Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes veteranstatus er noe tull ja, Da man ikke trenger cd-key eller noen andre beviser på at man har de tidligere spillene. Jeg har Bf 1942, Bf vietnam, Bf 2, Bf 2142 og Bf heroes. Men har bare vet status 1 da jeg ikke gidder å gjøre noe med det. Hadde bare lyst på M1. Håper de kvitter seg med vet status i 3-eren.

Lenke til kommentar

Må si meg enig egetlig! Men skal sies jeg ikke var klar over at m1 kunne avskaffes på den måten :p trudde det kun var for de som forhåndsbestilte eller kjøpte linited edition eller noe :p var ikke klar over veteran greine før her om dagen xD

Lenke til kommentar

Har ikke lenger CDkeyen til Battlefield 1942, Secret Weapons, Road to Rome og Battlefield Vietnam så synes veteran greia er helt teit. Blir litt feil å kalle det veteran status når man får veteran status når man legger til Battlefield Heroes som er nyere enn BC2. Om det skulle ha vært veteran status måtte man ha vært eier av Battlefield 1942 og Vietnam, så vet-status får en betydning. Man er jo ikke mye til en Battlefield veteran om man ikke spilte Battlefield mellom 2002-04 :)

Lenke til kommentar

Kontaktet de via chat på http://support.ea.com/app/home/showhome/true. Brukte ca 5 minutter! Og jeg har brått veteran status 5! Selv om jeg sa at jeg kun hadde BF2, BC2 og testet heroes så fikk jeg også lagt til bf 1942, 2142 & vietnam!

edit: Så nå skal grand m1 eller hva den het testes ut! ;)

Kontaktet dem selv via chat for å legge til Vietnam som jeg ikke finner reg key til. Fikk 4 spill ekstra av en eller anna grunn. Men jaja, bedre med for mye enn for lite :) Live chat er visst veien å gå :p

Lenke til kommentar

Kontaktet de via chat på http://support.ea.com/app/home/showhome/true. Brukte ca 5 minutter! Og jeg har brått veteran status 5! Selv om jeg sa at jeg kun hadde BF2, BC2 og testet heroes så fikk jeg også lagt til bf 1942, 2142 & vietnam!

edit: Så nå skal grand m1 eller hva den het testes ut! ;)

Kontaktet dem selv via chat for å legge til Vietnam som jeg ikke finner reg key til. Fikk 4 spill ekstra av en eller anna grunn. Men jaja, bedre med for mye enn for lite :) Live chat er visst veien å gå :p

Sjæl, skulle adde Vietnam, nå har jeg veteran status 7.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk kan henge seg så fælt opp i det med veterangreien. Spiller det virkelig noen rolle om du har 1 eller 10 i status? Tenkte du å konkurrere og briefe om at du har flest poeng? Det spiller vel svarte meg ingen rolle. Så leng jeg har fått M1 er jeg fornøyd.

Endret av Lami
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...