Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike.

 

Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker MG3 har 6.6 K/DR. Generelt har jeg langt lavere K/DR...

 

Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike.

 

Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig.

Sant det, men om du spiller Hardcore så vil magnum ammo gi deg instant kill.

Lenke til kommentar

Har virkelig prøvd meg en stund med Iron sight, og det gir rett og slett færre kills og dårlige treffsikkerhet på langdistanse. Kjører uten når jeg er engineer, og merker at selv om jeg venner meg til det, at det er noe dårligere.

 

RDS gir vel noe sånt som 1,5x zoom, så det er ikkje heilt nøyaktig av meg å seie at det berre er kosmetisk. Engineer skal jo uansett ikkje snipe med smg, det er det du har CG til. :p

Lenke til kommentar

AT4 og RPG mot inf er helt ok. Du treper ikke med mindre du treffer rett på, som er balanced. (derfor er det også ikke et problem) Derimot er jo the good 'ol noob gustav slik at det bare er å sikte sånn rougly i nærheten av en person (exp perk i tillegg ofc) så går han/dem til faens. Den er rask (umulig å dodge med mindre du er langt unna), enorm splash damage og no aim required. DET er problemet.

 

CG er selvsagt slik det fungerer i RL, men det passer ikke i battlefield. Et sånt våpen passer bare ikke.. Det er bare irriterende. Alt må balanseres med tanke på fun gameplay. Eksplosiv håndvåpen mot inf er generelt en uting, og de bør derfor være balansert. 40mm er for eksempel blitt ganske bra etter siste patch. Grenades er også ok (må bare gjøre noe mot grenade spam, som alltid har plaget BF serien)

 

Men derfor er jo også CG ute av BF3, heldigvis :thumbup:

Endret av Frode789
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike.

 

Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig.

Ettersom jeg i 90 % av tiden med Assualt-våpen spiller med M416, så kan kanskje dette forklare min elsk til red dot ja. :new_woot:

 

 

F2000 har jeg ikke brukt særlig mye. 100-200 kills kanskje.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...