Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en løsning på problemet med automatisk innlogging.

(1)

-> Start Control Panel

-> Velg Programs and Features

-> Velg Turn Windows features on or off

-> Utvid noden 'Microsoft .Net Framework 3.5.1'

-> Sørg for at 'Windows Communication Foundation HTTP Activation' og 'Windows Communication Foundation Non-HTTP Activation' er avkrysset.

-> Trykk OK

(2)

-> Start BFBC2

-> Fjern alle felt og avkryssinger i innloggingsbildet

-> Logg inn med en feil bruker, og kryss av for 'Save password'

-> Logg deretter inn med din bruker, uten å krysse av for 'Save password' og 'Autologin'

-> Logg ut

-> Logg inn på nytt med din bruker, denne gangen kryss av for 'Save password' og 'Autologin'

-> Avslutt spillet, og start spillet på nytt

Lenke til kommentar

Om jeg kan kjøpe Vietnam expansion via Steam sitt Summer Sale, og benytte dens KEY selvom jeg ikke har Bad Company 2 via Steam?

Tror ikke det funker.

"Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play"

Lenke til kommentar

Om jeg kan kjøpe Vietnam expansion via Steam sitt Summer Sale, og benytte dens KEY selvom jeg ikke har Bad Company 2 via Steam?

Tror ikke det funker.

"Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play"

Nei, du får ikke lov å kjøpe den hvis du ikke har BFBC2 på steam, har prøvd ;)

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte BFBC2 i går på steam, men jeg har hatt litt problemer. Om jeg prøver å spille online varer loadingscreenen evig, den bare loader og loader, prøvde å la det stå på i 15 minutter, men den bare fortsatte å loade.

Når jeg prøver å spille singelplayeren blir det bare "blackscreen" når jeg prøver å starte campaignen, som fører til at jeg må restarte pcen.

Noen som har noen tips? Litt trist å ikke kunne spillet i det hele tatt, hverken SP eller MP.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...