Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle gi noen tips til den som kjører med i en tank og da spesielt til gunnern/reperatør.

 

1. Se hovedesakelig bakover og til sidene ofte(180°), selv når du ikke tror det er mulig å bli angrepet med C4 etc. bakfra eller på sidene.

 

2. Vent med å hoppe ut av tanken, når den er skada, før tanken er brakt i sikkerhet eller til et sted hvor det er trygt å reparere.

 

3. Se opp for runde steiner ja! Det kan skape problemer.

 

4. Planlegg retretten.

 

5. Bruk tredjepersons-kamera.

 

6. Bruk headsett(f.eks Teamspeek3, Mumble).

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

De verste tank kjørere er de som får panikk når de blir skutt og kjører i full revers inn i byggninger og noen ganger til andre siden av map'en.. :p

 

Det er sjeldent at jeg treffer på noen som er en god engineer, spilte på heavy metal igår og jammen så nektet hele 4 engineers og reparere tanken jeg kjørte. Selv når jeg parkerte rett ved siden av dem.

Lenke til kommentar

De verste tank kjørere er de som får panikk når de blir skutt og kjører i full revers inn i byggninger og noen ganger til andre siden av map'en.. :p

 

Det er sjeldent at jeg treffer på noen som er en god engineer, spilte på heavy metal igår og jammen så nektet hele 4 engineers og reparere tanken jeg kjørte. Selv når jeg parkerte rett ved siden av dem.

 

Det er en fordel å reparere. Man får jo mange poeng for det. Men jeg kjenner problemet. Selv reparerer jeg alltid, både team og spesielt squad.

Lenke til kommentar

Bruk tredjepersons-kamera, hjelper mye da man skal se etter C4-snikere. :p

 

Eller bare et headsett ;)

 

Morsomt når folk høyrer C4 bli planta på tanken sin, og hopper ut. Då seier man ja takk til tanken som står tom, og går for roadkill. Veldig fornøyelig når det går. :)

 

Men tanks er kjedelig! Kva var det morsomste våpenet å få platinum star på?

Det står mellom M14 og MG36 for meg.

Lenke til kommentar

Bruk tredjepersons-kamera, hjelper mye da man skal se etter C4-snikere. :p

 

Eller bare et headsett ;)

 

Morsomt når folk høyrer C4 bli planta på tanken sin, og hopper ut. Då seier man ja takk til tanken som står tom, og går for roadkill. Veldig fornøyelig når det går. :)

 

Men tanks er kjedelig! Kva var det morsomste våpenet å få platinum star på?

Det står mellom M14 og MG36 for meg.

 

MG36? Really? :) Den er jo alt for lett.. :roll:

 

Synes det var gøy å høste plat med de forskjellige kjøretøyene, liker dem jeg :)

Lenke til kommentar

Noen flere her som sliter med lagg i starten av hver runde på PC? Tenker da utelukkende på HardCore mode der killcams er disablet. Litt veldig irriterende ettersom jeg er en rusher og liker å komme meg innpå fienden så fort som mulig. Men med rundt 10 sec massiv lagg i starten av hver runde blir det umulig :S

 

Hver gang en ny runde starter blir bakgrunnen grå når jeg skal velge kit. Det å velge i menyen lagger ikke, men når jeg trykker "join" så har jeg rundt 0,5 fps pr sekund i en 10 sekunders tid. Så er alt helt fint. Og dette gjelder kun ved første spawn per runde. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen flere her som sliter med lagg i starten av hver runde på PC? Tenker da utelukkende på HardCore mode der killcams er disablet. Litt veldig irriterende ettersom jeg er en rusher og liker å komme meg innpå fienden så fort som mulig. Men med rundt 10 sec massiv lagg i starten av hver runde blir det umulig :S

 

Hver gang en ny runde starter blir bakgrunnen grå når jeg skal velge kit. Det å velge i menyen lagger ikke, men når jeg trykker "join" så har jeg rundt 0,5 fps pr sekund i en 10 sekunders tid. Så er alt helt fint. Og dette gjelder kun ved første spawn per runde. :thumbdown:

 

Skjer her også, men begynte nå nylig. Er dog ikke så lenge som 10 sek tror jeg.

Lenke til kommentar

Noen flere her som sliter med lagg i starten av hver runde på PC? Tenker da utelukkende på HardCore mode der killcams er disablet. Litt veldig irriterende ettersom jeg er en rusher og liker å komme meg innpå fienden så fort som mulig. Men med rundt 10 sec massiv lagg i starten av hver runde blir det umulig :S

 

Hver gang en ny runde starter blir bakgrunnen grå når jeg skal velge kit. Det å velge i menyen lagger ikke, men når jeg trykker "join" så har jeg rundt 0,5 fps pr sekund i en 10 sekunders tid. Så er alt helt fint. Og dette gjelder kun ved første spawn per runde. :thumbdown:

 

Har akkurat samme problemet. Har ikke spilt softcore på lenge, så vet ikke om jeg har samme problem der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...