N1ko Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) hm okei. Hvilken server var det? En av SOMALIANHUNGERRELIEF serverene. Er 5/13 i køa på den de spiller på nå. Både Dice teamet og Quantic/Angels of Death. Endret 6. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Ah. Painful queue mao As expected I guess. EDIT: Fant serveren, men no Zhinto der nå Endret 6. august 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Whohoo, over 1000 dogtags. Er vel ikke mye i forhold til mange andre men, er nå fornøyd likevel. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Eg har fått ein del dogtags sjølv i det siste. Totalt er eg nok neppe oppe i 1000, er vel nærmare 400. Men på TV2 sin atacama conquest 24/7 er det UTRULEG lett å knive. Eg tok 4 på rad. Eg kom inn på deira 2 o' clock, men dei sat der berre og trudde dei tok basen ve då gøyme seg bak plankar. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Drepte to stykk med ett skudd med neosteaden i dag De sto på en rett linje, skøyt han ene og så falt begge to og jeg fikk doublekill. Visste ikke en gang at det var mulig Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Drepte to stykk med ett skudd med neosteaden i dag De sto på en rett linje, skøyt han ene og så falt begge to og jeg fikk doublekill. Visste ikke en gang at det var mulig hehe, fått det noen ganger også (med 40mm shotgun og 870) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Dobbelkill med SV98 + 150 i marksmanheadshot er skikkelig godfølelse! Har fått 5-kils på et skudd en gang. På conquest på Heavy Metal skøyt jeg ned et fullstappa chopper. Kjedelig at det heter doublekill, tripplekill og så multikill i stedenfor quadkill eller polykill(5) og pentakill(6) eller noe! Endret 8. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) 6 stykker er nice. Men det jeg ble overrasket over var at jeg klarte å drepe flere med kun ett skudd fra neosteaden. Altså, skjøt ikke på noe som eksploderte, men kulene penetrerte fyren jeg skøyt og traff han bak også, noe jeg ikke trodde var mulig. Edit: Hva skjer med at godt over halvparten av alle folk er rank 50? :S Endret 8. august 2011 av Error Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Spiller du nok blir du da rank 50. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har spillt BC2 en god del, og er rank 37 tror jeg. Har rundt 200 i SPM, vet ikke om det er bra eller ikke tho. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Eg har spelt 220-ish timar, med 140 spm. Ganske lavt, men eg brukte ganske mykje tid på å bli god nok i spelet til å ikkje dø instantly etter å ha spawna. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Noen ligger på 6-800 SPM, andre på 100 SPM. Kommer ann på spillestilen din. En taktikker vil vanligvis ha lavere SPM enn en agressiv (og god) spiller. F.eks. en halv-agressiv Recon som holder seg på flanken og er spawnpoint for squaden sin, sender i veien mortar's på HeavyMG/kjøretøy/andre viktige steder og prøver å holde fienden på defensiven vil ikke oppnå maksimal SPM. Hvor en agressiv [Hvilken som helst klasse] som vil samle flere kills, bruke supportkits og egenskaper av ymse slag, endre sitt eget kit, være mer aktiv mot HeavyMG/kjøretøy/andre viktige steder (c4 og AT rockets) vil ha høyere SPM. Så om det er bra? Ikke mot hva som er mulig å oppnå, men en god SPM er relativt Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) SPM = score per minute? Min var på 161 på et par dager siden. Spilt i 137/138 timer. Spiller vel egentlig relativt agressivt og, men er alltid engineer og bruker veldig mye tid på å ødelegge tankser som dreper alle på laget mitt når jeg spiller Vietnam, og tankser, biler og helikoptere når jeg spiller vanlig BC2. Blir mest rush på meg. Dårlig med dogtags, dog. 150 bare. spiller på PS3. Endret 9. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Ligger på 350 ish SPM @ snikende_ugle, men den soldieren har jeg bare spillt aggresivt med assault og recon (generelt KD horet og sanket ace-pins) 241 på Dr. Tran soldieren, hvor jeg har spilt litt mer av alt, og ikke så høyt fokus på KD Snikende_Ugle - BFBC2 Stats Dr. Tran Endret 9. august 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Laget en liten videosnutt av spillet, prøvde få til skikkelig kvalitet på filmen noe som ofte er mangelvare på youtube filmene Se den i HD http://www.youtube.com/watch?v=9V1HyTg9UDw Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Whohoo, over 1000 dogtags. Er vel ikke mye i forhold til mange andre men, er nå fornøyd likevel. Nice. Har bare plat på knife selv. Er det fremdeles slik at når du går over 999(eller var det 1000?), så overskrives listen over hvem du har taggene fra? Endret 9. august 2011 av MrLee Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 noe seriørst gale med innlogging prossessen hos ea games/origin/alle bf spill nå for min del, får ikke logga inn. Noen andre som sliter med det samme ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Whohoo, over 1000 dogtags. Er vel ikke mye i forhold til mange andre men, er nå fornøyd likevel. Nice. Har bare plat på knife selv. Er det fremdeles slik at når du går over 999(eller var det 1000?), så overskrives listen over hvem du har taggene fra? Nei, det tror jeg ikke. Jeg har mer enn 1800 Dogtags, og listen min er da lang som pokker.... Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Jeg har aldri brydd meg om dogtags noe særlig.. Annet en å få knabbet dogtag til en kompis og lignende Har derfor bare 292, da jeg heller plukker killet med våpen, selv close-up. F. eks smoke launcher i ryggen Ang. level 50 så ser jeg den hehe. Er nå 2 timer fra rank 48 (og 39 timer fra 50) med mine 336 timer. Har spilt siden launch, men har spilt temmelig avslappet med andre ord. (og har også hatt en periode på mange mnd. hvor jeg ble lei og ikke spilte) Mitt nyligste prosjekt nå er samling av kills på XM8 og 40mm shotgun. Fun Endret 9. august 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg og en kompis har en løpende konkurranse om dogtags til hverandre. Hver gang vi ikke kommer på samme lag, så er hjertet i halsen hver gang noen av oss kommer i nærkamp med noen i tilfelle en av oss skulle klare å ta tag'en til den andre.. Så langt leder jeg klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå