Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha.. menne jeg tenkte på en måte på liksom atte hvordan på en måte atte liksom hvordan han har startet på en måte det spillet da.

For når man åpner på en måte, liksom trykker to ganger på det ikonet liksom så står det atte den må sjekke dato, også står det liksom bare atte jeg må vente til det er gitt ut...

liksom :D

Lenke til kommentar

Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails..

Det samme skjedde meg. Tror ærlig talt jeg ikke får spillet denne uka.

Og jeg som trodde Absoluttspill var den beste spillbutikken, jeg tok visst feil der ja... :(

Lenke til kommentar

Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails..

Og jeg som trodde Absoluttspill var den beste spillbutikken, jeg tok visst feil der ja... :(

Mhm.. Siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos dem ihvertfall -__-

Og når den står på "Venter på varer" som status.. Ja da sier noe meg at jeg ikke får spillet før om en uke ++

Steam it is.

Lenke til kommentar

Mhm.. Siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos dem ihvertfall -__-

Og når den står på "Venter på varer" som status.. Ja da sier noe meg at jeg ikke får spillet før om en uke ++

Steam it is.

Prøver å ringe, dem men får bare "Anrop mislyktes". Håper bare ikke AS har tatt penga og dratt til syden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...