Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal jeg få tak i M1 våpenet?

Jeg trodde at man måtte ha et annet BF spill for å få det? Men det har jeg jo. Men har forsatt ikke M1.

Værsågod.

:)

Det som suger er at jeg ikke husker gamertaggen min i bf2! Og jeg tror jeg opprettet den på en email tjeneste som nå er lagt ned :/

Lenke til kommentar

Har vært inne på veterans før og da har heller ikke Heros vist seg.

Når jeg velger BF2142, skal de ha username og passord, brukernavnet er det soldatnavnet eller det jeg bruker for å logge inn?

Isåfall så husker jeg ikke passordet mitt. Er det mulig å få det tilsendt på epost UTEN å måtte installere BF2142 igjen..?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Får ikke til dette veteran dritet!

Har skrevet inn riktig username og password til BF2142 spillet og trykker "Save". Siden refresher og ingenting lyses opp og veteran status = 0.

Samme gjelder Heros, finner ikke noe selvom det er samme epostadresse og det hele.

Lenke til kommentar

Har samme problemet jeg, står at heroes skal automatisk bli detected, men det blir det ikke selvom det ligger på samme ea-profil... fant også ut brukernavnet & pw til BF2 og prøvde å legge til, men fungerte ikke... kanskje det er mega slow?

Edit: heroes har jeg btw hatt siden tidlig beta, så er litt rart den ikke har blitt "automatisk oppdaget" som det står at skal skje

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...