Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails..

Det samme skjedde meg. Tror ærlig talt jeg ikke får spillet denne uka.

Og jeg som trodde Absoluttspill var den beste spillbutikken, jeg tok visst feil der ja... :(

Mhm.. Siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos dem ihvertfall -__-

Og når den står på "Venter på varer" som status.. Ja da sier noe meg at jeg ikke får spillet før om en uke ++

Steam it is.

Prøver å ringe, dem men får bare "Anrop mislyktes". Håper bare ikke AS har tatt penga og dratt til syden...

Hva er nummeret dems?

Finner ikke

Nvm, 1881... :new_woot:

Skal se om jeg får ringt

EDIT; No luck.... 0_o

Blir nok mest sannsynligvis Steam (liker å ha alle spillene mine på et sted.. :] ) selvom det ikke kan spilles før 4-5 mars.

Så om absoluttspill.no spillet kommer, betaler jeg for det og selger det til en kammerat for en grei pris..

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da spiller jeg online :thumbup: :thumbup: Det ser meget bra ut sålangt :cool:

hvordan kan du spille mp?

Forhåndsbestilte gjennom ea store. Fikk serial i dag på kundeinformasjonssidene. Oppdaterte spillet før jeg gikk online.

Huh? Link?

Lenke til kommentar

Gamezone sendte mitt kl 10:27 i dag, så da har jeg det mest sannsynlig i morgen. Skjønner forresten ikke hvorfor dere bestiller på nettbutikker når dere skal ha det på PC, er jo så mye enklere (og i de fleste tilfeller billigere) å kjøpe det på Steam/EASTORE/Random nettbutikk som tilbyr nedlasting.

Lenke til kommentar

<P>

Da spiller jeg online :thumbup: :thumbup: Det ser meget bra ut sålangt :cool:

hvordan kan du spille mp?

Forhåndsbestilte gjennom ea store. Fikk serial i dag på kundeinformasjonssidene. Oppdaterte spillet før jeg gikk online.

Er det opplåsningskoden? Ser ikkje at jeg har fått noe annet.

Edit:

Yess! Det var denne koden! Nå skal jeg spille suckers... icon_mrgreen.gif

woot.gif

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

er det denne mailen?

Kjære kunde,

Takk for forhåndsbestillingen av Battlefield Bad Company 2 Limited Edition. Koden din for å låse opp de 6 bonusgjenstandene er allerede sendt til deg i en egen e-post før utgivelsesdatoen.

Denne koden vil låse opp alle 6 bonusgjenstander .

Instruksjoner:

1. Åpne spillet og gå til hovedmenyen

2. Gå inn i flerspiller

3. Klikk på "Redeem Code" (Innløsningskode)

4. Tast inn koden vist ovenfor og trykk på enter.

Kos deg med spillet!

EA Store™-teamet

Lenke til kommentar

Kjøpte på Steam for da har jeg alle PC spillene mine på en plass, selv om det kostet meg 100 kr mer. De fleste kompisene mine har også på PC.

Jeg har også kjøpt til PS3 fordi det er ett überfett konsollspill og det er deilig å ligge i sofaen etter jobb å chille istedet for å måtte sette seg foran PC'n igjen (blir nok timer på jobb).

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg serialen til Multiplayeren?

Har kjøpt fra EA store.

sjekk i mailen din

Takk for forhåndsbestillingen av Battlefield Bad Company 2 Limited Edition. Koden din for å låse opp de 6 bonusgjenstandene er allerede sendt til deg i en egen e-post før utgivelsesdatoen.

Denne koden vil låse opp alle 6 bonusgjenstander .

Instruksjoner:

1. Åpne spillet og gå til hovedmenyen

2. Gå inn i flerspiller

3. Klikk på "Redeem Code" (Innløsningskode)

4. Tast inn koden vist ovenfor og trykk på enter.

Kos deg med spillet!

EA Store™-teamet

Er det denne mailen? Jeg testet koden men fikk beskjed om at det ikke var mulig å logge på...

Lenke til kommentar

Du må logge inn hos eastore og finne bestillingen din der. Der ligger også koden.

Mailen jeg fikk hadde subject "Electronic Arts Swiss Sàrl - Preload Nå Anvendelig (Order #XXXXXXXXXXXX)"

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Er det denne mailen? Jeg testet koden men fikk beskjed om at det ikke var mulig å logge på...

Sjekk på kundeinformasjonsidene eller noe sånt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...