Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Har fått startup lag på softcore, for meg begynte det når jeg måtte bytte skjermkort fra ett 8800 GTS (som døde) til 560 GTX Ti (syntes faktisk ytelsen i spillet har blitt værre selv om det nye kortet skal være raskere). Har hjulpet å tvinge directx til 10 fra auto, og jeg tror det ble ytterligere redusert om ikke helt borte når jeg testet med dx9. Men likte ikke skadeindikatoren rundt skjermen med dx9 så jeg gikk tilbake til 10, og får bare leve med det. Men det er noe dritt når jeg tror jeg har ventet lenge nok til at det skal være borte, og ved første fiende jeg møter så slår alle bremser til :cry:

 

Ville mykje helder ha brukt SVU med 4x enn VSS.

Har testet, og passet dårlig til min spillestil.

Men har ikke fått noe svar på hvorfor man får færre kuler med vss+4x, da er det vel ingen som vet.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MG36? Really? :) Den er jo alt for lett.. :roll:

 

Synes det var gøy å høste plat med de forskjellige kjøretøyene, liker dem jeg :)

 

Lett? Kanskje det, men det er min favoritt blant LMGs. Er uansett grundig lei medic, så det går mest i assault for tida. Har berre light og water vehicles igjen å platte av kjøretøya, og det går mildt sagt trått. Holder meg til fots. :p

 

@Mala: Ching!

360_runJebus.png

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar

Jeg ligger vel på 2 fordi jeg er en team player ;) Spiller en del sammen 1 venn, og noen ganger 2-3. Går også en del alene :)

 

Hvis du også ser så ligger jeg på 437 Ace Pin og 450 Gold Squad Pins :) av 1200 games synes jeg ikke det er så ille :)

 

W/L ratio er en meiningslaus stat, sidan ganske mange quitter før et tap.

 

Nja, jeg merker veldig lite til det ;) Som regel er det fulle lag på begge sider, med mindre det går utover kvelden i 12-1-tida. ;)

De gangene jeg leaver så er det fordi laget mitt tar over alle banene og det blir spawn-camping i løpet av 2 minutter =/ Så jeg gir meg selv ett loss av egentlig å vinne, men gidder ikke vente i 20 minutter på det :p

 

Hvis du ikke liker W/L så har jeg vel en helt ok K/D også ;)

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Hva tenker du på med lett å manipulere? Leaving og sånt? Du får vel uansett en loss da? Hvis du ikke dashboarder da trur jeg?

 

Du kan jo legge meg til; Argoniel ;)

Akkuratt nå har jeg ikkenoe internett da det er noe feil med modemet =/

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Jeg ligger vel på 2 fordi jeg er en team player ;) Spiller en del sammen 1 venn, og noen ganger 2-3. Går også en del alene :)

 

Hvis du også ser så ligger jeg på 437 Ace Pin og 450 Gold Squad Pins :) av 1200 games synes jeg ikke det er så ille :)

 

Beste spiller i omlag en tredjedel av kampene. Steike.

 

Spiller du veldig mye medic?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg ligger vel på 2 fordi jeg er en team player ;) Spiller en del sammen 1 venn, og noen ganger 2-3. Går også en del alene :)

 

Hvis du også ser så ligger jeg på 437 Ace Pin og 450 Gold Squad Pins :) av 1200 games synes jeg ikke det er så ille :)

 

Beste spiller i omlag en tredjedel av kampene. Steike.

 

Spiller du veldig mye medic?

 

Jeg liker å tru at jeg er litt god i BC2 :p

Hvis du tenker at i tilleg av de 1200 kampene, så er jo 810 win. Og da 437 eller 450 pins av de 810 wins. så er det enda litt mer imponerende :p Det er jo større sjangse at jeg har vært best på matchen når laget mitt har vunnet. Selv om det har hendt at jeg er best overall, men resten av laget mitt er såpass dårlig at vi taper :)

 

 

Du kan si at jeg begynner som regel med assault eller engineer på noen baner. Kommer det baner som Arica Harbour eller det går dårlig, så bytter jeg over til medic. For der "vet" jeg at jeg gjør det bra. da tenker jeg K/D og ikke poeng for heal og gjennopplivning.

 

http://bfbcs.com/stats_360/Argoniel

 

Hvis du ser der ser du at jeg har 7,5k kills med M60'en, 1,4k med G3, 1,3 med UMP, 700 med M95. Jeg spiller det meste, men det er på Medic jeg virkelig får inn kills :)

Du ser også play time på de div våpene, så ligger jeg på 81 timer på M60 ;) mens neste våpen er G3'en med 22 timer :p

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Er så fuckings lei av å dø ofte. Greit nok at jeg har nokså ofte gode runder, der jeg dreper som bare det - men ellers har jeg bare en bad gamer day jævlig ofte. Se bare på statsen min: http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Quakecry/ å være dårligere enn meg, burde være forbudt.

 

Oj. Prøv deg fram til du finner en god gun, og plat den. Det hjelper å spesialisere seg litt.

Uh og... den verste staten din er faktisk score per minute. Kanskje holde deg unna recon. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...