Skjelvgråt Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 Stortsett Assault med AUG + 1911, og rødpunktsikte, med magnum ammo. Og enten hardened warhead? tror det var det den het, eller ekstra beskyttelse - for kjøretøyer I sniper, går det somregel i GOL med magnum ammo, og 1911, samt mortar. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 RDS er jo berre kosmetisk, eg bruker enten iron sights eller 4x. Med iron sights kan du jo ha artige ting som LW eller ekstra granat/40mm ammo. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 Der hvor jenter får seg lettere ligg pga kosmetikk, får våpen flere kills. Red dot eier 1 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 Hehe, det er jo berre å bruke rds hvis du synes det hjelper deg. Dersom du vil prøve deg uten, så har for eksempel xm8-serien fantastiske irons. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 synes bare rds gjør det lettere å sikte, ironsiktet på div våpen er dårlig synes jeg ;p Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Har virkelig prøvd meg en stund med Iron sight, og det gir rett og slett færre kills og dårlige treffsikkerhet på langdistanse. Kjører uten når jeg er engineer, og merker at selv om jeg venner meg til det, at det er noe dårligere. 2 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike. Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Må si jeg liker MG3 har 6.6 K/DR. Generelt har jeg langt lavere K/DR... Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike. Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig. Sant det, men om du spiller Hardcore så vil magnum ammo gi deg instant kill. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Har virkelig prøvd meg en stund med Iron sight, og det gir rett og slett færre kills og dårlige treffsikkerhet på langdistanse. Kjører uten når jeg er engineer, og merker at selv om jeg venner meg til det, at det er noe dårligere. RDS gir vel noe sånt som 1,5x zoom, så det er ikkje heilt nøyaktig av meg å seie at det berre er kosmetisk. Engineer skal jo uansett ikkje snipe med smg, det er det du har CG til. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 RPG mot infantry er jo jævlig noob da. Eller feigt om du vil. 1 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 CG er jo anti infanteri. Det er det den er til. Hvis du syns enkelte våpen er noob eller feige etc, så kan du jo la vere å bruke dei, og evt rage når du blir drept av dei... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 RPG mot infantry er jo jævlig noob da. Eller feigt om du vil. Er det ikke krig dette spillet handler om da? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Ja, skjønner ikke de som klager så veldig når de blir tatt av CG. Eneste den duger til er folk og helikoptere. Skal man ta tanks bruker man RPG. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) AT4 og RPG mot inf er helt ok. Du treper ikke med mindre du treffer rett på, som er balanced. (derfor er det også ikke et problem) Derimot er jo the good 'ol noob gustav slik at det bare er å sikte sånn rougly i nærheten av en person (exp perk i tillegg ofc) så går han/dem til faens. Den er rask (umulig å dodge med mindre du er langt unna), enorm splash damage og no aim required. DET er problemet. CG er selvsagt slik det fungerer i RL, men det passer ikke i battlefield. Et sånt våpen passer bare ikke.. Det er bare irriterende. Alt må balanseres med tanke på fun gameplay. Eksplosiv håndvåpen mot inf er generelt en uting, og de bør derfor være balansert. 40mm er for eksempel blitt ganske bra etter siste patch. Grenades er også ok (må bare gjøre noe mot grenade spam, som alltid har plaget BF serien) Men derfor er jo også CG ute av BF3, heldigvis Endret 14. mai 2011 av Frode789 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Magnum ammo på en sniper rifle er bortkastet imo, spesielt hvis du bruker mortar strike. Red dot funker på ett par noen våpen og er dårlig på noen andre våpen, på f.eks m416 så er red dot kjekt å ha, mens på f2000 så er det dårlig. Ettersom jeg i 90 % av tiden med Assualt-våpen spiller med M416, så kan kanskje dette forklare min elsk til red dot ja. F2000 har jeg ikke brukt særlig mye. 100-200 kills kanskje. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Har byttet på Assault. Kjører 416 med 4x scope og magnum-ammo. Har drept som bare det jeg. Funka fett Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Assault: Prøv G3 med ev. Red Dot. da får du C4 pluss ett godt gevær. Ønsker du Noob-tube kjører du M416 eller AN94(?hvertfall den du låser opp før) M614 hvis du vil ha fully atomatic. Hvertfall C4 klassen er fin dersom du er litt plaget av mygg.. nei, tanks Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Hvis du skal ha C4 er M14 eller M1 gode alternativer også. Dei beste rundene mine poeng- og killmessig har eg nok hatt som assault med m14/4x/mag ammo. Herlig gun når man får teken på den. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 M14, et rimelig greit gevær, spesielt hvis man er engineer og plaget av snipere etc. .. M1 derimot, helt håpløs rifle. Men forventer ikke stort mer av en så gammel sak. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Bruker kun G3, eventuelt med 4x sikte til alle klasser. Helt klart det beste allroundvåpenet imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå