jevli Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Går det ikke an å slå av den meldingen som kommer opp når man tar ledelsen i SQDM? "YOUR SQUAD HAS TAKEN THE LEAD! YOUR SQUAD HAS LOST THE LEAD! YOUR TEAM HAS TAKEN THE LEAD!"... Sinnsykt irritrenede... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Noen andre som ikke kommer innpå online? På Pc Nope. Slutt å spill SQDM, problem solved. 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Noen andre som ikke kommer innpå online? På Pc tast in passordet ditt på nytt. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Ja fant det ut, men sto liksom ikke invalid password eller noe sånn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 For en eller annen grunn liker det ikke stored passwords lengre. :/ og de gidder vel ikke patche det nå lengre heller. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Har aldri kunnet bruke "Auto loggin" selv. Men har kun fått connection problemer som Nilsido to ganger, men lang tid imellom hver gang. Trodde egentlig at man måtte trykke logg inn hver eneste gang helt til noen fortalte meg anderledes Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Noen andre som ikke kommer innpå online? På Pc Nope. Slutt å spill SQDM, problem solved. Hva har SQDM med saken å gjøre? eller var det ironisk? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Noen andre som ikke kommer innpå online? På Pc Nope. Slutt å spill SQDM, problem solved. Hva har SQDM med saken å gjøre? eller var det ironisk? Han skulle nok sitere bondegutt1... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Haha! der kan man se, jeg føler meg stolt som følger med Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Noen andre som ofte får dette problemet? Jeg kan spille maks 20 minutt før alt på serveren "fryser" og så får jeg denne beskjeden. Har prøvd med både trådløs og kabel. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Har fått den meldinga i hele dag, dog på ps3. Umulig å komme inn på servere på verken, vanlig, Vietnam eller Sammarbeidsmodusen. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg ser på enkelte forum at man må sikre at NAT er åpen. Men det er på x360. Hvordan sjekker man det på PC? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Tror det gjelder flere. Hadde samme problemet for 1 time siden. Jeg skylder på EA games... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Har ikke det problemet jeg 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg har hatt dette problemet siden jeg kjøpte det på Steam for flere måneder siden. Jeg har alltid brukt trådløs tilkobling, siden jeg ikke hadde problemer med det i andre spill. Jeg har først nå i dag prøvd med kablet tilkobling, siden jeg trodde det med trådløs var problemet, men jeg fikk da problemer med frakobling ved kabel også. Edit: Blandet trådløs/kabel Endret 16. juni 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Noen andre som ofte får dette problemet? Jeg kan spille maks 20 minutt før alt på serveren "fryser" og så får jeg denne beskjeden. Har prøvd med både trådløs og kabel. Ganske sikker på at dette har med router'n din og dens programvare/kvalitet å gjøre. Her får jeg også dette, men nettet er dessverre svært ustabilt om dagene. Venner av meg har et dønn stabilt nett hjemme hos seg, og har heller aldri sett feilmeldingen. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Jeg har Telenors Thompson router, med 2 Mbit/s ned/opp 0.4 Mbit/s linje. Har slått av Upnp siden det var et av forslagene. Uten resultat. Det jeg ikke skjønner er hvorfor alle andre spill funker fint online, mens dette har problemer. Endret 17. juni 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Har funnet løsningen på punkbuster kick! Kode 9005. Avinstaller TuneUp eller fjern av online optimalisation! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå