Misteltein Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan skal jeg få tak i M1 våpenet? Jeg trodde at man måtte ha et annet BF spill for å få det? Men det har jeg jo. Men har forsatt ikke M1. Værsågod. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan skal jeg få tak i M1 våpenet? Jeg trodde at man måtte ha et annet BF spill for å få det? Men det har jeg jo. Men har forsatt ikke M1. Værsågod. Det som suger er at jeg ikke husker gamertaggen min i bf2! Og jeg tror jeg opprettet den på en email tjeneste som nå er lagt ned :/ Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Send en mail til EA sin kundeservice og forklar saken. Hvis du vil ta i kan du seie at du har absolutt alle battlefield-spela, dei har visst ikkje muligheit til å sjekke på nokon måte så då setter dei veteran-statusen din til 13 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Lag en bruker i BF Heroes..tata, veteranstatus 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Har BF Heros bruker, men http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran siden klarer ikke å detecte spillet! Selvom jeg har logget inn i Heros samtidig, refreshet veteran siden og samme email-adresse / brukernavn. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Hos meg tok det et par dager før veteranstatusen oppdaterte seg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Har vært inne på veterans før og da har heller ikke Heros vist seg. Når jeg velger BF2142, skal de ha username og passord, brukernavnet er det soldatnavnet eller det jeg bruker for å logge inn? Isåfall så husker jeg ikke passordet mitt. Er det mulig å få det tilsendt på epost UTEN å måtte installere BF2142 igjen..? Endret 8. juni 2011 av Lami Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Har 7 i veteranstatus jeg Tihi Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Men får man noe mer, jo høyere veteran status man har? Er helt grønn på dette. Registrerte en BF Heroes i går for å få 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Men får man noe mer, jo høyere veteran status man har? Er helt grønn på dette. Registrerte en BF Heroes i går for å få 1 Man får ikke annet enn et høyere tall vedsiden av nicket ingame. feks [6] om man har 6 etc. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Man får jo M1 Garand da, gjør man ikke? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Jo, man får M1 når man har veteranstatus 1. Nydelig våpen ! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Er det ikke veteranstatus 2 som gir den M1? Altså, at man har 3 registrerte spill. Har lest det flere steder. Vet uansett ikke selv da. Men har registrert Battlefield Heroes nå, så hadde vært sweet om det var alt som skulle til! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Er bare to spill som trengs. Bfheroes og Bc2 så skal du være go Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Cool. Coolcoolcool Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Får ikke til dette veteran dritet! Har skrevet inn riktig username og password til BF2142 spillet og trykker "Save". Siden refresher og ingenting lyses opp og veteran status = 0. Samme gjelder Heros, finner ikke noe selvom det er samme epostadresse og det hele. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Har samme problemet jeg, står at heroes skal automatisk bli detected, men det blir det ikke selvom det ligger på samme ea-profil... fant også ut brukernavnet & pw til BF2 og prøvde å legge til, men fungerte ikke... kanskje det er mega slow? Edit: heroes har jeg btw hatt siden tidlig beta, så er litt rart den ikke har blitt "automatisk oppdaget" som det står at skal skje Endret 9. juni 2011 av dTd Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Kontakt EA support. En kompis fikk med alle spillene i veteran greiene ut av intet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Snakket nettopp med EA Live Chat, og ba dem låse opp BF2142 og Heros, så låste han opp BF1942, Vietnam og BF2 i tillegg til Heros og BF2142 Veldig bra! Har nå veteran status 5. Har jeg da låst opp M1 for BC2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå