Nizzen Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Fikk akkurat permanent ban fra TV2 11 HC hevy metall. Grunnen som jeg fikk oppgitt var punkbuster issue og admin decision stod det Hvorfor ? Noen som kan sjekke det opp ? navn: Lt.A.Austenaa You fail Hvem gidder å spiller på tv2 sine servere uansett? 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg gidder da det er de jeg får best ping på Spiller mer på andre en TV2, men synes det er greit å ha den serveren også da jeg av og til vil spille på den Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Har prøvd litt BC2 på Xbox 360 de siste dagene, og jeg må si; For en skuffelse. BC2 er utrolig dårlig balansert på konsoll. PC er en annen verden. Ble et par runder på Atacama Desert, og jeg møtte ikke annet en baserape. To heli's som svevde over hovedbasen vår, og tok alle som spawnet. Dette skjedde nesten hver eneste runde jeg spilte. Var begge lagene godt balansert ble det mye bedre, men det burde vært utviklet et bedre system. Burde ikke vært mulig for motstanderen og gå inn på hovedbasen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg gidder da det er de jeg får best ping på Spiller mer på andre en TV2, men synes det er greit å ha den serveren også da jeg av og til vil spille på den På samme linje som recons, har dette forumet fobie mot TV2 sine servere. Vi har fått inn mange klager ang. perm bans og PB issue, men det pleier som regel å være en bug. Om ikke bannen din er vekke iløpet av noen timer sier du fra i Klagemuren på battle.no, så pleier de å fikse ganske raskt opp i det. Etter de har fikset det, tar det som regel en time før det er mulig å joine serveren igjen. Regner med du har oppdatert PB i samme slengen. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Har prøvd litt BC2 på Xbox 360 de siste dagene, og jeg må si; For en skuffelse. BC2 er utrolig dårlig balansert på konsoll. PC er en annen verden. Ble et par runder på Atacama Desert, og jeg møtte ikke annet en baserape. To heli's som svevde over hovedbasen vår, og tok alle som spawnet. Dette skjedde nesten hver eneste runde jeg spilte. Var begge lagene godt balansert ble det mye bedre, men det burde vært utviklet et bedre system. Burde ikke vært mulig for motstanderen og gå inn på hovedbasen. Når motstanderlaget har klart å rappe helikopteret til ditt lag, då ligger vel forholda fint til rette for baserape... I tillegg så var du vel kanskje ikkje klar over at dei som virkelig elskar å hore helikopter bor permanent i Atacama CQ? Eg speler sjøl på 360, og foretrekker for det meste rush sida det er meir jevne, og generelt artigare kamper der. Skal eg spele CQ så foretrekker eg infanterikart som arica eller white pass. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Flott, 2 aimbottere fra GGC på TV2 Valpariso Rush... Ingen admin. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Har prøvd litt BC2 på Xbox 360 de siste dagene, og jeg må si; For en skuffelse. BC2 er utrolig dårlig balansert på konsoll. PC er en annen verden. Ble et par runder på Atacama Desert, og jeg møtte ikke annet en baserape. To heli's som svevde over hovedbasen vår, og tok alle som spawnet. Dette skjedde nesten hver eneste runde jeg spilte. Var begge lagene godt balansert ble det mye bedre, men det burde vært utviklet et bedre system. Burde ikke vært mulig for motstanderen og gå inn på hovedbasen. Når motstanderlaget har klart å rappe helikopteret til ditt lag, då ligger vel forholda fint til rette for baserape... I tillegg så var du vel kanskje ikkje klar over at dei som virkelig elskar å hore helikopter bor permanent i Atacama CQ? Eg speler sjøl på 360, og foretrekker for det meste rush sida det er meir jevne, og generelt artigare kamper der. Skal eg spele CQ så foretrekker eg infanterikart som arica eller white pass. Poenget mitt er at baserape er noe som ikke bør være lov. Når det skjer med ditt lag, har du ikke sjans i helvete. Og greia er at Atacama er at av mine favorittmaps Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Kjipt det der. Eg synes atacama er heilt ok på rush, du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Tok to med kniv og ble straks beskyldt for knife hacking, hva nå enn det er? Jeg bruker mye tank og blir beskyldt for camping. Folk må lære seg å krige og slutte å sutre . Det neste blir vel at man forlanger at man ikke skal "drepe" dem? Det er bare et spill. Blir man totalt overkjørt, så er det bare å la være å spawne og finne seg en annen server, men personlig holder jeg litt igjen for å gi folk en sjanse. