Blabla1 Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har også problemer med EA online. Det er nede. Noen som vet hvor lenge? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Trur han sikter til trophy/achievement i 'Nam, der man må drepe 100 mens man er i en tank. Det blir jo noe helt annet. Og kan ikke helt skjønne at det skal være noe problem. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Du kaller meg "nuub" fordi jeg bruker noe som funker ekstremt bra? Tenkte nå det jeg skrev også som et lite tips til andre som spiller bc2. Men "nuub" er no jeg ikke, har spilt alle spillene i Battlefield serien, og venter spent til Battlefield 3 kommer. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) CG er beregna på infanteri. Sant. Men fortsatt det største noobvåpenet to face the BF world. 40mm er jo rene protube i forhold. CG burde aldri vært med i spillet. Heldigvis har de skjønt det, og det er ikke med i BF3. Endret 21. juni 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Haha jada, med stjerner i augene kan vi no proklamere at det ikkje blir noe whining om overpowered våpen i BF3. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg så inn i krystallkulen min, og det blir nok whining om BF3s våpenutvalg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 CG er beregna på infanteri. Sant. Men fortsatt det største noobvåpenet to face the BF world. 40mm er jo rene protube i forhold. CG burde aldri vært med i spillet. Heldigvis har de skjønt det, og det er ikke med i BF3. Mulig den er beregna på infanteri i Battlefield, men 84mm RFK har aldri vært tiltenkt som anti-infanteri IRL: The Carl Gustav was soon being sold around the world, and became one of the primary squad-level anti-tank weapons for many Western European armies. An improved version (M2) was introduced in 1964 and quickly replaced the original version.(...) In recent years the weapon has found new life in a variety of roles. The British Special Air Service, United States Special Forces and United States Army Rangers use M3s in the bunker-busting and anti-vehicle roles, while the German Bundeswehr maintains small numbers of M2s for battlefield illumination. Many armies continue to use it as a viable anti-armor weapon, especially against 1950s and 1960s-era tanks and other armored vehicles, which are still in use worldwide. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Haha jada, med stjerner i augene kan vi no proklamere at det ikkje blir noe whining om overpowered våpen i BF3. Så lenge det ikke er noobvåpen som CG, null problem. Da foretrekker jeg M60 railgun pre-patch Selv om det også var irriterende til tider, var det i alle fall ikke et eksplosiv-våpen. Finnes andre våpen i BC2 som er kraftig (blackhawk mayhem comes to mind), men CG er det som krever desidert minst skill/aim. Er det som er poenget mitt. /flameshield on Endret 21. juni 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Ah, den deilige smatringen av stakkato M60. Det er et våpen som virkelig høres bra ut. BF-serien har fått den til å høre helt autentisk ut. Tilsvarende også for MG3 og egentlig alle våpnene. Det høres ut som det skal! Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Ah, den deilige smatringen av stakkato M60. Det er et våpen som virkelig høres bra ut. BF-serien har fått den til å høre helt autentisk ut. Tilsvarende også for MG3 og egentlig alle våpnene. Det høres ut som det skal! Enig der ja Og etter jeg skaffet meg sub så har spillopplevelsen blitt langt morsommere! Har alltid likt lyden i BFBC2, men nå er det konge Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Er det noen som sliter å finne en server i BF BC2?? to venner av meg sliter med å finne servere på spillet... noen tips som kan hjelpe? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Spillere som bruker CG på infanteri ødelegger spillet. Dere som bruker CG på infanteri, L2P. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Altid noen som skal sutre Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Hehe, har ikke merket det før nå i det siste. Har spillt veldig mye CQ på Arica, og der er det jo mye bygninger osv. så da blir det en del CG. På andre maps er det ikke så ikke synnes jeg. Har brukt den en del selv også, har vel 5 gold stars. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Men alle andre som bruker den må l2p, ja. Fint det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Montro om soldatene i krigen sutra sånn over våpnene til det andre laget Jeg bruker iallefall det våpnet som passer meg best, som gjør at laget mitt vinner Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Ah, jeg driter i om noen hater å bli Carlet Endret 21. juni 2011 av oOF Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 CG er MENT å bruke på IF. Eller i alle fall bygninger med infanteri bak veggen. Det er jo bare å se på skadetyppen. Liten mot Armour og stor radius. Bryr meg ikke om jeg står i ett vindu og noen bruker en CG mot veggen, men disse tullingene som bruker den som main våpen derimot... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 CG er MENT å bruke på IF. Eller i alle fall bygninger med infanteri bak veggen. Det er jo bare å se på skadetyppen. Liten mot Armour og stor radius. CG Fungerer også greit mot tankser osv som er et lite stykke unna, siden CG har den raketten som går fortest fremover. Samme om man skal skyte ned et helikopter uten tracert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Funker greit ja, men gir lite skade sammenlignet med AT4 og/eller RPG7. Av de 3 er det den som helt klart er mest egnet til bruk mot inf. Og jeg treffer mye mer helikopter med AT4 enn CG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå