Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike.

 

Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig.

 

Dette er no helt feil. Magnum ammo gir deg 25% mer dmg. Siden kulene mister fort dmg i bfbc2, betyr magnum ammo 25% lengre insta kill rekkevidde. Selv med mortar er det fint med 25% mer dmg(selv om hvem bruker mortar!! gjør mer dmg med en våt klut). Magnum ammo virker også på kulene fra side arm!!!!!

 

Personlig liker jeg SV98(Alle bolt snipere, bortsett fra M95, har samme dmg(spillet sier noe annet, men det er utdatert info,se heller på dmg charts på nettet). Sv98 har større mag, og er kjappere til å reloade enn f.eks m24.

4x optisk sikte er digg. Lett å drepe folk close combat(der jeg får 99% av kills, og greit å ta ut folk på avstand også).

 

C4 er bare digg. En motion mine, og noe C4 i et hus = masse sure folk = digg.

 

Liker M9 bedre enn 1911, pga så mye større magasin, og fire rate.(husk magnum ammo)

 

 

btw, spiller hovedsaklig softcore.

Endret av Phasmatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterende når hacker kom på servern på bc2 vietnam, skjøt folk når vi var på spawn, enda han var dritlangt unna også videre, selv når han ikke kunne se en. Jeg, flere på teamet, og selv på hans team kommenterte det jo. Heldigvis kom admin og kicka fyren. Er glad noen servere faktisk har admins, i motsetning til andre - som aldri har noen admins på.

Lenke til kommentar

Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike.

 

Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig.

 

Dette er no helt feil. Magnum ammo gir deg 25% mer dmg. Siden kulene mister fort dmg i bfbc2, betyr magnum ammo 25% lengre insta kill rekkevidde. Selv med mortar er det fint med 25% mer dmg(selv om hvem bruker mortar!! gjør mer dmg med en våt klut). Magnum ammo virker også på kulene fra side arm!!!!!

 

Personlig liker jeg SV98(Alle bolt snipere, bortsett fra M95, har samme dmg(spillet sier noe annet, men det er utdatert info,se heller på dmg charts på nettet). Sv98 har større mag, og er kjappere til å reloade enn f.eks m24.

4x optisk sikte er digg. Lett å drepe folk close combat(der jeg får 99% av kills, og greit å ta ut folk på avstand også).

 

C4 er bare digg. En motion mine, og noe C4 i et hus = masse sure folk = digg.

 

Liker M9 bedre enn 1911, pga så mye større magasin, og fire rate.(husk magnum ammo)

 

 

btw, spiller hovedsaklig softcore.

 

 

Headshots som gjelder når du spiller med sniper rifle, bruker bare å skade skyte folk når jeg ser andre fra samme lag nær fyren som jeg spotter og skade skyter. ;)

 

Mortar med explosive greia er gull verdt når du skal rydde bort en squad base eller en tank som står stille eller er i en posisjon hvor han ikke kan kjøre vekk fra mortar striken.

 

Og jeg er enig, SV98 med MP-443 som sidearm er en knall combo.

Endret av pxK
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg foretrekker red dot er at den blokkerer ikke like mye av skjermen/synsfeltet når du sikter. Noen våpen/iron sight er helt håpløse på det punktet. I den andre enden så er f.eks. G3 ett våpen med bra iron sight.

Siden iron sight varierer så veldig, så blir en annen fordel med red dot (alternativt 4x) at siktet blir alltid likt.

Lenke til kommentar

Jeg husker i BF2, så kunne man skru av og på burst og singelshutt, er det det i BC2 også?

 

Er det noen som bruker dette og har gode erfaringer med det, endrer settings.ini FOV fra 55 til 65-75?

 

EMBIGGEN YOUR FOV.

Yeah, that's right, embiggen. FOV (Field Of View) is basically the game's measurement of how tunnel-visioned you are. You know how funny it is when you run almost straight at a sniper and he can't see you at all because he's scoped-in, and then you use your repair tool to bore holes into his temples? Using the default FOV makes everyone a bit like that. By default, go to My Documents\BFBC2 and find settings.ini, then right down the bottom, "Fov=55". That 55 is the angle of vision you have. Changing that number to somewhere between 65-75 seems to be the sweet spot for most people.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Ingen justering på burst og semi i BC2, nei :(

 

FOV-endring er et must. Jeg reinstallerte BC2, og fikk FOV på 55 igjen, det føltes som om jeg så gjennom et 2 meter langt rør. Når jeg fikk skiftet den til 90, ble alt mye bedre. Google: FOV calculator BC2

Lenke til kommentar

Ingen justering på burst og semi i BC2, nei :(

 

FOV-endring er et must. Jeg reinstallerte BC2, og fikk FOV på 55 igjen, det føltes som om jeg så gjennom et 2 meter langt rør. Når jeg fikk skiftet den til 90, ble alt mye bedre. Google: FOV calculator BC2

Takk for svaret! Jeg prøvde FOV=90, og det ble stadiet før fisheye for meg :D . Vi oppfatter sikkert ting forskjellig, og for noen er sikkert det en grei instilling.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Jeg hadde det på 200 en stund, var ikke så veldig ille i forhold til 90.

 

Liker å ha god FOV, noe som kan gjenspeiles i hvordan jeg spiller minecraft. Har tredobbel bredde, men standard høyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...