Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, hvis noen vil spille litt sammen og bruker headset så gjerne add: Bentein. Spiller som regel medic, men prøver å teste ut det meste så er vel det som passer laget best :) Er litt lei av skrikende engelskmenn på voice chat etterhvert :p Ser for meg det blir akkurat som CS:S, et hakk artigere når man får inn litt komunikasjon og bedre lagspill :)

Lenke til kommentar

Er gøyt med M136 AT4 på Heavy Metal :new_woot: Deilig følelse å få skutt ned helikoptre med den.

Ja det er herlig, og den er egentlig ganske undervurdert til akkurat det formålet og. Synes likevel de kunne oppjustert hastigheten på prosjektilet litt. Er ikke måte på hvor lenge man må stå eksponert med den for å treffe fra litt hold...

 

Håper de får med noen (godt balanserte) lock on våpen som Javelin i BF3. Føler ikke helt at tracer dart rettferdiggjør å bytte ut sidearmen til en engineer.

Lenke til kommentar

Ah! Tok nettopp 6-7 fiender på EN gang! :new_woot:

 

C4? :p

 

Nop :)

Lå ut mines for lenge siden, og mens jeg spilte lastet jeg granat og drepte 1 stk, samtidig som jeg skaut to personer, og saa kommer det en tanks med to personer og en ATV og kjorer over de minene jeg lå ut for 30 tickets siden :)

Og dette skjer paa akkurat samme tid!! :D

Lenke til kommentar

Har ikke noe bilde, isåfall er det slettet for lenge siden, men en runde med conquest på Arica Harbor fikk jeg 10k poeng som medic / assault.

Er heftig gøy å spille med kompiser over skype, alle fire i samme squad, to assaults, en medic og en engineer. Det andre laget får jo mildt sagt kjørt seg. :p

Lenke til kommentar

Tenkte mer slik: Du dreper 2 stk på rad = 50 + 50 poeng. Altså 100. Den ene er headshot og M-COM Defencive kill, 10 + 30 points til. Da får du 50 + 50 + 10 + 30 = 140 poeng. Av den typen combo. Altså ingame.

 

Husker en gang jeg plantet på en M-COM, plantet masse C4 rundt inni bygningen og satte meg på ett lite synlig sted, venter til en haug folk er gått for å defuse, sprenge C4, drepe mange spillere og sprenge M-COM stasjonen.

 

Enig! Synes det er dødskjedelig å spille alene.

 

Ender ofte at jeg spiller alene, de jeg spiller med er i militæret så de spiller jeg bare med når de har perm.

Dessuten har jeg jo en "jobb" og gjøre siden jeg er admin på TV2 serverne. :p

Lenke til kommentar

Tenkte mer slik: Du dreper 2 stk på rad = 50 + 50 poeng. Altså 100. Den ene er headshot og M-COM Defencive kill, 10 + 30 points til. Da får du 50 + 50 + 10 + 30 = 140 poeng. Av den typen combo. Altså ingame.

 

Hmm, det høyeste jeg kan huske jeg har fått er 560 poeng. Var medic, og var masse skyting rundt meg + medkit range.

 

Har muligens fått mer, men husker i alle fall ikke det

Lenke til kommentar

Åh herregud, admin powers på tv2 serverene. Skulle gjerne hjelpet til der jeg, da jeg ofte er på de serverene. Ingenting er mer irriterende enn når en spiller, og folk bryter regler/hacker og ingen er på.

 

Korrekt, jeg ender opp med å stå 2 minutter i spawn i begynnelsen av hver runde på Heavy Metal for å dele ut advarsler og bans på grunn av TK for helis osv.

Cheatere møter jeg overraskende lite på, har vært bortimot 4-5 stykker iløpet av ett år ca. Det er fremdeles 4-5 for mye, men de får straffen sin.

Lenke til kommentar

Tenkte mer slik: Du dreper 2 stk på rad = 50 + 50 poeng. Altså 100. Den ene er headshot og M-COM Defencive kill, 10 + 30 points til. Da får du 50 + 50 + 10 + 30 = 140 poeng. Av den typen combo. Altså ingame.

 

Sprengte en tank med c4 på hastings i dag, og en jeep som køyrte forbi gjekk med også. Det var rett ved et flagg og godt med folk i begge køyretøya, så det vart godt over 600 poeng. Trur det er blant dei beste eg har fått utanom medic-klassen. Sitter man godt til på en tett befolka plass med medkit radius og healrate spec, og det smeller tett, så renner poenga inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...