Blabla1 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Hmm jeg installerte den nyeste driveren til nvidia. Nå har jeg plutselig 24 fps uansett om jeg har vsync på eller av og grafikk på high eller low. Wtf.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Kjøp ATI skjermkort, problem solved. 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Kjøp ATI skjermkort, problem solved. Så horribelt feil som du får det. ATI driverne er de som sliter mest med å oppdatere programvarens sin, samtidig som kortene sliter med å prestere optimalt ved en mengde spill (Bl.a. Bad Company 2 og The Witcher 2). ATI kort fungerer, men å si problem solved blir nok desverre veldig feil Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Kjøp ATI skjermkort, problem solved. Så horribelt feil som du får det. ATI driverne er de som sliter mest med å oppdatere programvarens sin, samtidig som kortene sliter med å prestere optimalt ved en mengde spill (Bl.a. Bad Company 2 og The Witcher 2). ATI kort fungerer, men å si problem solved blir nok desverre veldig feil nei, det blir ikke feil på noen som helst måte da problemet var at driveren hans låser fps på 24, det problemet ville blitt løst med et amd kort. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Er vel lov til å lese litt mellom linjene. Kjøper man et ATI kort, så er man ikke kvitt problemer. Å kjøpe seg et ATI kort bare for en kjapp fps fiks er det jo ingen som gjør... det blir jo helt sikkert patchet ganske snart igjen. Men hey, artig å være pirkete... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Å kjøpe seg et ATI kort bare for en kjapp fps fiks er det jo ingen som gjør... Nå mente han det vel mer som en spøk gjorde han ikke ? Hehe 1 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Bare jeg som har problemer med å komme meg inn nå? Virker som hjemmsiden til bc2 også er nede. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Bare jeg som har problemer med å komme meg inn nå? Virker som hjemmsiden til bc2 også er nede. Jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Funker biff... Jeg kommer inn på sida og på BC2. Endret 26. juni 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 FAEN I HELVETE! Får lyst til å knuse tastaturet mitt av folk som jukser. Hadde besøk av denne idioten på en server nettopp. Når runden var over hadde han en score på 180/17 eller noe sånt. http://bfbcs.com/sta.../richardrameraz Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 FAEN I HELVETE! Får lyst til å knuse tastaturet mitt av folk som jukser. Hadde besøk av denne idioten på en server nettopp. Når runden var over hadde han en score på 180/17 eller noe sånt. http://bfbcs.com/sta.../richardrameraz Hvordan juks går det i? Kom forresten inn nå, tok bare litt tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Det var helt åpenbart aimbot. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) FAEN I HELVETE! Får lyst til å knuse tastaturet mitt av folk som jukser. Hadde besøk av denne idioten på en server nettopp. Når runden var over hadde han en score på 180/17 eller noe sånt. http://bfbcs.com/sta.../richardrameraz Hvordan juks går det i? Kom forresten inn nå, tok bare litt tid. Accuracy var jo ikkje overdrevent bra ifølge statsa iallefall. Nærmest normale. men dette er over normalen: Score per minute: 887.53 Kills per minute: 4.06 Endret 26. juni 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Så horribelt feil som du får det. ATI driverne er de som sliter mest med å oppdatere programvarens sin, samtidig som kortene sliter med å prestere optimalt ved en mengde spill (Bl.a. Bad Company 2 og The Witcher 2). ATI kort fungerer, men å si problem solved blir nok desverre veldig feil Oki. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) FAEN I HELVETE! Får lyst til å knuse tastaturet mitt av folk som jukser. Hadde besøk av denne idioten på en server nettopp. Når runden var over hadde han en score på 180/17 eller noe sånt. http://bfbcs.com/sta.../richardrameraz Hvordan juks går det i? Kom forresten inn nå, tok bare litt tid. Accuracy var jo ikkje overdrevent bra ifølge statsa iallefall. Nærmest normale. men dette er over normalen: Score per minute: 887.53 Kills per minute: 4.06 MG36: 2157 kills / 1532 headshots. Tviler veldig på at det er mulig legit. Endret 26. juni 2011 av pxK Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Han der virker jævla suspekt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Det var ærlig talt ikke noe tvil en gang. Så lenge noen kom i fri sikt til fyren uansett avstand, så var det instant headshot. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) MG36: 2157 kills / 1532 headshots. Tviler veldig på at det er mulig legit. Tviler? E jo obvious juks. Endret 26. juni 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Vil jeg kunne dra det greit med denne pc'n? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Vil jeg kunne dra det greit med denne pc'n? Er ingen official specs enda, men ser ingen grunn til at den ikke skal klare BF3 på OK (med) settings. (De sier jo at BF3 blir bedre optimalisert for PC enn BC2 var så.) Endret 26. juni 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå