Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Da bommer du mye, tar ikke mange kulene for at de skal dø, men den ble nerfet her for litt siden :)

 

Edit: Nå spiller jeg HC, ikke SC. Kan jo være det er der det ligger :)

 

Bommer egentlig ikke såååå mye, ligger på over 20% i acc.

 

Det betyr at du treffer med omtrent en femtedel av kulene du skyter. Har ikke sjekket mine egne stats, men det høres lite ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

20% med en assault rifle/smg er vel sånn ca ok. med en MG er det meget bra, med en sniper rifle er det elendig :)

 

Ligger vel på ca det samme med de fleste assault våpnene. Skal ikke akkurat skryte på meg skills men jeg er helt ok. :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Med LMG så er jeg nede i 12-14%, på de fleste andre våpen så ligger det rundt 20%. Syntes ikke jeg bommer spesielt mye, men det er litt skyting etter røde prikker på lang avstand hvor jeg ikke er sikker på at kule banen er klar, lage litt hull i gjerder o.l. som trekker litt ned. Men syntes også en del av våpnene er veldig ustabile, kuler spretter jo vegg i mellom selv på point blank, i korte burst.

Så alt i alt så har jeg ikke noe problem med ~20% treffsikkerhet, K/D er stort sett 1+.

Lenke til kommentar

Med LMG våpen så skal du jo fyre av burst mot fienden for å skremme dem i dekning.

 

LMG fungerer ikke mye slikt i BC2 though.. (som suppression gun, support våpen) Det er heller egentlig bare som en assault gun, men med 250 kuler per mag. Den er dødelig effektiv ved små "taps", og det er derfor de fleste bruker den slik. Er ikke mye suppressive fire. Heldigvis ser det ut til at suppression effekt kommer i BF3, og forhåpentligvis sammen med skikkelig recoil (og den blir fjernet fra medic class..) blir LMG fungerende mer som den skal, og ikke bare en stor assault gun..

Lenke til kommentar

Eh jaudå, men ARs har jo raskare reload, og en 40mm sg eller gl på lur i tillegg til pistolen. No til dags speler eg nesten kun assault, og det er sjelden eg dauer fordi alt er tomt. Det einaste problemet eg ser med medic i bc2 er at det er for lett å hore til seg ace pins :hmm:

 

Meir alvorlig: Det er litt over 7k score til eg er rk 50. Kva gjer eg då? Fortsette å reparere k/d? Platte alle ARs? Bli helikopterprostituert? Nytt spel?

Lenke til kommentar

Er det noen som har merket noe rart med medics i det siste?? Jeg møtte en HAUG med medics i går. Alle holdt skyteknappen inne (ikke burstskyting) og fyrte løs fra flere hundre meter i fra og man tålte ikke mer enn ett skudd. Og de spraya SKIKKELIG!! Det var egentlig merkeligt mistenkeligt... :hmm:

 

 

Spilte flere runder med forskjelligt folk og det skjedde OVERALT. Vietnam funka normalt da..

 

Synes det var skikkelig merkeligt.

 

 

Edit: Dette gjaldt egentlig G3 også, ingen kuler gikk rett fram, alt fløy sidelengs.. :p

 

Btw, jeg er helt seriøst og tuller ikke, SIDELENGS!

 

Dette skjedde på xbox

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Nei, sitter på en grei linje og har egentlig aldri hatt noe spesielt lag på xboxen, delay, ja men ikke lag.

Det var liksom flere ganger jeg spawna på basen der det ikke var noen, og jeg døde av noen på andre siden av lager som sto og spraya med medic våpen.

 

Jeg er alltid skeptisk til sånne rare ting, og hvertfall når det er level 50'er :p det skjedde med meg og 2 kamerater.

Lenke til kommentar

Totalt forskjellig er vel å overdrive? Utsendemessig svært like 5,56 x 45 Nato automatrifler. Gassdrevne begge 2. En del forskjeller i metaller og i forskjefte, veldig lik glidekasse selv om sluttstyket er litt forskjellig. Og kolben er nesten identisk i funksjon, kun litt utsendemessig forskjell.

 

Alt som finnes av ekstramods til den ene, (lykt, lasersikte, aimpoint ++) finnes også til den andre.

 

Total forskjellige våpen er de vel ikke? Men du har helt rett i at M416 kun er det amerikanske navnet for HK416 og at det ikke er en m4. ;) Kult at HK'n er med synes jeg tough. Gleder meg til å unlocke den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...