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Flott, 2 aimbottere fra GGC på TV2 Valpariso Rush... Ingen admin. Aldri noen admin på TV2-serverne... de er alle infisert av unger som akkurat har oppdaget aimbots. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Det er ikke bare å pepre på med FOV for å få større syn, blir strekt om du tar feil FOV på feil oppløsning. Var den ment til meg? Bruke forumets bildeopplaster? Ja, den kunne jeg brukt, men kom ikke på den i farten. Hadde litt hastverk da. Photobucket er 100 ganger bedre enn imageshack, f. eks. Nja, nå har ikke jeg prøvd så mye Photobucket, men kom kun på Imageshack i farten. Har account der så greit å ha bildet i bildesamlingen min. Jeg må si at jeg ikke har møtt mer enn 1 cheater på BC2 hittil. Har vell bare med gode servere man spiller på. Er vell dere som spiller på gale servere. Endret 21. mai 2011 av Lami Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Utrolig irriterende når folk bruker imageshack da det er så jævlig treigt. Photobucket anbefales eller Bildr.no Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Forumet støtter jo ikke bildr.no Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Har i min "karriere" på BC2 (~290t) tidligere møtt kanskje 3 cheatere. I dag har jeg møtt på 4 stk.. Heldigvis kom admin og bannet dem. Alle med aimbots, og helt obvious. PS: Ser mange som klager på TV2 her. Sant, det er mange plagsomme der, men er en del veldig gode og kule folk også, faktisk Utrolig bra squad jeg fant meg idag, vi raidet det andre teamet, først til fots med medic x2-assault x2, også litt god gammel heli "hoe"ing ^^ (Blackhawk er OP, skjønner ikke hvorfor det ble buffet i sist patch) Endret 21. mai 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Hva skjer med Bad Company serien? Blir den helt borte nå som BF3 kommer eller kan vi forvente Bad Company 3 senere? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Siden DICE ser på BC2 som en stor suksess (i forhold til hva de hadde forventet) er nok en oppfølger ikke utenkelig. Though vil nok det tidligst komme i starten av 2013 i så fall. (IMO) All fokus er på BF3, og kommer til å være det en god stund etter det er slupper, naturligvis. De har mye press på seg. Endret 21. mai 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Er det noen fler som har merket at M60 har blitt svakere? Eller er det bare jeg som har hatt en for lang pause? Merker at når jeg "vet" at folk dør, så har dem bare mista halve livet =/ Man venner seg fort til hvor mye folk tåler, og man venner seg til sånn sirka at folk trenger 7-8 kuler på dem før de dør. Nå er jeg vel oppe i en 14-15 kanskje Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Er det noen fler som har merket at M60 har blitt svakere? Eller er det bare jeg som har hatt en for lang pause? Merker at når jeg "vet" at folk dør, så har dem bare mista halve livet =/ Man venner seg fort til hvor mye folk tåler, og man venner seg til sånn sirka at folk trenger 7-8 kuler på dem før de dør. Nå er jeg vel oppe i en 14-15 kanskje Da bommer du mye, tar ikke mange kulene for at de skal dø, men den ble nerfet her for litt siden Edit: Nå spiller jeg HC, ikke SC. Kan jo være det er der det ligger Og angående TV2 serverene, jeg spiller utelukkende på TV2 03, Valpariso Rush. Møter helt opplagte cheatere der noen ganger i uken, gjerne aimbot =/ Men som sagt over, det er noen utrolig artige folk der også, i tillegg til den beste pingen jeg har sett. Endret 23. mai 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Da bommer du mye, tar ikke mange kulene for at de skal dø, men den ble nerfet her for litt siden Edit: Nå spiller jeg HC, ikke SC. Kan jo være det er der det ligger Bommer egentlig ikke såååå mye, ligger på over 20% i acc. Liker å tru det er relativt greit Jeg spiller som regel SC ja, så ligger nok mulig der. For det er vel ikke noe forskjell fra PC til Xbox heller? Men kjekt å vite at den har blitt nerfa Da kan jeg skylde på det når jeg er tom for ammo Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 M60 var min første platinum. Eg var en skikkelig noob medic med 4x og magnum ammo, men herregud så effektivt det var. No til dags er den vel blant dei svakaste LMGs, blir nesten arg når eg plukker opp et kit med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå