bandreas Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Føler personlig at det ikke er noe særlig "community" til konsoll. På PC derimot blir det egne grupper på de forskjellige serverne, og man får etterhvert et forhold til faste motstandere osv. Har selv et par erkefiender på to forskjellige servere. Blir alltid maks intensitet og høy prestisje i å vinne, samt få nemesis pin på hverandre Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har fått punkbusterkicken som kommer om og om igjen? Sliter med det nå! Updaten til punbkuster hjelper ingenting, jeg har siste oppdatering. Avinstallere pb hjelper heller ikke, så vet ikke hva jeg skal gjøre gitt. Noen forslag? Mange på EA-forumet som sliter med det samme etter sist update. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Var i tanks på BC2-vietnam. Sprengte omtrent 15/16 helikoptre. Litt kult. Men, tilslutt begynte jeg å få noen "deaths" siden enkelte på teamet startet å teamkille meg og sprenge tanksen min <.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Er det bare meg, eller Operation Hastings spesielt utsatt for baserape? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Det er du ikke alene om. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Prøv assault class med 870, løpe-bonus og magnum-kuler på Vietnam. Man er opp i ræva på fienden med en gang og det er ett utrolig kraftig våpen! Da man reloader så kaster man bare ut ammo samtidig, så man går ikke tom. :!: Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Kan man spille som noet skandinaviskt land? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Fornøyd med å ta 7 doggytags på under 10 tickets (rundt 2 min) Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Kan man spille som noet skandinaviskt land? Nei. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg får ikke logget på brukeren min idag Er det noen flere som har samme problemet? Feilmelding: "Unable to log in. Please try again later" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Prøv å skriv inn pw manuelt. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Prøv å skriv inn pw manuelt. DERJA! Tusen hjertelig <3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Er en veldig irriterende bug. Kan IKKE logge inn automatisk uansett hos meg. PW må skrives inn på nytt om jeg skal game. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Den "buggen" hadde en kompis av meg også. Jeg logga inn, og så logga han inn igjen etterpå. Da løste det seg. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som veit kor masse ekstra skade man får ut av explmk2 på 40mm gl? Har brukt den litt, men får ikkje følelsen av at den utgjer store forskjellen. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 20-25% om jeg husker riktig. Nei, det er ikke mye. Vi vil ikke ha MW2 heller! Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 20% er vel verdt det sammen med grenade vest, sitter man på en ammogreie får man avgårde 5-6 40mm før det er tomt. Veit du om det øker radiusen på smellet, eller berre gir auka skade innen samme radius? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Nå har jeg ikke spilt på mange mange måneder. Men har planlagt og spille litt i dag. Noe nytt som har kommet siden januar? Har vietnam også Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 20% er vel verdt det sammen med grenade vest, sitter man på en ammogreie får man avgårde 5-6 40mm før det er tomt. Veit du om det øker radiusen på smellet, eller berre gir auka skade innen samme radius? det øker vel radiuset? Hvertfall når jeg tok C4 + eksplosive så sprengte mer av huset jeg tok enn uten eksplosive Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan skal jeg få tak i M1 våpenet? Jeg trodde at man måtte ha et annet BF spill for å få det? Men det har jeg jo. Men har forsatt ikke M1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå