kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Blit litt småirr over at Absoluttspill.no ikke har sendt enda, når de har utslippsdato i morgen.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 jeg kan spille sp,etter jeg lastet ned spillet fra ea download,men når jeg trykker multiplayer kommer det opp skriv inn cd-key. får vi cd-keyen på 3/4.mars? HÆ?? hvordan spiller du sp!? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det står jo svart på hvit der. Han lastet det ned fra EA download. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jepp, det har jeg også. Da er vi like langt. Så da spør jeg: HÆ?? hvordan spiller du sp!? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jepp, det har jeg også. Da er vi like langt. Så da spør jeg: HÆ?? hvordan spiller du sp!? Går vel mest ut som vanlige FPS, gå rundt med WASD, sikte med musa og skyte med venstreklikk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Aha.. menne jeg tenkte på en måte på liksom atte hvordan på en måte atte liksom hvordan han har startet på en måte det spillet da. For når man åpner på en måte, liksom trykker to ganger på det ikonet liksom så står det atte den må sjekke dato, også står det liksom bare atte jeg må vente til det er gitt ut... liksom Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Skjønte det, bare tullet med deg x] Har ikke anelse på spørsmålet ditt. Kan ha noe med at han som kunne spille nå har US EADM.. idunno Endret 2. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Om det er forskjellige launchere o.l kan du prøve de. Evt Exefiler o.l. Jeg gjetter bare. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg vent er litt med MP. Skal kose meg med SP i kveld. : D Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da spiller jeg online :thumbup: Det ser meget bra ut sålangt Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kjør Updater og ikke Game, etter den har oppdatert kan du spille uten å sjekke dato. I hvert fall SP! Wohooo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Faen ta dere... XD Ordrenummer: 00061527 Ordredato: 27 January 2010 Ordrestatus: Venter på varer grrrrr Endret 2. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har nå sendt epost til absoluttspill.no for andre gang om kansellering av ordren, så ikke faen om jeg betaler noe oppkrav-purring om de sender ut og jeg ikke henter den. Kjøper hos steam eller EA etterpå tenker jeg.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har Steam startet sin preload? jeg tviler. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails.. Det samme skjedde meg. Tror ærlig talt jeg ikke får spillet denne uka. Og jeg som trodde Absoluttspill var den beste spillbutikken, jeg tok visst feil der ja... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Klarer ikke vente lenger! Gi oss updates på om MP har blitt bedre nå som fullversjonen er her, enn Demo. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Da spiller jeg online :thumbup: Det ser meget bra ut sålangt hvordan kan du spille mp? Endret 2. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails.. Det samme skjedde meg. Tror ærlig talt jeg ikke får spillet denne uka. Og jeg som trodde Absoluttspill var den beste spillbutikken, jeg tok visst feil der ja... Mhm.. Siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos dem ihvertfall -__- Og når den står på "Venter på varer" som status.. Ja da sier noe meg at jeg ikke får spillet før om en uke ++ Steam it is. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails.. Det samme skjedde meg. Tror ærlig talt jeg ikke får spillet denne uka. Og jeg som trodde Absoluttspill var den beste spillbutikken, jeg tok visst feil der ja... Mhm.. Siste gang jeg forhåndsbestiller noe hos dem ihvertfall -__- Og når den står på "Venter på varer" som status.. Ja da sier noe meg at jeg ikke får spillet før om en uke ++ Steam it is. Prøver å ringe, dem men får bare "Anrop mislyktes". Håper bare ikke AS har tatt penga og dratt til syden... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da spiller jeg online :thumbup: Det ser meget bra ut sålangt hvordan kan du spille mp? Forhåndsbestilte gjennom ea store. Fikk serial i dag på kundeinformasjonssidene. Oppdaterte spillet før jeg gikk online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå