til det. Og spurte du når jeg begynte å spille bc2? (Hvis ja, siden februar tror jeg ).

Noen servere holder egen oversikt over stats. Dvs. at statsene som SPM ikke er fra da folk var rank 1 og var helt ny i spillet. På slike oversikter ligger en del folk godt over 600 SPM.

Lenke til kommentar

Kills: 24,168

Deaths: 17,266

K/D Ratio: 1.40

Hadde en periode 1.47 i KD, som var min høyeste. Dette var i en periode hvor jeg horet med tanks. Etter en stund ble jeg lei Arica og de tanksene, og gikk tilbake til stort sett fotsoldat, som gjorde at KD nå har falt til 1.40. Helt greit, bryr meg ikke så mye om det, så lenger jeg ligger på pluss :p (SPM er forøvrig 240, og WL ratio 1.15. Synes det er helt ok)

Spilte utelukkende Rush i nesten 250 timer, før jeg hoppet over på CQ igjen. Nå er det Oasis og Laguna Presa CQ som gjelder :thumbup:

@ bandreas: Oppdater om morgenen/formiddagen. Da er queue 30 sekunder maks ;)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Arica og tanks ja, snakk om lette poeng og kills. Etter ein T-90R og ein base, hadde eg 14/0 og 2500 poeng. Eg kan bulletdrop betre på T-90R enn alle sniperriflene til saman :p

haha, yepp, men INGENTING slår hvor lett det er å få kills med heli. Er bare latterlig. Har hatt runder på Valpariso i et godt squad hvor jeg som gunner har fått 70/12 (70 er rekorden, det var ekstremt da..). (Nei det var ikke mot en gjeng med level 5s, det var 32 full server, TIMELESS :p) Få over 30 er i alle fall ikke et problem, og i heli dør du jo som regel ikke mye heller. Der blir det mye KD padding ja..

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...