Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CG er beregna på infanteri.

Sant. Men fortsatt det største noobvåpenet to face the BF world. 40mm er jo rene protube i forhold. CG burde aldri vært med i spillet. Heldigvis har de skjønt det, og det er ikke med i BF3.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

CG er beregna på infanteri.

Sant. Men fortsatt det største noobvåpenet to face the BF world. 40mm er jo rene protube i forhold. CG burde aldri vært med i spillet. Heldigvis har de skjønt det, og det er ikke med i BF3.

Mulig den er beregna på infanteri i Battlefield, men 84mm RFK har aldri vært tiltenkt som anti-infanteri IRL:

The Carl Gustav was soon being sold around the world, and became one of the primary squad-level anti-tank weapons for many Western European armies. An improved version (M2) was introduced in 1964 and quickly replaced the original version.(...)

In recent years the weapon has found new life in a variety of roles. The British Special Air Service, United States Special Forces and United States Army Rangers use M3s in the bunker-busting and anti-vehicle roles, while the German Bundeswehr maintains small numbers of M2s for battlefield illumination. Many armies continue to use it as a viable anti-armor weapon, especially against 1950s and 1960s-era tanks and other armored vehicles, which are still in use worldwide.

Lenke til kommentar

Haha jada, med stjerner i augene kan vi no proklamere at det ikkje blir noe whining om overpowered våpen i BF3. ;)

Så lenge det ikke er noobvåpen som CG, null problem. Da foretrekker jeg M60 railgun pre-patch :) Selv om det også var irriterende til tider, var det i alle fall ikke et eksplosiv-våpen. Finnes andre våpen i BC2 som er kraftig (blackhawk mayhem comes to mind), men CG er det som krever desidert minst skill/aim. Er det som er poenget mitt.

/flameshield on

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Ah, den deilige smatringen av stakkato M60. Det er et våpen som virkelig høres bra ut. BF-serien har fått den til å høre helt autentisk ut. Tilsvarende også for MG3 og egentlig alle våpnene. Det høres ut som det skal!

Enig der ja :D Og etter jeg skaffet meg sub så har spillopplevelsen blitt langt morsommere! Har alltid likt lyden i BFBC2, men nå er det konge :)

Lenke til kommentar

CG er MENT å bruke på IF. Eller i alle fall bygninger med infanteri bak veggen. Det er jo bare å se på skadetyppen. Liten mot Armour og stor radius.

Bryr meg ikke om jeg står i ett vindu og noen bruker en CG mot veggen, men disse tullingene som bruker den som main våpen derimot...

Lenke til kommentar

CG er MENT å bruke på IF. Eller i alle fall bygninger med infanteri bak veggen. Det er jo bare å se på skadetyppen. Liten mot Armour og stor radius.

CG Fungerer også greit mot tankser osv som er et lite stykke unna, siden CG har den raketten som går fortest fremover. Samme om man skal skyte ned et helikopter uten tracert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...